Poštovani
Često moja obitelj i ja koristimo usluge bazena Kantrida,i na žalost moram uputiti pritužbu na spasioce.Naime,kad dođete na bazen ne možete a ne primjetiti kako spasioci uporno prćkaju po mobitelima posjećujući facebook stranicu i kladionicu na mobitelima,a da pritom ne nadgledaju što se dešava u bazenu i van njega.Kako točno znam da te stranice koriste,pa kad prolazite pored njih,pogotovo na dječjem bazenu vrlo lako se može na njihovim mobitelima vidjeti što rade jer su u sijedećem položaju. Redovito ih viđam kako šetaju po kompleksu a da pritom nitko od spasioca nije prisutan na plohi bazena,te ih primjetim kako dozvoljavalju skakanje i divljanje po plohi bazena iako je to u kućnome redu izričito zabranjeno. .Također iščitavajući prijašnje pritužbe na ovom portalu vezane za spasioce na bazenima Kantrida,dolazim do zaključka da niti tvrtki Rijeka Sportu,koji je naručitelj usluge,a niti pružitelju usluge tvrtki Protect odnosno sada tvrtki Securitas nije bitna kvaliteta pružene usluge kako bi korisnici te iste usluge bili zadovoljni.Pošto u biti,mi krajnji korisnici i plaćamo tu uslugu.Iskreno se nadam da će se stvari promijeniti na bolje,te da će spasioci,naručitelj i pružitelj usluge poćeti ozbiljnije i savjesnije obavljati svoj posao te time osigurati sigurnije i bezbrižnije korištenje usluge korisnicima bazena Kantrida.
Lijep pozdrav

Vlado Suhi / 16.09.2014.

Odgovorite