Majka sam djeteta koje pohađa 3. razred OŠ Trsat, a prethodno je pohađao OŠ Zamet. Upravo zbog iskustva s dvjema školama, smatram se donekle meritornom procijeniti da je OŠ Trsat kvalitetnija i zbog jednog detalja, koji se, s obzirom na njegovu korisnost, zapravo i ne može smatrati detaljem. Naime, u OŠ Trsat oduševilo me odnos između nastavnika i roditelja putem Školskog infocentra, tzv ŠIC. U svakom trenutku roditelj je u mogućnosti dobiti bilo mkakvu obavijest o djetetu, pitati ako želi, ili se inform,irati neupitan, ako razredni nastavnih to smatra važnim. U bilo kojem trenutku mogu saznati ocjene djeteta, je li zaboravio zadaću, cijenu marende i slično. Smatram da je to još koriosnije za roditelje učenika koji pohađaju više razrede osnovne škole, jer uvijek će biti obaviješteni u slučaju da dijete “markira” s nastave. Čula sam da postoji velika mogućnost da se ovakva kvalitetna relacija između nastavnika i roditelja ukine, što smatram zakidanjem mene kao roditelja, ali na posljetku i djeteta, jer cijeli je ovaj projekt i smišljken u interesu djetata. Nadam se da Grad Rijeka ipak neće ukinuti projekt koji je dobar i koristan, a ako je u službi dobrobiti djece, ne može i ne smije biti preskup.

Biljana savić / 18.10.2011.

Nemam saznanja da se SIC ukida, poslati cu upit u Gradsku Upravu. Inace drago mi je da SIC negdje i funkcionira, osobno znam da u dvije rijecke osnovne skole ne funkcionira uopce.

Kao tehnička služba Školskog infocentra, moramo reagirati na neutemeljenu izjavu urednika, koja se očito zasniva na krivim činjenicama i nepoznavanju projekta.
Naime potrebno je razlikovati “nefunkcioniranje” i “nekorištenje”. ŠIC se koristi u osnovnim školama Grada već 5 godinu i interes korisnika je u porastu. Priključivanje škola, odnosno učitelja u projekt je potpuno na dobrovoljnoj bazi, te odluku o tome da li će učitelji i u kojoj mjeri koristiti funkcionalnosti ŠIC-a, donose oni sami. Obzirom na tehničko rješenje, nemoguće je da, s tehničkog aspekta, ŠIC funkcionira u jednoj školi a u drugoj ne. Stoga se isključivo radi o tome da li ga pojedini učitelji koriste.
ŠIC je u prošloj školskoj godini koristilo oko 70 razreda sa uključenih oko 1500 učenika. Provedene ankete pokazuju jednoglasnu podršku roditelja navedenom projektu, ali isto tako i učitelja u velikoj većini.

Govoreci o funkcioniranju oslonio sam se na upit korisnice Kapljica koja nije u pitanje dovela funckionalnost vec bojazan za prekidom koristenja usluge, s kojom je, vidljivo je, vise nego zadovoljna. Ispricavam se ako sam izjavom nekoga doveo u zabludu. Dakle, da, rijec je o koristenju, ne o funkcionalnosti.

Kad ste vec tu, ja bih zamolio da korisnici ponudite i odgovor na pitanje da li se SIC ukida.

Valjda je samo ljudima u tehničkim službama nejasno ono što je jasno svima. LOL!

ok, ocito su riječi urednika krivo interpretirane s naše strane… NHF

Što se tiče nastavka projekta, odluka o tome je na gradskoj upravi. Činjenica je da se obzirom na situaciju općenito, preispituje i ovaj projekt u smislu njegovog opstanka. Stoga je prava adresa za to pitanje Odjel za školstvo.

Tragom podizanja spomenika svojoj funkcionalnosti, postavlja se pitanje: – Kome je palo na pamet pokrenuti projekt koji je koštao kao svetog Petra kajgana, da bi se njegova učinkovitost – ne tehnička već provedbena, što joj je valjda i smisao? – oslanjala na volonterski angažman pojedinca?

Učitelji više ne žele voditi djecu na izlet ako im partneru nije plaćen put, hrana i smještaj, kamo li će se još baviti dodatnom djelatnošću poput ŠIC-a koja mu samo uzima vrijeme. Šteta je što je samo manji dio njih ŠIC prepoznao kao alat koji i njima i roditeljima olakšava komunikaciju, no priče o porastu, Tehnička službo, mogla bi se potkrijepiti konkretnim brojkama.

Ako nakon 5 godina ŠIC koristi tek 70 razreda, što se, čitam tu, drži uspjehom, koliko ih je ovaj servis koristilo do sad? Mi pričamo o gradu Rijeci u kojemu djeluje 30 osnovnih škola u kojima djeluje puno više od 70 razreda.

Što je uopće Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo učinio po pitanju „marketinga“ ovoga servisa? Što se učinilo da se učitelje osvijesti i upozna s tim projektom? Projekt je napravljen, on funkcionira, plaća se njegovo održavanje, a koristi ga 70 razreda? Upišite u Google ime tog servisa, u posljednje dvije godine o njemu je pisao samo ovaj portal koji to čini standardno jer je i on gradski. Govoreći o funkcionalnosti ŠIC-a, trebali bi uključiti i te parametre.

Ako dopuštate, moje je mišljenje da je ŠIC odlično zamišljen, dobro realiziran no bez ikakve provedbene učinkovitosti i kao takav je neisplativ za održavanje. Jeftinije ga je ukinuti nego li tvrtki Ri-Ing plaćati održavanje nečega što ne koristi niti 10% razreda u čitavom gradu. No to se neće dogoditi jer bi se takav potez držao porazom ideje i bačenim novcem što je političko samoubojstvo onih koji su ga financirali.

Drago nam je da i oni koji imaju drugačija mišljenja o projektu, ne negiraju kvalitetu koncepta i tehničke izvedbe istog. Nažalost, većina pitanja iz prethodnog komentara izlazi iz domene tehničke realizacije projekta, pa samim time ih ne možemo komentirati.

Izneseni podatak o 70-tak razreda čini 15% svih razreda u ukupno 23 škole. Naša tvrdnja da je iz godine u godinu veći interes je zasnovana na stalnom kontaktu sa učiteljima i upitima za uključenje od strane škola. Upravo smo i ovih dana zaprimili upit od jedne škole koja želi uključiti sve svoje razrede u projekt. Nezadovoljavajuću dinamiku dinamiku povećanja korisnika, kao rezultat nedovoljne i neadekvatne promocije projekta također ne komentiramo obzirom da navedene aktivnosti ne spadaju u nadležnost RI-ING-a u provođenju projekta. Međutim, također moramo istaknuti da je u zamjetnom broju škola, tehnička osnova (posjedovanje računala i pristup internetu) bila prepreka za uvođenje istog. U tim situacijama Grad je napravio određene poteze koji su u takvim sredinama omogućile korištenje računala, naravno ne samo za potrebe ŠIC-a , već i u svakodnevnom obrazovnom procesu.

Hvala na napomeni. Da, govorimo o osnovnim školama kojima je Grad osnivač. Za razliku od navedenog popisa, na popisu potencijalnih škola-korinsika projekta nije naveden “Centar za odgoj i obrazovanje”, te iz toga proističe navedeni broj od 23 osnove škole.

Učiteljica sam koja koristi ŠIC. Korist za učenike i roditelje je neosporna, brzina dobivanja bitnih obavijesti pogotovo. Npr., ako se u školi odvija neka aktivnost na koju se pozvaju roditelji, samo jednom porukom obavijestim svih. Odaziv je redovito mnogo veći nego u razredima u kojima djeca trebaju sama prenijeti poruku. Roditeljski sastanci su također mnogo bolje posjećeni nego bez ŠIC-a. Djeca su kod kuće iskrenija, na vrijeme kažu što se u školi dogodilo i koju su ocjenu dobili jer znaju da brzo stiže poruka. Istina, treba mi vremena dok sve “ukucam”, no mislim da vrijedi.

Poštovana,
drago nam je da ste zadovoljni uslugama Školskog infocentra, kao i kvalitetom radnog okruženja u našoj osnovnoj školi.
I sami ovaj projekt smatramo vrlo dobrim i zanimljivim, zbog čega smo sa zadovoljstvom podržali i započeli njegovo provođenje u našim osnovnim školama prije nekoliko godina. Ipak, ideja projekta “Školski infocentar” nije bila zamijeniti komunikaciju učitelja s roditeljima, već je učiniti efikasnijom i bržom. Vjerujemo da ćete se složiti da je aktivan odnos između učitelja i roditelja još uvijek ključan kako bi svi u procesu odgoja i obrazovanja djece bili zadovoljniji.

Protekle dvije godine obilježene su gospodarskom i financijskom krizom koju svi osjećamo, a što se odražava i na Gradski proračun. Planirajući Proračun za 2011. godinu, bili smo primorani umanjiti sredstva za mnoge postojeće i prepoznatljive programe i projekte, te odustati od planiranja novih projekata. S obzirom da nezavidna financijska situacija i dalje traje, prisiljeni smo pažljivo i promišljeno odrediti prioritete unutar Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo u čijoj nadležnosti je i ovaj projekt. Pri tome ćemo svakako uzeti u obzir prijedloge i mišljanja korisnika projekta Školski infocentar, ali moramo napomenuti kako smo u okviru širih javnih potreba samo u osnovnom školstvu do sada smanjili izdatke za programe koji su obuhvaćali mnogo veći broj korisnika, a još uvijek imamo nedostatna financijska sredstva za pomoćnike u nastavi za djecu s teškoćama, što primjerice smatramo prioritetnim.

Međutim, moramo reći kako je izrada financijskog plana za Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo još uvijek u tijeku, a konačan proračun Grada Rijeke za 2012. godinu utvrdit će se krajem mjeseca studenog. Tek tada ćemo biti u mogućnosti dati Vam konkretnije informacije o budućem radu Školskog infocentra.

Kao roditelj koji koristi skolski infocentar, mogu izreci samo pohvale za navedeni nacin komunikacije koji u velikoj mjeri olaksava zaposlenim roditeljima pracenje djeteta u obrazovnom procesu. Osim niza prakticnih prednosti, stalna i jednostavna komunikacija sa razredncom omogucava da odlasci na roditeljske sastanke i susreti s uciteljicom budu maksimalno efikasni te se fokusiraju na sustinu problema ili teme koju treba raspraviti, a ne na upoznavanje s njima. Buduci da kao roditelj dolazim „pripremljen“ na sastanak, stedim i svoje, kao i uciteljicino vrijeme. Stoga ja (a ni ostali roditelji s kojima sam razgovarao) ne vidim nikakvu vezu koristenja ovakvog nacina komunikacije i (ne)dolazaka roditelja u skolu. Oni roditelji koji zanemaruju pracenje skolskih zbivanja i ne sudjeluju u aktivnostima vezanim za skolovanje svog djeteta, tako ce se ponasati sa i bez SIC-a. Medjutim, nama roditeljima koji zelimo sudjelovati u pracenju skolovanja svog djeteta, ovo je velika pomoc i omogucava upravo kvalitetniju i bolju posvecenost toj problematici obzirom na efikasnije koristenje vremena.
Koliko vidim, moje misljenje dijeli i uciteljica dani35, te je time nejasnije cemu gradska uprava obracajuci dani35, aludira upravo na gubitak kontakta, iako je i ona sama naglasila upravo suprotno. Mislim da bi se gradska uprava trebala zapitati zasto nije kvalitetnije promovirala navedeni projekt kao sto i spominje kozorog. Osobno znam da u mnogim skolskim sredinama roditelji, a cak ni ucitelji nemaju pojma da se navedeni projekt provodi.
Smeta mi da se često, u ovo predizborno vrijeme po vrlo prisutnom politickom scenariju, odgovornost skriva iza nekih izgovora u obliku brojki, statistika i sl. Argumenti koji se baziraju na slaboj prosirenosti projekta su upravo sramota gradske uprave, a ne njen alibi. Doista mi je tesko povjerovati da bi ikoji roditelj, a i rijetki ucitelji, odbiili navedeni nacin komunikacije ukoliko im se kvalitetno prezentira i ponudi. Stoga bi stvarno volio da i gradska uprava podrzi ovaj projekt u buducnosti te da ga i promovira u puno vecoj mjeri. Volio bih da kad moje mladje dijete stasa za skolu ovaj projekt mogu koristiti u jos kvalitetnijem i sirem obimu, a ne da se vratimo na usmeno prenosenje poruka preko djece, slanje papirica i sl…

I jedna napomena korisnickoj sluzbi portala: aktivacijski mail ne stiže na gmail i yahoo mailove…

dudo_maric hvala Vam na komentarima, poslat cemo ih u Gradsku Upravu, nadamo se i nekim odgovorima na dodatna pitanja koja su se pojavila.

Gmail i Yahoo aktivacije provjereno rade, pogledajte samo da li Vam je aktivacijski email zavrsio u spam filteru. To je najcesci slucaj upravo kod korisnika Gmaila.

Poštovani,

kao što smo već spomenuli, projekt Školskog infocentra (ŠIC) smatramo uistinu kvalitetnim i korisnim. Iz tog razloga trudili smo se, kao i za sve ostale projekte koje financijski ili na bilo koji drugi način potpomažemo i nudimo našim odgojno – obrazovnim ustanovama, s uslugama Projekta upoznati ravnatelje škola i njihove djelatnike, te im preporučiti da se u njega aktivno uključe u što većem broju.

Nakon provođenja pilot faze ŠIC-a, pa do 2010. godine, do kada smo u proračunu Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo osiguravali novčana sredstva za njegovo provođenje, održali smo tri tiskovne konferencije. Isto tako, kako bi promovirali ovaj Projekt iskoristili smo slična događanja, kao što je primopredaja 20 računala, donacije tvrtke Hewlett-Packard riječkim osnovnim školama održana u ožujku 2010. godine.

Odjel za odgoj i školstvo redovito i kvalitetno surađuje sa svojim ustanovama na sastancima ravnatelja, koji se, osim prema potrebi, redovito održavaju početkom svake školske godine. Tom su prilikom svi ravnatelji informirani o svim programima odgoja i školstva iznad državnog pedagoškog standarda koji se financiraju iz gradskog proračuna, a među kojima je i Školski infocentar.

Na početku svake školske godine ravnateljima i učiteljima osnovnih škola upućen je poziv na uključenje u projekt s novim razrednim odjelima, a doniranjem opreme i rješavanjem infrastrukture u školama koje nisu imale riješene tehničke preduvjete, učinjen je dodatni poticaj da poziv i prihvate, budući da se radi o projektu koji ipak podrazumijeva volonterski angažman učitelja.

Naši djelatnici u Odjelu za odgoj i školstvo trude se rasporediti proračunska sredstva kako bi se zadovoljile potrebe građana u segmentu djelatnosti odgoja i obrazovanja, s ciljem poboljšavanja postojećeg pedagoškog i pratećeg standarda. Također se nastoji odgojno obrazovnim djelatnicima omogućiti kvalitetnije uvjete rada. Međutim, nismo u mogućnosti prisiliti ih na uključivanje u projekte koji podrazumijevaju njihov dodatni rad, a za koji nismo namijenili novčanu naknadu.

Dakle, učitelji riječkih osnovnih škola, putem svojih ravnatelja, bili su upoznati s provedbom Projekta, te su slobodni u njega se uključiti ukoliko ga sami prepoznaju zanimljivim i korisnim.

Čitajući dosadašnje komentare moram reagirati na izjave Gradske uprave gdje se tvrdi kako je svake godine nuđeno uključenje u ŠIC i da su sve škole sustavno informirane o tome. To je nažalost potpuna neistina, obzirom da je iz naše škole na početku prošle školske godine bio u više navrata poslan upit vezan za uključenje novih razreda Odjelu za odgoj i školstvo, sa dodatnom napomenom da ne očekujemo nikakve donacije u smislu opreme nego samo priključenje projektu. Iako nam je tehnička služba potvrdila da s njihove strane nema prepreke za uključenje, nakon par mjeseci dobili smo odgovor od pročelnice da se za sada ne možemo uključiti jer je neizvjestan opstanak projekta obzirom na nedostatak sredstava.
Stoga za mali broj uključenih razreda definitivno barem dio odgovornosti snosi i Odjel za odgoj i školstvo. Iako pojam „mali“ je relativan pojam obzirom da ako govorimo o 1500 učenika, govorimo i o oko 3000 roditelja i ostalih koji se služe na neki način ŠIC-om… a to i nije tako malo.

Evo još jedno roditeljsko iskustvo: izuzetno korisna stvar. Dok je moje dijete pohađalo niže razrede osnovne škole, imalo je magnetsku karticu: na taj način sam uvijek bila obavještena o trenutku dolaska u školu i odlaska. Dakle, roditelji imaju jednu veliku brigu manje: ne moraju razmišljati je li put do škole prošao sigurno i kada će se dijete vratiti kući.
Sada je komunikacija s razrednicom savršena: sve ocjene i obavijesti dobijem putem sms-a i e-maila, tako da ni kao prezaposlena mama ne zaboravim na roditeljski, akcije sakupljanja papira i slično. Ne samo to, nego za svaku obavijest koju ja moram dati razrednici ne moram trošiti vrijeme na telefoniranje i trčanje u školu.
Moje starije dijete pohađa gimnaziju u kojoj nikome ne pada na pamet elektronski komunicirati s roditeljima. I razlika se osjeti – vjerujte!
Nadam se da će projekt imati i dalje podršku: riječ je o jednoj od malobrojnih dobrih stvari u ovom gradu!

Svatko ocito ima svoje iskustvo, no posebno je lijepo vidjeti ona pozitivna.
@rosebud, o kojoj skoli je rijec?

OŠ “Vladimir Gortan”. Možda bi bilo dobro da se iz ove škole oglase i nastavnici. Uvjerena sam da je i za njih ovo dobro sredstvo komuniciranja.

Nadam se da će se komentar od majab poslati u Gradsku upravu….

Pozdrav svima. I ja sam učiteljica koja koristi komunikaciju putem ŠICa. Roditelji brzo i jednostavno dobivaju razne obavijesti, a kako ove godine nismo u matičnoj školi ovakav način komunikacije je još potrebniji.
Roditeljima šaljem razne obavijesti na koje mi oni mi uzvraćaju odgovore, ispričavaju svoju djecu, pitaju ono što im je trenutno jako bitno i svi su zadovoljni.Nadam se da će se i oni javiti svojim komentarima i potvrditi potrebu i zadovoljstvo ovakvim načinom komuniciranja.

Mišljenja smo da je projekt ŠIC savršena nadopuna komunikacije učitelj – roditelj – dijete. Mi kao roditelji smo oduševljeni i smatramo da projekt ne smije stati nego se treba proširiti i na druge škole. Svakodnevno komuniciramo s učiteljicom i našim djetetom. Potrebne informacije se brzo šire i osjećamo se sigurno znajući da u bilo kojem trenutku poruka stiže do djeteta odnosno učiteljice ili obrnuto. Ovo je treća godina školovanja uz ŠIC i jedino što kao zadovoljni roditelji možemo je, ocijeniti ga izvrsnim.
Nadamo se da ćemo i nadalje imati mogućnost koristiti ŠIC. Svaka pohvala projektu.
Zadovoljni roditelji čije dijete pohađa 3. razred OŠ Trsat

Kad se vec odredjena grupa korisnika registrirala samo kako bi dala afirmativno misljenje o ukidanju SIC-a (LOL) da se i ja oglasim. OS Turnic i OS Zamet, nikad culi za SIC, a u ovoj drugoj su misljenja kako je netko i naveo, da im je to dodatni posao za kojega nisu placeni. Generalno u dobru zamisao nitko ne sumnja, ali stoji i to da su se ulozili novci bez ikakve strategije i to lezi na procelnistvu za skolstvo.

OŠ Turnić i OŠ Zamet imaju u ovom trenutku uključen po jedan razred u ŠIC. Oba razreda su aktivni već više godina

U projekt Školskog infocentra uključila sam se još prije četiri godine.Sistem komunikacije je vrlo jednostavan i slobodno mogu reci da ne oduzima puno vremena.Roditelji na vrlo jednostavan način brzo i efikasno dobivaju obavijesti o uspjehu njihovog djeteta,izostancima i raznim školskim zbivanjima.Komunikacija je između mene ,roditelja i djeteta “NA VISINI”.Roditelji, u koliko se nešto dogodilo tijekom nastave,to saznaju istog dana tako da na vrijeme mogu reagirati.Projekt također djeluje i na učenike pozitivno.Što se tiče “zaobilaženja istine”(kod nekih učenika)taj problem je s ovim projektom nestao.Učenici su naučili sami priopćiti ocjene i sve ono što ponekad i nije za pohvalu .Projekt se pokazao jako dobrim i kada je učenik bolestan,a roditelj je u nemogućnosti svaki dan doći u školu i pitati što se učilo.Putem SMS dobiju sve upute što i kako raditi s djetetom kada nije u školi.Roditelji se također osjećaju zadovoljno zahvaljujući pravodobnim i kvalitetnim informacijama u tijeku obrazovnog procesa.Često je za neke situacije-aktivnosti potrebno dobiti od roditelja brzu povratnu informaciju ,a za to je ŠIC idealan!! S današnjim tempom života ON je velika ušteda vremena.Što je najvažnije pozitivno utječe na sve uključene,a naročito na dijete(pogotovo ako je uveden od 1.razreda osnovne škole).Roditelji AKTIVNO sudjeluju u školovanju svoga djeteta i time povećavaju uspješnost djeteta u svim aspektima obrazovanja.

Radim u OŠ Zamet i razrednica sam u višim razredima.
U školi imamo 16 razreda predmetne nastave (5-8 raz.) i 8 razrednica se prijavilo za projekt ŠIC. Nije problem u volontiranju učitelja. Potrebno je nagovoriti i roditelje, a kada sam ih nagovorila do mene je stigla informacija da je nastavak projekta upitan. Informacija očito nije daleko od istine, nakon toliko objašnjenja u ranijim postovima o teškoj financijskoj situaciji. Gradska uprava hvali projekt, ali ne radi dovoljno na njegovom širenju i spominje tešku situaciju te ne vidi način kako bi se projekt dalje financirao. Ako novca nema, vjerujem da bi roditelji pristali na sufinanciranje. (Vjerojatno bi se morao smanjiti broj poruka da ne opteretimo roditelje, ali bolje i tako nego ukidanje.) Uglavnom, nakon sumnje u nastavak projekta ja sam stala s aktiviranjem ŠIC-a za moj razred. U jednom postu stoji da se budžet za 2012. donosi krajem 11. mjeseca pa ću još malo pričekati.
I još jedna, ne manje važna napomena autoru članka. Mišljenje jedne učiteljice nije mišljenje jedne ustanove!
I roditelji i učitelji imaju različita očekivanja i lako se dogovori o pravilima komuniciranja za određeni razred.
Primjedba oca jednog vrlo samostalnog dečka na školu u kojoj je sin bio i na ŠIC je previše poruka (krenuli smo, stigli smo, ručamo…).
U razrednoj nastavi roditelji mogu očekivati od učiteljica detaljne upute o svemu putem SMS-a, ali treba raditi i na osamostaljivanju učenika pa neke učiteljice smatraju da nije potrebna dodatna komunikacija. Ja bih ju u svakom slučaju u višim razredima ograničila za važne poruke i sigurno bi ih bilo puno manje nego u 1. razredu. 🙂
Svaka dodatna komunikacija između škole i roditelja, uz redovne informacije, poboljšava uspjeh djece. Projekt ŠIC sigurno ima puno pozitivnih strana i trebalo bi ga nastaviti.

Majka sam dvoje djece i vezani smo uz ŠIC 4 godine..ustvari puta dva-osam godina.U tih osam godina mogu reči da je svega 10 % poruka bilo korisnih poruka.Ostalo se svodi na nepotrebno informiranje o svakom pokretu.Djeca su mi samostalna,ali uz ŠIC i sve te poruke nemaju više potrebu prenositi usmeno ocjene,probleme,događaje..jer ja to znam prije negoli se oni vrate iz škole.Mislim da se projektom ŠIC jako poboljša komunikacija između učitelja i roditelja,ali isto tako i smanjuje komunikacija između roditelja i djeteta.Ponekad su se događale i situacije da razrednica nabada tastaturu cijeli školski sat dok “sedmaši”okreću razred naopako.Zar je to smisao nastave?!S druge strane poneki nastavnici su jako spretni u tipkanj pa se poruke pojavljuju na mom mobitelu jako često ,više od 10 puta kroz jedan dan.Djeca su mi odlikaši,uzornog su vladanja i ne vidim zašto toliko poruka i uputa.Smatram da neke situacije učitelj ili nastavnik mora sam rješiti sa učenikom,a ne odmah “razgibat” prste,uhvatit se tastature i sve u detalje objasniti roditelju.Opet ponavljam :ŠIC je super stvar ako se koristi umjereno i samo onda kad je zaista potrebno.

Odgovorite

Kalendar događanja