Kada će ova komunalna društva dobiti nove web stranice, sadašnje su stare preko 15 godina, zastarjelih informacija.
Može li to napraviti informatička služba Grada?

Zašto nove web stranice Rijeka prometa nisu prilagođene mobilnim uređajima, tko ih je napravio i koliko su koštale?

cistac / 25.04.2017.

Poštovani,

Komunalno društvo Čistoća je početkom 2015. godine, kao nadopunu postojećoj internet stranici, a s ciljem unapređenja kvalitete i dostupnosti informacija, izradila novu internet stranicu http://www.otpadnici.eu. Navedena stranica je izrađena prema najnovijim standardima, organizirana, jasna i jednostavna za navigaciju te prilagođena za korištenje na ekranima uređaja svih veličina; od mobilnih uređaja do računala. Vizualno je privlačnog dizajna, prilagođenog kreativnom rješenju brenda ”Otpadnici na ulicama”, a služi prvenstveno kao edukativno-informativna platforma, s ciljem informiranja krajnjih korisnika te unaprjeđenja sustava gospodarenja otpadom.

Ranije napravljena internet stranica http://www.cistoca-ri.hr, iako nešto manje modernog dizajna, u potpunosti je funkcionalna te jednostavna za pregled. Svakodnevno seosvježava najnovijim i aktualnim informacijama te time u potpunosti zadovoljava potrebe krajnjih korisnika.
KD Čistoća i dalje kontinuirano radi na razvoju novih alata važnih za cjelovito i funkcionalno informiranje krajnjih korisnika na način prilagođen zahtjevima modernog društva.

Web stranice Komunalnog društva Kozala jesu starijeg dizajna i izrade, ali sadrže sve potrebne informacije i obavijesti o Društvu, korisnicima pogrebničkih, grobarskih i ostalih usluga, kao i korisnicima grobnih mjesta na gradskim grobljima.

Komunalno društvo Vodovod i kanalizacija d.o.o. je, svjesno da njegova postojeća web stranica svojim dizajnom i funkcionalnošću ne zadovoljava potrebe korisnika, provelo nabavu i ugovorilo uslugu savjetovanja i izrade web stranice ovog Društva s tvrtkom MULTILINK inženjering rješenja i konzalting d.o.o. U tijeku je postupak izrade cjelovitog web rješenja. Očekuje se da će implementacija, testiranje i puštanje u funkciju novog, modernijeg web rješenja, vizualno i sadržajno atraktivnijeg, završiti najkasnije do kraja studenoga ove godine.
Što se tiče sadržaja objavljenog na postojećim web stranicama ViK-a, on se redovito ažurira i nadopunjuje novim i aktualnim informacijama.
Kada se govori o web stranicama Komunalnog društva Autotrolej, Rijeka plusa i Poslovnih sustava, treba napomenuti kako je riječ o novim web stranicama modernog dizajna i sučelja koja su u funkciju stavljena sredinom 2015. godine. Stranice su responzivne, što znači da se automatski prilagođavaju uređaju na kojem se pregledavaju, neovisno o tome je li riječ o računalu, tabletu ili mobitelu. Također, te stranice redovito se ažuriraju, što znači da su osvježene novim i aktualnim podacima, kako o prometovanju javnog gradskog prijevoza, tako i uslugama koje pruža Rijeka plus te Poslovni sustavi koji su korisnicima zanimljivi, zbog natječaja koji se redovno objavljuju.

Energo d.o.o. svoje je internetske stranice u potpunosti obnovio 2015. godine, kako u sadržajnom, tako i u informatičkom smislu. Pri izradi stranica koristila su se suvremena rješenja kako bi one bile lako pregledne, dostupne za pristup putem mobilnih uređaja te kako bi se rješenjima kao što su on-line kontaktni obrasci i unutarnji pretraživači, olakšalo snalaženje korisnika i dostupnost tvrtke za on-line komunikaciju. U sadržajnom smislu, stranice su izmijenjene u skladu s odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama, a vodilo se računa o transparentnosti i redovitom ažuriranju. Uz to, kontinuirano se provode nadopune stranica s ciljem daljnjeg olakšavanja njihova korištenja.

Web stranicu Rijeka prometa izradila je tvrtka Otvorena mreža d.o.o. (sada Nivago d.o.o.) iz Rijeke 2011. godine. Ta web stranica u potpunosti funkcionira i na mobilnim uređajima, što se vidi i iz priložene fotografije.

Prikaz na mobilnim uređajima:
http://www.mojarijeka.hr/repository/images/_variations/3/1/31964151c8f463c42e58e5e5007898db_admin_large.jpg

Provjera funkcionalnosti web stranice Rijeka prometa preko mobilnih telefona koju smo proveli pokazala je da se sve funkcije mogu aktivirati i da rade bez zastoja, uključujući on-line funkcije kao što su prometna opterećenja i popunjenost parkirališta i dr.

U svakom slučaju, ukoliko smatrate da je potrebno uvrstiti i neke dodatne funkcije kao i za sva dodatna pitanja i pojašnjenja, Rijeka promet Vam stoji na raspolaganju.

Primarna funkcija Zavoda za informatičku djelatnost Grada Rijeke je planiranje, projektiranje, izgradnja i razvoj informacijskih sustava unutar gradske uprave, radi unaprjeđenja dvosmjerne komunikacije i on-line usluga građanima u okviru izgradnje e-Uprave. Između ostalog, Zavod planira i provodi edukaciju službenika i namještenika za korištenje informatičke opreme, programa i alata u radu.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite