Svakodnevno se vozim linijom broj 5 i zbilja svakakvih vozača ima. No mene zanima, zašto gotovo svaki vozač stalno razgovara na mobitel, također, je li vozačima dopušteno da puše. Danas sam se vozio linijom 5 oko 13h, vozilo 593 (starije) u smjeru Škurinja, bus je bio pun, no malo debljem vozaču to nije smetalo da puši jednu cigaretu za drugom, naglo je kočio i gotovo na svakoj stanici je otvarao vrata i prije nego što se stalo, neki mlađi dečki su skoro ispali van jer su bili naslonjeni na njih. Ja sam se nasmijao jer sam sjedio no starijim gospođama koje su imale pune ruke vrećica sigurno nije bilo ugodno kada je vozač kočio ili kretao, no jako puno takvih vozača ima.
Stalno slušam na tužibabi Radio Rijeke, kako se ljudi žale na njih a apsolutno se ništa ne poduzima.

mSar / 25.05.2011.

Pitanje je upuceno, no i bez toga, ja Vas molim da podatke o broju linije, datumu i vremenu kada je takvo ponasanje vozaca uoceno, slobodno posaljete Autotroleju na e mail autotrolej@autotrolej.hr.

Kada bih svakoga vozača prijavljivao svaki tjedan bi im poslao sigurno nekoliko mailova, siguran sam da znaju koji vozači to rade, ne žalim im se samo ja. Ovo je retoričko pitanje, smiju li vozači pušiti, ne smiju, no ovaj lokalni šerif danas je toliko bezobrazan, ulazi na Jelačićevu trgu sa cigaretom u ustima i kaže “miči se babo”, mladić ispred mene kupuje kartu i ovaj mu kaže “zar baš kod mene moraš kupovati”. Uz negodovanje mu je dao kartu, no svi smo bili iznenađeni kulturom, ponašanjem, vožnjom… ovoga vozača. A on nije jedini. Kada sam krenuo u grad, mlađi vozač je razgovarao na mobitel i nije ni gledao tko ima kartu a tko nema.
Ne znam ni zašto dajem novac za pokaznu kada se toliko ljudi šverca a kontrolori često samo pričaju sa vozačem niti ne gledaju tko ulazi a tko ne. A valjda i provode brojanje putnika te sam sjedio iza kontrolora prije par mjeseci. Ovako su razgovarali;
-Koliko je ušlo
-Ne znam, stavi 45, toliko mi žena ima sutra godina

Stvarno rijetko se nađe dobar vozač a i kontrolor(ica).

No, ovoga danas vozača svakako treba makar upozoriti, riječ je o liniji 5, oko 13:10h vozilo 593 smjer Drenova, datum 25.5 (danas).

“Ja sam se nasmijao jer sam sjedio no starijim gospođama koje su imale pune ruke vrećica sigurno nije bilo ugodno kada je vozač kočio ili kretao, no jako puno takvih vozača ima.”

Bilo bi bolje da si svoje mjesto ustupio tim starijim gospođama koje su imale pune ruke vrečica.

P.s Znam, nije u skladu sa pravilima tužibabe ali nisam mogao odoljeti.

@Torpedo, ne znam kako objasniti da su ovakve primjedbe neumjesne, primjerice mozda je mSar invalidna osoba? Ajmo se drzati pravila Tuzibabe, svima ce nam biti lakse. Hvala Vam.

@Urednik, zamislite da sam im poslao mail, ne bi mi ni na njega odgovorili kada putem javnog portala grada ne odgovaraju tjednima.

Samo ću dati jedan komentar na način odgovaranja i rješavanja problema na satirički način;
Ovo je situacija u Koreji:
Takav(vi) vozač(i) dobiva(ju) otkaz, svim korisnicima koje vozač(i) vozi(e) godinama na taj način se ispriča. U slučaju da vozač opet zapali cigaretu odsječe mu se ruka.

U Švicarskoj;
Vozač(i) dobiva(ju) opomenu pred otkaz, osobe u tom autobusu dobivaju godinu dana besplatne vožnje.

U Nizozemskoj:
Isto, samo 6 mjeseci besplatne vožnje.

U Sloveniji:
Odmah se ispriča se korisniku prijevoza, daje mu se mala maketa autobusa, vozač je opomenut, to više ne radi.

U Srbiji;
Dobiva se vrlo brza, lažna isprika u kojoj se po predlošku upiše ime prigovarača i kaže da će se se vozač opomenuti i da svejedno nastavi koristiti usluge. No, u stvarnosti se ništa ne događa.

U Hrvatskoj, Rijeka;
Nema niti lažne isprike, ništa se nije dogodilo, oštećenom (im) korisniku(cima) se ne pruža nikakav tip “isprike”, vozač nije ni upozoren niti je izvršen razgovor s njime.
Iako, možda nakon što korisnik koji se žali nije odustao, odgovor za par tjedana dolazi na tužibabu u kojemu ipak dolazi lažna isprika nakon što se žali na žalbu.

@mSar sto se tice mejlanja…. to sto Vam nitko ne bi odgovorio na email, ne znaci da Vasu prituzbu ne bi shvatili ozbiljno i “unutar kuce” poduzeli odredjene korake. Sto se tice ove tuzibabe, pozurnica je poslana jos u petak.

Poštovani,
iz KD Autotrolej ovim putem šalju ispriku svim građanima koji koriste javni gradski prijevoz zbog neugodnosti tijekom vožnje. Vozačima Autotroleja strogo je zabranjeno razgovaranje na mobitel tijekom vožnje, osim u slučajevima hitnoća ili razgovora s odgovornim osobama u Društvu. Zbog takvog ponašanja vozači se konstantno upozoravaju i snose posljedice prema internom Pravilniku Autotroleja.

Također, strogo je zabranjeno pušenje u vozilima odnosno tijekom vožnje. S vozačem na kojeg se odnosi tužibaba već je obavljen razgovor i on je također sankcioniran u skladu s Pravilnikom Autotroleja.

Kako bi ovakva i slična neprimjerena ponašanja vozača sveli na minimum i u konačnici ih u potpunosti izbjegli, Autotrolej ovim putem moli sve građane da dostave podatke o ovakvim slučajevima putem e-maila autotrolej@autotrolej.hr ili na broj telefona 060/151151.

Mislim da brojevi sa pozivnim brojem 060 imaju posebnu cijenu odnosno da je poziv višestruko skuplji, koriste ga razne tarot linije, razni kvizovi, i svi oni koji žele na pozivima građana zaraditi.
Neznam jesam li u pravu ali mislim da taj broj nije primjeren za KD Autotrolej, osim ako oni nisu kao Autotrans za informacije o voznom redu uveli taj broj kako bi zaradili nešto na pružanju informacija, bilo je i nekoliko primjera lječnika opće prakse koji su isto tako uveli taj broj a pravdajući ga velikim brojem “bespotrebnih poziva”.
Kako god bilo opravdano ili ne, sa razlogom ilii ne, mislim da bi bilo korektno iza tog broja onda staviti i kolika je cijena tog poziva.

1,14 kn za fiksnu i 2,32 kn za mobilnu telefoniju, no mozete ih kontaktirati i na broj 311-400.

Odgovorite