Šta je sa Školskim infocentrom? Našla sam staru temu na tužibabi u kojoj se govori o tome da li će se ukinuti ili ne, ali nakon toga nikakve informacije. Koliko čujem od drugih roditelja u nekim školama se koriste njime, a u drugima kažu da je ukinut? Čini mi se da većina roditelja ima pozitivno mišljenje.

Da li će se u slijedećoj školskoj godini kada nam djeca kreću u školu moći prijaviti i koristiti njime?

san_ri / 20.06.2013.

Poštovani,
Projekt Školski infocentar započeo je sa svojom eksperimentalnom fazom 2006. godine te se postupno tijekom narednih godina uvodio u riječke osnovne škole. Obuhvaćao je informatičku opremu, edukaciju i primjenu u svim zainteresiranim školama. U 2010./2011. godini provedena je anketa u svim riječkim osnovnim školama, a rezultati su pokazali da je u Školski infocentar bilo uključeno 15,4 % razrednih odjeljenja i 14, 6 % roditelja u 65,2 % osnovnih škola. Obzirom da nije bilo većeg interesa za daljnjom provedbom ovog projekta projekt se prestao provoditi u školama.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani,
Kao roditelj i korisnik projekta Školski infocentar ovim oputem ističem da su moja iskustva isključivo pozitivna i podržavam nastavak projekta.
Srdačan pozdrav

Kao razrednik u jednoj riječkoj osnovnoj školi koristim ŠIC već 6 godina i imam samo dobra iskustva. Nedavno sam provela i anketu među roditeljima u svom razredu i svi su, jednoglasno, naglasili korisnost tog servisa. Bilo bi zaista šteta da zbog “recesije” projekt stane. Naime, gradska uprava već nekoliko godina tvrdi da za takve projekte nema novaca, a svi znamo koliko se novca potrošilo na npr. predizbornu kampanju dragog nam gradonačelnika. Da ne govorim da na nedavno održanom prijemu najboljih učenika na međunarodnim i državnim natjecanjima za te iste najbolje učenike nije bio pripremljen ni sokić ili kakav kolačić, a kamoli nešto više. Toliko o brizi naših gradskih očeva za školstvo. Dignimo glas jer ćemo u protivnom ostati bez Školskog info centra na kojem nam zavide u mnogim županijama. Vama u ŠIC-u svaka čast i veeeeliko hvala, u ime svih učitelja i roditelja koji ga koriste!

Kao korisnik Školskog infocentra (OŠ Vežica, Rijeka) mogu iskazati samo veliko zadovoljstvo sa projektom. Sve potrebne informacije možemo dobiti na brz i pouzdan način. Npr. razrednica ili bilo koja službena osoba iz škole može poslati informaciju (npr. kada su informacije za roditelje, u koje vrijeme se ide na školski izlet itd.) putem SMS ili e-mail poruke. Na taj način roditelji mogu u svakom času pogledati točnu informaciju i ne moraju je ponovno zapisivati na papire… Apeliram da se projekt nastavi jer je izuzetno koristan.

Školski infocentar je hvalevrijedan projekt koji omogućuje brzi
protok informacija između škole-nastavnika i roditelja u svako
doba dana.U današnje vrijeme kada nam gotovo svakodnevno nedostaje vremena kako bi obavili sve poslove, dobro je ono što se
može činiti na jednostavniji,brži,jeftiniji i učinkovitiji način.
U odgojno obrazovnom radu suradnja roditelja i učitelja veoma je važna,a Školski infocentar omogućuje da bude što uspješnija.
Hvala svima,a naročito volonterima koji omogućuju da ŠIC unatoč recesiji nastavlja s radom.Kao korisnik ŠIC-a već 6 godina veoma sam zadovoljna i nadam se da će nastaviti s radom na zadovoljstvo svih nastavnika i roditelja.

Poštovani,
zadovoljna sam korisnica projekta Školski infocentar. Smatram osobito vrijednim mogućnosti koje pruža kroz relevantne informacije u školi. Podržavam nastavak projekta
Srdačan pozdrav

Školski infocentar je jako koristan, brz i jednostavan način komunikacije između učitelja i roditelja. Ovakvi projekti bi trebali biti podržani, a ne tema ukidanja. Lijep pozdrav.

I ja sam razrednik u jednoj riječkoj osnovnoj školi koji koristi ŠIC već 6 godina.Zadovoljna sam ovim načinom komunikacije kao i roditelji mojih učenika. Smatram da bi grad trebao poticati i financirati ovaj projekt koji polako kreće u sve veći broj razrednih odjela.

@Gigi izvrćete činjenice. Dakle projekt se ne ukida zbog recesije, od kud Vam uopće ta informacija? Lijepo je rečeno da rezultati pokazuju da je u ŠIC uključeno samo 15 % razreda, 14 % roditelja u 65 % škola. Dakle problem nije novac već nezainteresiranost. Na žalost, jer ŠIC je doista izvrsna stvar. Što se predizborne kampanje Obesnela tiče, kao i kod svake političke kampanje ona se financira iz kase stranke (SDP-a), a ne iz proračuna grada. Dakle s gradonačelnikovom kampanjom gradska uprava nema nikakve veze. Ja se pitam živite li Vi u demokraciji i jeste li svjesni što Vam uopće takva izjava znači? Znači naime, da se politički aktivizam financira iz iste kase u kojoj je osiguran proračun za socijalnu i zdravstvenu skrb, školstvo, sport, komunalno i slično… a toga draga nije bilo ni u socijalizmu. Sorry.

Pozdrav svima, podržavam projekt ŠIC-a kao iznimno zadovoljan roditelj koji putem ŠIC obavijesti dobivam sve relevantne informacije iz OŠ Trsat vezane uz rad škole, aktivnosti,obveze djeteta i sve ostalo. Ukinuti ovako vrijedan projekt je besmisleno i neopravdano jer funkcionira, a roditelji su iznimno zadovoljni!

Na tezu o nezainteresiranosti za školski infocentar moram istaknuti svoje iskustvo sa starijim djetetom i činjenicu da nikada roditeljima nije bilo ponuđeno korištenje istoga!

Pa čak na upite o mogućnosti uključenja (u prethodnim godinama dok je bio u funkciji prema riječima gradske uprave) su proslijeđivane informacije da se ne može uključiti iz raznih razloga. Mislim da je malo roditelja koji nebi prihvatili takav način komunikacije da im se ponudi. Stoga nisam uvjerena da je tvrdnja da ne postoji interes točna, nego prije da nije dobro iskomunicirano prema roditeljima. Koliko znam ima sredina u kojima nikad nisu ni čuli da postoji.

Ono što me zbunjuje iz prethodnih reagiranja, ispada da projekt i dalje radi iako je Gradska uprava odgovorila da se projekt prestao provoditi!

Dakle molim Vas (Uredniče, Gradska upravo) da mi odgovorite da li projekt funkcionira ili su to volonteri kao što navodi “seni” ili što već? Jer iz ovog je nejasno što je točno sa projektom i da li se može uključiti u isti!?

Projekt nije saživio jer ne postoji želja i volja nastavnika da ga provodi, to im je dodatni posao za koji nisu plaćeni. Svaka čast onima koji su ga pokušali izgurati ali njih nije bilo dovoljno. Mogu pojedini nastavnici opravdavati priču time da roditelji nisu zainteresirani, bili bi da im se program uopće ponudilo i konkretno objasnio. Ne može mi nitko reći da je roditelju draže odlaziti na informacije u školu koje su uglavnom u vrijeme radnog vremena i da im se da bježati s posla da bi doznao ocijene dijeteta… Dajte ljudi, pa nismo baš toliko naivni.

Isto ne kužim, kad god se spomene ŠIC eto ti u roku sat vremena novih deset korisnika da nam pričaju kako je projekt super. Tko ste vi ljudi? Tko ste zaista?

@san_ri, zadnja rečenica u odgovoru jasno govori da se projekt prestao provoditi u školama.

Roditelj sam dvoje djece, polaznika iste škole. U jednom razredu razrednica nas stalno informira putm ŠIC-a, dok u razredu drugog djeteta ne. Ne znam kakvo je istraživanje provedeno, ali zasigurno među roditeljima postoji veliki interes. Kad bi anketu proveli među roditeljima koji imaju tu čast biti u sustavu ŠICa dobili bi zasigurno 99% pozitivan odgovor. Ovim putem pozdravljam sve nastavnike koji daju i ono malo više od sebe i uredno nas informiraju o aktivnostima unutar razreda i škole. Žao mi je što se taj projekt više ne financira. Mislim da bi sa modernim tehnologijama trebali ići naprijed, a ne nazad!!!

projekt je u svakom slučaju zaslužio financiranje. nastavnici možda i doživljavaju ovakav način komunikacije kao dodatan posao, ali to je samo strah od novog i nepoznatog i otpor svemu takvom, vjerujem da bi, kada bi se uključili zaista vidjeli i prednosti istoga i olakšanje u poslu a ne dodatni napor (treba više informirati one nastavnike koji ga ne koriste, prenositi iskustva onih koji ga koriste). ja sam istim oduševljena (iako, moram priznati, u posljednjih je godinu dana počeo malo “štekati”, poruke ili ne dobijem na mobitel ili dobijem s debelim kašnjenjem u odnosu na mail, ali ako se radi o volonterstvu, sve je oprošteno jer i takav je bolji od nikakvog). moja podrška istom i ističem da bih bila kao roditelj spremna izdvajati određeni iznos mjesečno za korištenje te usluge ako bi to pomoglo održavanju istog.

ŠIC je još uvijek u funkciji usprkos izostanku financiranja od strane Grada. Obzirom na iskazanu korisnost sustava u praćenju obrazovnog procesa djece od strane i roditelja i učitelja, odlučili smo pokušati održavati sustav o vlastitom trošku i do danas uspijevamo. Nismo u mogućnosti navedeno propagirati što je vjerovatno razlog stagnacije broja uključenih, ali ukoliko i dalje uspijemo osigurati pokriće troškova, slobodno se mogu uključiti svi novi korisnici. Trudimo se da ne spustimo nivo usluge, ali nam se i propusti ponekad dešavaju što spominje zmajica. Razmislit ćemo o prijedlogu da se simboličkim udjelom roditelja osigura daljnje funkcioniranje i pokriće temeljnih troškova.
Broj korisnika se nije smanjio i dalje je oko 60tak razreda što obuhvaća cca 1500 učenika u prošloj godini. Drago nam je da su ovakve reakcije korisnika i lijepo je čuti pohvale i želju za nastavkom što daje smisao naporima u smjeru održanja sustava na životu. Novi korisnici koje spominje Zivko su vjerovatno rezultat informacije koja se distribuirala putem sustava o ovoj temi, te ljudi koji su se aktivirali očito iz želje da iskažu svoje mišljenje.
Hvala svima na lijepim riječima i potpori

@san_ri – možete nas kontaktirati na skolski.infocentar(at)ri-ing.hr

Ovo vjerojatno pišu fiktivni roditelji i ljudi iz ri-inga koji su za pozamašni iznos održavali taj sustav. Projekt nije popularan i nema ga ni jedan drugi grad. Prijateljica mi je govorial da uvijek rađe ode i osobno razgovara s profesorom o ocjenama nego dobije sms da joj je sin dobio 2 iz kontrolnog.

Već tri godine koristimo usluge školskog infocentra, i moram priznati da me ova vijest dosta neeugodno iznenadila. Usluga je nadasve pozitivna i praktična,naročito za roditelje koji ponekad imaju obvezu i odraditi koji sat prekovremeno i nisu baš u mogučnosti ići na svake informacije. Svakako je pohvalan i angažman učitelja koji za to odvajaju vrijeme, a unašoj školi postoji i volja za daljnjim nastavkom pružanja ove usluge, pa ovu najavu ukidanja smatram oštrim korakom u nazad

baš, “fiktivni” sam roditelj dvoje školske djece koji voli dobiti SMS da je roditeljski tada i tada, da je izlet odgođen, da je nastava skraćena, da je …uh, da se barem oni koji napadaju projekt malo informiraju o istom, zaista ne bi škodilo. ne služi za slanje pojedinačnih ocjena i, naravno, da ne isključuje potrebu da roditelj osobno dolazi na informacije, ali da je koristan i dobro zamišljen, svakako je. napadati ga na temelju “rekla mi prijateljica” argumenta, i “nema ga ni jedan drugi grad” je, blago rečeno smiješno. i ljuta sam na one korisnike koji ga koriste a nisu u stanju niti jednom ga riječju podržati ili istaknuti njegove nedostatke (mislim, ove “fiktivne”, poput mene). o financijskom dijelu priče ne znam kao roditelj ništa, ali ako je održavanje bilo preskupo ili slično, to se treba i može riješiti.

Nitko ne napada projekt, on sam je odlično zamišljen, dakle please nemojte od sebe raditi žrtve. Ono što nam nije jasno od kud odjednom ovoliki pobornici projekta, sve redom registrirani prije dva dana kako bi došli tu i napisali riječi hvale. Može li to netko objasniti. Jel vam ŠIC poslao sms da ih podržite? Čista znatiželja, ništa više.

Odgovorite