Ovo postaje strašno, svaki drugi dan 2 sata čekanja da izadjem iz ulice i naravno kasnim na posao!!!!
JESTE LI VI NORMALNI!!!
TKO DAJE DOZVOLU DA SE VIŠE VOZI KROZ CENTAR??!!
Tko ce odgovarat kad neko nastrada preskacuci vlak?
Djeca, starci svi skacu preko vlaka!!!!

Chello77 / 01.06.2022.

Istina, hoćemo referendum da vlak leti nebom. Sad i odmah! 🙂

Ja mislim, ne kažem da sam u pravu, da nije vlak kriv nego krivo parkirana vozila koja vlaku ne omogućavaju prolazak. A poznavajući naše Gradske Oce to je sve OK i dopustivo i oni samo “mole za strpljenje” a napraviti nešto… Eh sada pa to nije u njihovoj nadležnosti.

Poštovani,
zahvaljujemo Vam na javljanju i ukazivanju na problem o kojemu smo već zaprimili pritužbe građana vezano uz prolazak vlakova i nefunkcionalnost autobusne stanice na riječkoj tržnici kod HNK Ivan pl. Zajca. Naime, ustanovljeno je kako najveće poteškoće uzrokuju neodgovorni pojedinci koji nepropisno ostavljaju svoje automobile izvan mjesta predviđenih za parkiranje tj. unutar slobodnog profila pruge, te na taj način onemogućavaju brzi prolazak vlaka. Prolazak vlaka kroz grad, ukoliko nije ometan vanjskim faktorima, ne bi trebao stvarati poteškoće obzirom da cijela vožnja, kada je prohodnost osigurana, traje manje od 5 minuta. Upravo u svrhu omogućavanja nesmetanog prometovanja, djelatnici parkirališta Riva preventivno promatraju stanje parkiranih vozila, te u slučaju da je vozilo parkirano na način da ometa prolaz vlaka, izdaju nalog za premještanje vozila specijalnim vozilom pauk. U slučaju da se, unatoč preventivnom promatranju stanja na lokaciji, ipak dogodi da je onemogućen prolaz vlaka, vozilo pauk dolazi u najkraćem mogućem roku, a ovisno o poziciji u kojoj se nalazi u trenutku poziva. Vrijeme intervencije pritom iznosi maksimalno od 10 do 15 minuta.
No, moramo napomenuti da su vlakovi koji prometuju s kontejnerskog terminala Brajdica, u nadležnosti su tvrtke HŽ Cargo d.o.o., koje smo krajem prošle godine i obavijestili o ovoj problematici te zatražili da poduzmu mjere kojima bi se ovaj problem smanjio na zadovoljstvo svih strana. Nakon što smo se obratili Hrvatskim željeznicama, njihove stručne službe održale su sastanak s predstavnicima Lučke uprave, Luke Rijeka i TD Rijeka plus, na kojem je dogovoreno da će se najava prolaska vlaka obavljati sat vremena prije očekivanog pokretanja, kako bi djelatnici Luke Rijeka i Rijeka plus-a mogli obratiti povećanu pažnju na kritična mjesta te samim time osigurati nesmetan prolazak vlaka. Ova praksa, aktivno se prati te će se poduzimati i dodatne aktivnosti kojima bi se smanjila ova problematika.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite