Hrvatski telekom je kraj MO Banderovo i kioska postavio neki veliki bijeli ormar na mjestu koša za otpatke a isti nije vratio nakon postavljanja ormarića već je sve asfaltirano i gotovo bez njega.

Ovdje se nalazi pekara i Brodokomerc te tu većina djece iz lokalne srednje škole idu na marednu te sada otkako nema koša sve je prepuno smeća.
U prilogu imati sliku prije radova gdje se nalazi koš a sada je ormar.

Nadalje, nakon izgradnje ormarića više ne funkcionira telefonska govornica koju sam ponekad koristila za primati pozive te su radnici s bagerom oštetili prozirno kućište iste.
Komadi stakla su na podu i HT nije to očistio niti popravio.

Može li se naložiti HT-u vraćanje koša za otpatke i popravak telefonske govornice?

banderovo / 10.10.2016.

Poštovani,
prije svega, zahvaljujemo Vam se na javljanju i ukazivanju na problem koji ste opisali. Prema informacijama koje smo dobili iz Odjela gradske uprave za komunalni sustav, Komisija za postavljanje predmeta i privremenih objekata, a na zahtjev tvrtke Ericsson, izdala je Suglasnost za postavu velikog ormara za distribuciju signala na navedenoj lokaciji uz zid, s lijeve strane postojećeg kioska, uz uvjet da izvođač nakon radova ugradnje ormara postavi privremeno uklonjeni koš za otpatke s druge strane kioska. Stoga će Grad Rijeka poduzeti sve potrebne aktivnosti kako bi tvrtka Ericsson to i provela sukladno dogovorenom.
Što se pak tiče dijela upita koji se odnosi na telefonsku govornicu, obavještavamo Vas da su sve telefonske govornice u vlasništvu, pa tako i u obvezi održavanja Hrvatskog telekoma d.d. Zagreb. Grad Rijeka nad njima, nažalost, nema nadležnosti kako bismo mogli reagirati na ovakve pojave.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Kako je prošlo mjesec dana, radovi su gotovi pred 2 mjeseca a telefonska govornica niti koš još nije popravljen bi li Grad mogao poslati upit HT-u tj. Erricsson-u oko ovoga i objaviti njihov odgovor?

Odgovorite