Postovani,

evo nekliko vec dugotrajnih problema koji ugrozavaju sigurnost prometa u nasem gradu:
1. KASNJENJE S NOVOM HORIZONTALNOM SIGNALIZACIJOM U ODNOSU NA IZVEDENE RADOVE
Dok kad cete dozvoliti praksu da se pozavrsetku izvedenih radova, koji ukljucuju asfaltiranja dijela pojedinih prometnica, tjednima i mjesecima ceka s iscrtavanjem hiriznontalne siglalizacije, a znamo da za to postoje dezurne i redovne sluzbe u drustvu Rijeka plus d.o.o.???
Jedan od evidentnih primjera “zabusavanja” jer dio prometnice ispod nadvoznjaka kantrida gdje mjesecnima nema singalizacije, a radi se i opasnom krizanju gdje auti iz smjera Rijeke mogu skrenuti preko suprotne 2 trake na autopraonu Kantrida? Zar se uistinu mora dogoditi kakva nezgoda da bi netko poceo razmisljati o rizicima ovakvih kasnjenja i zanemarivanja horiznotale signalizacije koje je nuzna za sigurnost svih sudionika?! Pa ne voze samo prometnicama Rijecani koji ih dobro poznaju, hvalimo se da smo turisticki grad, pa necemo valjda dozvoliti da ljudi okolo voze ko muhe bez glave?!

2. NEOBNOVLJENA STARA I DOTRAJALA HORIZONTALNA SIGNALIZACIJA
Vec sam prije nekoliko tjedana pisao o nestalim izbrisanim pjesackim prijelazima na rotoru Rujevica, kod Interspara, obecali ste obnovu, no nista nije napravljeno. Zaboraviti na sigurnost pjesaka – sramota, nema duge rijeci nazalost.
Mogu samo misliti koliko takvih primjera ima u nasem ne tako velikom gradu.
Inace, ukupna povrsina naseg Grada je smijesna da se razumijemo – ako ste u dobroj formi, za pola sata – 45 min prehodate nas Grad od table Grada na Pecinama do table Grada na kantridi.

3. STARE “AUSTROUGARSKE” SAHTE NA NOVOM ASFALTU
Ajmo sad rijesiti jedan misterij. Znaci osim sto za sve vozace i njihova vozila ozbiljan problem predstavljaju rupe, udarne rupe, ulegnute sahte na dotrajalnim kolnicima, da bi problem bio jos vec i gori, cak i na obnovljenim dijelovima prometnicama s novim asfaltom, vracaju se i ugradjuju stare sahte.
Ako malo obratite pozornost vec cete na prvu vidjeti da se te stare “austrougarske” sahte niti ne mogu postaviti u ravnini astalta, jer je njihov okvir uzdignut u odnosu na kvadratni poklopac. Znaci i kada se okvir sahte postavi u nivou asfalta, citavi poklopac je ispod nivoa asfalta i predstavlja udarnu rupu, a takvih primjera imamo bezbroj. Zar je problem na novoobnovljene kolnike postaviti nove sahte koje su kompletno u nivou asfalta?

Vasa nebriga, nesposobnost i nezainteresiranost nadilazi sve moguce granice razuma. Ovo je kao onaj film ili knjiga, doduse s nesto drugacijim nazivom – NEPODNOSLJIVA LAKOCA NEBRIGE!

dronrijeka007 / 09.01.2025.

Poštovani,

vezano za Vaše navode o nedostatku signalizacije na dijelu prometnice ispod nadvožnjaka Kantrida, u Komunalnom društvu Vodovod i kanalizacija d.o.o. navode da je izvođač radova na EU projektu „Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka“ tu dionicu vratio u prvobitno stanje, odnosno sve je vraćeno u stanje kakvo je bilo prije početka radova.

Što se tiče šahti, one su podzemne građevine koje omogućuju pristup instalacijama, a ulazi su zaštićeni lijevano željeznim poklopcima. Novi poklopci šahti postavljaju se samo u slučajevima kada se izvode radovi na podzemnim instalacijama ili kada su postojeći poklopci oštećeni. U svim drugim slučajevima, postojeći poklopci ostaju u uporabi jer je njihovo korištenje tehnički opravdano sve dok su cjeloviti i neoštećeni, poručuju iz ViK-a. Ako imate saznanja o konkretnoj lokaciji okna koje zbog ulegnuća ili nepravilnog položaja predstavlja opasnost, ljubazno Vas molimo da o tome obavijestite izravno KD Vodovod i kanalizaciju d.o.o., radi sanacije.

Prilikom izvođenja radova od strane Rijeka plusa, koji je nadležan za redovno održavanje prometnica, i realizaciju prioriteta mjesnih odbora, horizontalna signalizacija u prvobitno stanje vraća se odmah nakon izvršenih radova, ukoliko vremenske prilike to dozvole. Za horizontalnu signalizaciju koja se obnavlja ili izrađuje, podloga mora biti suha, a vrijeme stabilno. Zbog toga nadležni Odjel gradske uprave za komunalni sustav i promet radove na horizontalnoj signalizaciji provodi u tri smjene i to u velikoj mjeri u noćnim satima, kada je prometno opterećenje manje.

Ujedno iz Rijeka plusa pozivaju Vas da im se izravno javite putem mail adrese info@rijeka-plus.hr te Vam predlažu da prisustvujete radovima na horizontalnoj signalizaciji u jednom smjeni, što će Vam oni i organizirati, uz pratnju. Obnova rotora Rujevica bila je u planu do kraja prosinca 2024.godine, međutim, to je prolongirano zbog potrebe poštivanja rokova već ugovorenih radova u sklopu redovnog održavanja i prioriteta Mjesnih odbora. Obnova horizontalne signalizacije na rotoru planira se realizirati u što je moguće kraćem roku.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite