Evo jedna tužibaba na nesavjesne vozače na novootvorenom dijelu ceste prema Stuparima.
Svakodnevno tom cestom vozači evidentno jure brzinama preko ograničenja od 60km/h. Od raskrižja, pa nakon što se upali zeleno svjetlo kao da je riječ o startu na utrkama.
Jučer je pak jedan vozač prošao brzinom sigurno većom od 100km/h u smjeru Stupara kroz crveno.
Uglavnom, tužibaba prvo na vozače, a onda i na projektante što i ovdje nisu stavili kružni tok kao svojevrstan usporivač prometa. Ovdje doista nema toliko prometa da bi bila potrebna semaforizacija. Kad smo kod semaforizacije, zašto se ne stavi senzor brzine koji će svakim prekoračenjem paliti crveno svjetlo?
Predlažem u svakom slučaju i kameru za mjerenje prekoračenja brzine. Trenutno ovdje ima jako puno prometa, a biti će ga još i više.
Kao krivce za nesavjesnu vožnju smatram i samu policiju koja rigoroznim kaznama ne sankcionira sve te vozače. Da je tako strah od kazni, ako ne barem savjest, digla bi svjesnost vozača na veću razinu. Uglavnom, katastrofa…
Koga se čeka? Policiju da odgovori?
Svaki dan smo na toj cesti, ekipa vozi kao sumanuta. Čudi me da se još nesreća nije dogodila. Prekjučer je policija mjerila kamerom brzinu kod stadiona Rujevica, no još veći prekršaji se događaju na novootvorenom dijelu. I čisto da spomenem, kružni tok kod budućeg Spara isto nepresušan izvor vozača genijalaca. Ne znam da li itko osim nas par budala daje žmigavac kada mijenja traku ili izlazi iz kružnog toka. I dalje za sve krivim policiju. Zašto? Zato jer mentalitatu naših ljudi nije savjest nešto urođeno, već se inicira jedino kaznama.
Poštovani,
prije svega isprike zbog kašnjenja našeg odgovora.
Cesta o kojoj je riječ je državna cesta i kao takva je u nadležnosti Hrvatskih cesta, a ne Grada Rijeke.
Vezano uz problem prekoračenja najveće dozvoljene brzine i prolaska kroz crveno svjetlo, naglašavamo da je za sankcioniranje nesavjesnih vozača koji se ne pridržavaju ograničenja zadužen MUP, odnosno prometna policija.
Što se tiče Vaše primjedbe na semaforizirano raskrižje – čvor Hosti, moramo napomenuti da semafori još učinkovitije reguliraju promet od kružnog raskrižja, odnosno povećavaju sigurnost prometa. Naravno, namjerni prolazak kroz crveno svjetlo jedan je od najtežih prometnih prekršaja i za njega se izriču i najteže sankcije. Međutim, problem je što takve vozače nikakve prepreke ne mogu spriječiti od ovakve nepropisne i opasne vožnje. Prema mišljenju Rijeka prometa, učinak kod takvih vozača jedino ima primjereno i dosljedno sankcioniranje, a prometna policija je zadnjih godina na tom planu puno postigla. Nažalost, na pojedince je vrlo teško utjecati i trajno ih odvratiti od takvog ponašanja.
Za sva dodatna pitanja i pojašnjenja na raspolaganju Vam stoji Rijeka promet d.d..
S poštovanjem,
Gradska uprava
Poštovani,
zahvaljujem na odgovoru i nadam se da ste nakon ove tužibabe kontaktirali i zamolili policiju za veći nadzor navedene prometnice.
Kontaktirali Hrvatske ceste i predložili dodatne elemente sigurnosti kako bi se spriječilo eventualne nesreće.
Sigurnost semaforiziranog raskrižja je neupitna.
Spomenuo sam kružni tok kao kontinuirani usporivač prometa. Ovako kada neki obijesni vozači vide zeleno na raskrižju još dodaju na brzini ne bi li im se slučajno upalilo crveno. Na kružnom toku to ipak nije moguće i svatko je primoran usporiti svoje vozilo.
No, jedna ispravka, ne radi se o Stuparima naravno, već o Štefanima.