Poštovani,

nemalo sam se iznenadio u subotu kad sam parkirao na obalu da bi obavio subotnju kupnju na placi, te prilikom izlaska sa parkinga, stao ispred automata za plaćanje i vidio hrpu odbačenih računa od parkinga uz automat.

Odbačenih papirića od automata (računa) nisu odbačeni u koš za smeće zato što takav koš ne postoji, iako se moglo znati da je takav koš potreban. Kako se na tom parkiralištu na obali nalaze dva automata za plaćanje, ni kod jednog nema koš za smeće i ljudi jednostavno papiriće odbace na pod gdje se stvari smeće i slika i prilika čistoće takvih površina.

Pitanje:
1. Tko nije predvidio prilikom projektiranja i opremanja koš za smeće pored automatskih uređaja za plaćanje parkiranja?
2. Tko je zadužen da se očisti od smeća područje oko naplatnih uređaja?
3. Što će se poduzeti vezano za taj očigledni problem?

Unaprijed hvala na konkretnom odgovoru koji će pratiti i konkretne poteze/rješenja.

Rijecanin / 19.03.2012.

To što nema koša za smeće je stvarno opravdan razlog da se mali papirić baci na pod, ne stane u džep? Uvijek imamo ispriku za svoju nekulturu.

Da, slažem se, ali nije ni rješenje da svaku stvar koju mislimo baciti spremimo u džep, već za to moraju postojati koševi u koje će se ubaciti otpad.

Ne zanosimo se! Ni koš neće ništa bitno izmjeniti.
Sve je stvar osobne kulture!
Primitivci koji odbacuju račune na javnu površinu, činiti će to i dalje, unatoč košu. Kulturan će sugrađan račun jednostavno staviti u džep, jer je to i smisao izdavanja računa!
Ista je stvar i sa odbačenim čikovima, praznim kutijama za cigarete, gumama za žvakanje …
Nama treba represija, kao npr. u Singapuru.
Tamo na tlu nemožete zateći ni u ludilu ništa od navedenog.
Jednostavno – preskupo je!

Pitanje je upućeno Lučkoj upravi Rijeka i Luci Rijeka s obzirom da je parkiralište u njihovoj nadležnosti. Čim primimo njihov odgovor, objavit ćemo ga na portalu.

Dragutin – imaš tri kategorije ljudi:
a) oni koji će papirić staviti u džep ako nema kante;
b) oni koji će papirić baciti u kantu samo ako ima kante u neposrednoj blizini;
c) oni koji će baciti papirić na pod bez obzira na (ne)postojanje kante.

Većina ljudi nažalost spada u kategoriju b.

Glasam kao što je u Singapuru, a grad Rijeka bi mogao donijeti takvu odluku, jel tako?

Poštovani,
U Zakonu o pravu na pristup informacijama – N.N. br. 172/03, 144/10 – se između ostalog navodi….da je tijelo kojem je ustupljen zahtjev, dužno je odgovoriti u roku 15 dana od dana kada mu je Vaš zahtjev ustupljen.

Ako nisam dobio odgovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja upita, imam pravo uložiti žalbu zbog tkz. šutnjom administracije itd.

Da li trebam uložiti žalbu zbog toga što odgovor nisam dobio u Zakonskom roku?

Rijecanin, mozete uloziti zalbu ako se osobno obratite putem ove forme: http://rimis.rijeka.hr/komentari/ gdje navodite svoje osobne podatke. Ova rubrika Vam nudi da upit postavite anonimno.
No i bez toga, poslana je pozurnica za ovim pitanjem.

U nastavku donosimo odgovor Luke Rijeka d.d.

Poštovani,

nakon zaprimljene pritužbe za smeće oko naplatnog automata na parkiralištu Riva Boduli odmah je dat nalog da se isto počisti, što je i učinjeno.
Ujedno su upozoreni zaposlenici parkirališta da posvete veću pažnju čišćenju površina parkirališta.
Prilikom razgovora sa djelatnicima, dana nam je povratna informacija da koševi koje smo do sada postavljali nisu primjereni jer se lako otuđuju i uništavaju.
Iz tog razloga naručeni su metalni koševi primjerenog izgleda koji će se fiksirati za površinu uz automat.

Zvonko Varljen
Direktor
LUKA RIJEKA d.d.

Ajde da i to vidimo….inače, preko puta su zakođer koševi koji nisu otuđeni, a njihovi su baš bili otuđeni, a dobro, valjda je tako kako su naveli.
Pratit ćemo situaciju i dalje.
Btw…mislim za tih par rečenica trebalo im je mjesec dana da odgovore, prestrašno!

Odgovorite