Ne mogu pronaci informaciju o tome tko je, osoba ili tvrtka, izradio vizualni identitet za plakate Rijeckog karnevala i koliko je to kostalo. Gdje je, i da li je, bio za to otvoren javni natjecaj? Pitam zato jer nisam jedina osoba koja vidi frapantnu slicnost izmedju vizuala video igre Sims 3 i naseg karnevala. Da ne idem tako daleko i optuzujem nekoga za plagijat, zadovoljit cu se odgovorima na pitanja… koliko je gradski proracun kostalo ovo “zadovoljstvo” i ciji je racun podebljala ta “inovativna” papazjanija.

Rokus Kalapis / 04.03.2011.

Pitanje je upuceno. Kako je blizu konac radnog vremena, a stize vikend, molim za strpljenje.

Zapravo je zgodno to što se u oba slučaja radi o alternativnim identitetima.

Riječki karneval je u tom vizualnom identitetu već drugu godinu.
a igrica je izašla 01.01.2011.
Možda bi autor (St. Valter) trebao njih tužit!!

@Petar… Igrica Sims 3 je izasla sredinom 2009… ostatak komentara ne razumijem.

@ Gradska upravo, nadam se da je OK jos jedno podpitanje….. Uocavate li Vi (ili TZgR) kao narucitelji slicnost izmedju vizuala video igre i Rijeckog karnevala, i koji je Vas stav o tome? Imate li ambiciju preispitati ovo i u slucaju “plagijata” traziti povrat novca?

Poštovani,
idejno-likovno rješenje u obliku romba je već petnaest godina prisutno kao vizualni identitet Riječkog karnevala kroz zastave Riječkog karnevala.
Obilježavanje 25. obljetnice Riječkog karnevala, 2008. godine, potaklo je Turističku zajednicu Grada Rijeke da i vizuale plakata i ostalih materijala prilagodi vizualima prepoznatljivih zastava Riječkog karnevala. Plakat, po idejnom rješenju zastave, napravio je gospodin Valter Stojšić. Plakat se sastoji od fotografija mnoštva maskiranih lica (svake godine druga lica) koja su uokvirena oblicima romba, kao i zastava. Rješenje je prihvaćeno uz naknadu gospodinu Stojšiću u iznosu od 6.230,00 kuna. Već se priprema plakat Riječkog karnevala 2012. u istom vizualu rombova kao što smo već naveli, samo s drugim licima. Sav promidžbeni materijal i programi Riječkog karnevala financirani su iz budžeta Turističke zajednice grada Rijeke.

Ovo je po meni primjer kako tuzibaba treba izgledati. Unatoc provokativnoj temi, pitanje je postavljeno kulturno, Grad je dao kulturan odgovor, i korisnik se na kraju jos kulturnije zahvalio na odgovoru. Ovo moze biti primjer onima koji svako malo sarkasticno i posprdno upucuju primjedbe bez da bi rekli rijeci potpore u rjesavanju problema.

Odgovorite