Postovani,
evo nekliko vec dugotrajnih problema koji ugrozavaju sigurnost prometa u nasem gradu:
1. KASNJENJE S NOVOM HORIZONTALNOM SIGNALIZACIJOM U ODNOSU NA IZVEDENE RADOVE
Dok kad cete dozvoliti praksu da se pozavrsetku izvedenih radova, koji ukljucuju asfaltiranja dijela pojedinih prometnica, tjednima i mjesecima ceka s iscrtavanjem hiriznontalne siglalizacije, a znamo da za to postoje dezurne i redovne sluzbe u drustvu Rijeka plus d.o.o.???
Jedan od evidentnih primjera “zabusavanja” jer dio prometnice ispod nadvoznjaka kantrida gdje mjesecnima nema singalizacije, a radi se i opasnom krizanju gdje auti iz smjera Rijeke mogu skrenuti preko suprotne 2 trake na autopraonu Kantrida? Zar se uistinu mora dogoditi kakva nezgoda da bi netko poceo razmisljati o rizicima ovakvih kasnjenja i zanemarivanja horiznotale signalizacije koje je nuzna za sigurnost svih sudionika?! Pa ne voze samo prometnicama Rijecani koji ih dobro poznaju, hvalimo se da smo turisticki grad, pa necemo valjda dozvoliti da ljudi okolo voze ko muhe bez glave?!
2. NEOBNOVLJENA STARA I DOTRAJALA HORIZONTALNA SIGNALIZACIJA
Vec sam prije nekoliko tjedana pisao o nestalim izbrisanim pjesackim prijelazima na rotoru Rujevica, kod Interspara, obecali ste obnovu, no nista nije napravljeno. Zaboraviti na sigurnost pjesaka – sramota, nema duge rijeci nazalost.
Mogu samo misliti koliko takvih primjera ima u nasem ne tako velikom gradu.
Inace, ukupna povrsina naseg Grada je smijesna da se razumijemo – ako ste u dobroj formi, za pola sata – 45 min prehodate nas Grad od table Grada na Pecinama do table Grada na kantridi.
3. STARE “AUSTROUGARSKE” SAHTE NA NOVOM ASFALTU
Ajmo sad rijesiti jedan misterij. Znaci osim sto za sve vozace i njihova vozila ozbiljan problem predstavljaju rupe, udarne rupe, ulegnute sahte na dotrajalnim kolnicima, da bi problem bio jos vec i gori, cak i na obnovljenim dijelovima prometnicama s novim asfaltom, vracaju se i ugradjuju stare sahte.
Ako malo obratite pozornost vec cete na prvu vidjeti da se te stare “austrougarske” sahte niti ne mogu postaviti u ravnini astalta, jer je njihov okvir uzdignut u odnosu na kvadratni poklopac. Znaci i kada se okvir sahte postavi u nivou asfalta, citavi poklopac je ispod nivoa asfalta i predstavlja udarnu rupu, a takvih primjera imamo bezbroj. Zar je problem na novoobnovljene kolnike postaviti nove sahte koje su kompletno u nivou asfalta?
Vasa nebriga, nesposobnost i nezainteresiranost nadilazi sve moguce granice razuma. Ovo je kao onaj film ili knjiga, doduse s nesto drugacijim nazivom – NEPODNOSLJIVA LAKOCA NEBRIGE!