Poštovani,
hoće li privremeni rotor na križanju Osječke i Ive Lole Ribara ostati rotor i nakon završetke radova? Ovo pitam jer se ovaj privremeni rotor pokazao kao puno bolje rješenje od semafora. Čak i za vrijeme najvećih gužvi. promet je usporen, ali nema stajanja. Kolone su kraće, a posebno se to odnosi na kolonu koja nastaje u ulici I. L. Ribara. Ako su po projektu predviđeni semafori, postoji li mogućnost izmjene takvog projekta?
Lijep pozdrav.

lavanda90 / 28.03.2017.

Teško je prema njihovom objašnjenju dokumetacija se dugo skupljala i neće ništa mijenjati.Biti će semafori, i to sigurno novi jer ovi stari koji su bili neće odgovarati novom prometnom rešenju sa tri prometne trake prema Viškovu i dvije premetne trake prema gradu. Na prostoru križanja..

Evo njihov odgovor od prije mjesec i pol http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Opet_Opet/tuzibaba/moguci-rotor/

A rok za završetak radova je do 6 mjeseca , znači 6 mjeseci to raskrižje raditi :O

Pa … ako bi se napravio pritisak na Grad da umjesto sa razdvojnim trakama i semaforima finisiraju sa daleko jeftinijom verzijom DVOTRACNOG rotorora sa razdvojnim otocima, onda mozda … U suporotnom, imat cemo semafore i guzve kao do sad

Poštovani,
područje ovog raskrižja je prostorno planskom dokumentacijom određeno Generalnim urbanističkim planom Grada Rijeke (GUP)( SN 07/07 i 14/13 i SNGR 8/14 ), Provedbenim urbanističkim planom stambenog naselja Škurinjska draga ( SN 5/96) te sa dva detaljna plana i to:
– DPU dijela radne zone R-9 u Škurinjama–trg.pod.Škurinjsko Plase ( SN 6/01 i 6/05) i
– DPU stambenog područja Škurinjsko Plase (SN 6/05).
U svim ovim planovima raskrižje je predviđeno kao trokrako semaforizirano raskrižje. Izrada dokumentacije, dobivanje suglasnosti i dozvola potrebnih za gradnju uvjetovana je važećom, navedenom, planskom dokumentacijom. Za izmjenu prostornih planova točno je propisana zakonska procedura koja je dugotrajna i kompleksna. Stoga se izrađeno građevinsko i prometno rješenje temeljilo na postojećoj planskoj dokumentaciji koja omogućava predviđenu rekonstrukciju.
Svaki zahvat u prostoru planira se na način da se pritom razrađuju različite mogućnosti. Prilikom izrade mogućih rješenja ovoga raskrižja na Škurinjskoj dragi, između ostalog, analizirala se jedna od ponuđenih varijanti kružnog toka. Po analizi stručnjaka pretpostavljala je značajno podizanje kote raskrižja Osječka-I.L. Ribara-Škurinjska cesta kao i uzdužnog nagiba same Osječke ulice u značajnoj dužini. Također je upitna i sama preglednost raskrižja s privoza ulice Ive Lole Ribara, odnosno preglednost iz Osječke prema Ul. I.L. Ribara, radi postojećeg visokog zida na samom privozu i nemogućnosti njegove rekonstrukcije. Osobito se to odnosi na slabu vidljivost pješaka prilikom prelaska raskrižja.
Pri rekonstrukciji raskrižja najviše se vodilo se računa o sigurnosti svih sudionika u prometu, osobito pješaka. Osim toga, svaki zahvat na prometnicama koji mijenja uvjete prometa, mora zadovoljiti i sve zakonski propisane uvjete sukladno važećim pravilnicima, što se odnosi najprije na sigurnost prometa, a tek zatim protočnost prometa u svim vremenskim uvjetima.
Lokacija ovog raskrižja ima puno ograničenja koja se odnose na prostorno-plansku dokumentaciju, kao i na privoz prema radnoj zoni s usklađenjem vrlo velikih visinskih razlika, nepreglednosti, zahtjevnosti terena, širine privoza svih ulica, što stvara probleme kamionima i autobusima i sl.
Iako se sada stječe dojam da kružno raskrižje na ovoj lokaciji omogućuje bolju protočnost prometa, semaforski sustav nedvojbeno znatno više pridonosi sigurnosti prometa.
S poštovanjem, Gradska uprava

Bullshit gradska upravo, koga vi zajebavate !!!

Rekonstrukciju planiranog trokrakog semaforiziranog raskrizja u cetverokrako semaforizirano raskrizje temeljite na postojecim pozitivnim zakonskim propisima i to nije sporno …

Sporno je dakle to sto su se upravo tom rekonstrukcijom trokrakog semaforiziranog raskrizja podizanjem potpornih zidova za dodavanje cetvrtog kraka i razdvojnih traka Osjecke i Skurinjske ceste odnosno treceg, a na ovom mjestu cak cetvrtog traka Osjecke , postigli idealni uvjeti za finisiranje ovog projektiranog cetverokrakog semaforiziranog raskrizja kao prakticki DVOTRACNOG ROTORA, stoga zahtjevam hitnu obustavu svih radnji koje bi mogle kompromitirati ovakav razvoj dogadaja odnosno hapy enda ovog velikog zahvata … sto vam mogu i nacrtat ako imate bilo kakvih nesuglasica .

Nadalje,
Tadasnju procjenu strucnjaka o nepogodnosti i nesigurnosti odnosno kompliciranosti postavljanja upravo JEDNOTRACNOG rotora ne demantiram ja nego realna problematicna situacija nesmetanog odvijanja prometa za vrijeme izvodenja radova koju ste bili primorani osigurat upravo ovim fenomenalnim montaznim jedotracnim rotorom u postojecim gabaritima originalnog raskrizja … koji SAVRSENO obavlja taj NEMOGUCI zadatak unatoc padu terena, losoj preglednosti visokim zidovima, nenaviklim vozacima i najelementarnijem opisu postojanja ROTORA bez adekvatne horizontalne signalizacije i prirodnih sirokih razdvojnih otoka za sigurno mimoilazelje vozila i jedostavan i siguran prohod pjesaka, tako da i ta lagana sigurnosna sumnja najsigurnijih maximalno sirokih Zdravaxovih rotora u odredenim uvjetima sa maximalno sirokim razdvojnim otocima pada na ocigled zbunjenih strucnjaka … i tu se nemoze nista !

WOOOOOW

O prohodnosti takvih rotora netrebam nista pricat. Dovoljno je da bacite oko na par linkova snimljenih klipova po drustvenim mrezama …
Sto se tice prostorno planske dokumentacije, ona nije , nemoze i nesmije biti prepreka optimalnom izboru bilo cega i racionalnom trosenju budgetskih sredstava … U suprotnom biti cete odgovorni za svjesno sabotiranje najboljeg rjesenja odnosno dvotracnog rotora kojeg trenutno nemogu nacrtat bez potrebnih nacrta potpornih zidova … bla bla bla … ako istoga niste u stanju sami nacrtat

Hvala … Pozdravax

Ima jos jedna stvar koja stoji na putu prihvacanja trajne rotorizacije ovoga raskrizja a to je notorna cinjenica da se prihvacanjem ovoga rjesenja otvara mogucnost rotorizacija ne samo ovog i susjednih raskrizja nego prakticki cijeloga grada

Muljaju nas na veliko, prometni stručnjak je mogao izraditi prometno rešenje za rotor. Pa imamo i na Veleučilištu odsjek za promet, pa su mogli od tamo pozvati stručnjake da daju svoje mišljenje.
I prije par godina su studenti sa tog veleučilišta, brojili promet vozila kroz raskrižja po gradu. Pa je grad Rijeka i to mogao iskoristit i zajedno sa prometnim odsjekom veleučilišta izraditi projektnu dokumentaciju…

A ne da nam pišu “”Iako se sada stječe dojam da kružno raskrižje na ovoj lokaciji omogućuje bolju protočnost prometa, semaforski sustav nedvojbeno znatno više pridonosi sigurnosti prometa.
S poštovanjem, Gradska uprava””

Ne GRADSKA UPRAVO, nama se ne čini da je veća protočnost vozila kroz ovaj rotor na gradilištu, mi to znamo , mi koji vozimo tuda svakodnevno.

Volio bi da Gradska uprava, već sada da podatke, koliko koštaju ili bi trebali koštati radovi na ovom raskrižju. Sve i sa novom signalizacijom semofora, pošto stari semafori neće odgovarati.
Troškove održavanja semafora na godišnjoj razini znamo već..

Lp od građanina i poreznog obveznika…..

Oni kao brinu za nasu sigurnost, pustili su u promet rotor BEZ obiljezenih razdvojnih otoka ne bi li bilo cirkusa, pa se ispostavilo kako je rotor ipak samo privremena neizbjezna i vrlo opasna pogibeljna budalastina ….
Njihova bolesna ocekivanja osujetili su gradani Rijeke besprijekornim koristenjem ovog improviziranog rotora … sto se ne zaboravlja

Poštovani,
zahvaljujem se na iscrpnom odgovoru. Istina je da su na ovom raskršću (za kojeg bi mnogi željeli da postane rotor) pješaci najugroženiji, ali ne znam je li se za njih ikako moglo predvidjeti bolje i sigurnije rješenje, a da raskršće postane rotor. No, stručnjaci tvrde suprotno, a znamo da su pješaci koji se koriste tim raskršćem u najvećem broju djeca iz obližnje OŠ. Zato meni osobno neće biti teško pričekati koju minutu na semaforu, ako o tome ovisi njihova sigurnost. Ako već moramo dobiti semafore umjesto kružnog toka, neka stručnjaci dobro razmisle o vremenskim intervalima i o tome da smjer Osječka – I.L.Ribara postane “glavna” ulica za semafore i intervale trajanja crvenog i zelenog svjetla, jer realno to i je glavni smjer sa većim protokom vozila od smjera prema starom naselju Škurinje.
Pozdrav.

Pjesaci, a pogotovo DJECA pjesaci bi bili najugrozeniji upravo na ovom zamisljenom SEMAFORIZIRANOM raskrizju ljudi moji mili i dragi.

Pa kako ne shvacate da semafori ne mogu zastiti pjesake nego upravo suprotno … navesti ih na prelazak navodno sigurnog pjesackog prelaza zajedno s automobilima iz odredenog nepreglednog smjera … Izmisljati poseban interval za sigurni prelaz pjesaka naravno da nema smisla .

U slucaju rotorskog rjesenja s max sirokim razdvojnim otocima, pjesaci na pjesackom prelaze kolnik u etapama preko samo jednog voznog traka ili maximalno dva, ali jednosmjerna traka po sirokim i odbojnicima zasticenim razdvojnim otocima … milina

Dakle … jedini motiv eventualnog izbjegavanja rotorskog rjesenja se neopravdano odnosi na navodnuugrozenu sigurnost pjesaka koja je na semaforiziranim raskrizjima neusporedivo MANJA nego na ispravno postavljenim, obiljezenim i zasticenim Zdravaxovim rotorima … i tu nema spora, kao niti o neusporedivoj protocnosti najglupljih rotora sa superinteligentnim semaforima, jer naime , kao sto nadam se znate, rotori se za svoj rad koriste prirodnom i besplatnom inteligenciom prometnih sudionika za razliku od limitiranih semafora koji nikada ne mogu postici taj koeficijent iskoristenja prometne povrsine raskrizja kao sto to moze jedan rotor s najglupljim vozacima i pjesacima, jer rotor itekako sluzi i njima
Pozdravax

I još jedna stvar vezana za sigurnost pjesaka oko ovog rotora, pogotovo djece pjesaka koje se bezočno koristi kako bi se bacio pjesak u oci onima koji zele progledat.
Djeca dakle na putu do skole iz cijelog ovog naselja koriste sasvim drugi koridor kretanja preko hvale vrijednog nathodnika tako da to stvarno nema smisla, dok se malobrojnim preostalim pjesacima smijesi ovaj rotor, ali sa sirokim zasticenim razdvojnim otocima kakve blesava Rijeka jos nije dozivjela

I NIJE ROROR NEGO ROTOR SKURINJE … da ga mozemo lakse nac

Ovo je najviše komentirana tema 🙂

A nadam se da gradska uprava to prati.

I da gradska uprava zabrinuta za sigurnos pješaka, onda bi ubrzali izvođenje radova. I stavili nove oznake za pješački prijelaz.

Ubrzala radove na finisiranju ovoga ROTORA a ne semaforiziranog raskrižja … ajajaja … nikada nista od nas

Ja bi također volio dobiti odgovor gradske Uprave prvo o tome tko je i koja tvrtka odgovorna za rješenje raskršća te usporedbi ili prometnom prijedlogu, studiji… bilo čemu gdje se vide usporedbe različitih rješenja. Također financijski dio, ponajviše suma sumarum te usporedbe različitih rješenja.
Gradska Upravo, ovo izgleda kao da je netko uzeo novce OPET za već postojeći projekt iz 1980-ih. Uvjerite nas da je drugačije! Mi vidimo i osjetimo da je drugačije bolje.

Upravo, kažete da je problem mijenjati GUP-PUP i ine dokumente i razlozi su vam, citiram ” Lokacija ovog raskrižja ima puno ograničenja koja se odnose na prostorno-plansku dokumentaciju, kao i na privoz prema radnoj zoni s usklađenjem vrlo velikih visinskih razlika, nepreglednosti, zahtjevnosti terena, širine privoza svih ulica, što stvara probleme kamionima i autobusima i sl.” Osim toga, svaki zahvat na prometnicama koji mijenja uvjete prometa, mora zadovoljiti i sve zakonski propisane uvjete sukladno važećim pravilnicima, što se odnosi najprije na sigurnost prometa, a tek zatim protočnost prometa u svim vremenskim uvjetima.

Da li ste se istim načelima vodili prilikom izmjena u slučaju Petrolove benzinske na potezu Škurinje-Diračje?

POŠTOVANA Gradska upravo :
Obustavite hitno ovu farsu na Škurinjama i dajte vremena da se POŠTENI DVOTRACNI ILI PROŠIRENI JEDNOTRACNI ROTOR sa MAX ŠIROKIM RAZDVOJNIM odnosno sigurnim pješačkim OTOCIMA ovdje projektira …
“MALI” jednotračni zamjenski rotor koji ovdje trenutno savršeno obavlja svoj posao u nemogućim uvjetima, može neograničeno pričekat …
Ovo je naredba

Naravno da ako konačno dodajete drugi trak od ovoga do onoga dole velikoga dvotracnog rotora, onda i ovaj, nakon uspješno postavljenih potpornih zidova , mora, može i treba biti DVOTRACAN … nakon čega preostaje preorjentacija sadašnjeg drugog ulaznog traka Osjecke toga velikog rotora, u izlazni dole do isto tako nepogogdnog semafora … uz laganu rekonstrukciju pripadajučeg razdvojnog otoka, što če ujedno značajno popraviti performanse ovoga rotora i onemogučiti povremena lijeva skretanja u pogrešan smjer rotiranja i otkloniti nesnosne gužve na ovom djelu Škurinja … ZA SVAGDA

“POVREMENE nesnosne gužve, usprkos postojanja spasonosnog rotora … ”
Hvala

Poštovani,
rješenje raskrižja u Škurinjskoj dragi rezultat je analize prometnih stručnjaka. Za konačnu odluku o usvajanju raskrižja sa semaforima, umjesto kružnog, bila je presudna sigurnost prometa. To se posebno odnosi na sigurnost pješaka i velikog broja djece koja idu u školu Ivana Zajca i prolaze kroz raskrižje. Privozi raskrižju su vrlo strmi, a iz prakse nam je poznato da nesavjesni vozači na toj dionice prolaze velikim brzinama. Raskrižje je vrlo nepregledno te je i to bio jedan od važnijih čimbenika što se pristupilo semaforizaciji. Ponaosob svatko ima pravo na drugačije mišljenje, ali konačnu odluku donosi struka. Ujedno, moramo biti legalisti i poštivati zakone i prostorne planove koji su doneseni nakon javne rasprave i mogućnosti sudjelovanja i primjedbi svih građana i ustanova.
Područje ovog raskrižja je prostorno-planskom dokumentacijom određeno Generalnim urbanističkim planom Grada Rijeke (GUP), Provedbenim urbanističkim planom stambenog naselja Škurinjska draga te sa dva detaljna plana i to:
– DPU dijela radne zone R-9 u Škurinjama–trg.pod.Škurinjsko Plase i
– DPU stambenog područja Škurinjsko Plase .
U svim ovim planovima raskrižje je predviđeno kao trokrako semaforizirano.
Izrada dokumentacije, dobivanje suglasnosti i dozvola potrebnih za gradnju uvjetovana je navedenom važećom planskom dokumentacijom. Za izmjenu prostornih planova točno je propisana zakonska procedura koja je kompleksan i dugotrajna. Stoga se izrađeno građevinsko i prometno rješenje temeljilo na postojećoj planskoj dokumentaciji koja omogućava predviđenu rekonstrukciju.
Svaki zahvat u prostoru planira se s razradom različitih mogućnosti. Prilikom izrade mogućih rješenja ovoga raskrižja na Škurinjskoj dragi, između ostalog, analizirala se jedna od ponuđenih mogućnosti kružnog toka. Po analizi stručnjaka pretpostavljala je značajno podizanje kote raskrižja Osječka-I.L. Ribara-Škurinjska cesta, kao i uzdužnog nagiba same Osječke ulice u značajnoj dužini. Također je upitna i sama preglednost raskrižja s privoza ulice Ive Lole Ribara, odnosno preglednost iz Osječke prema Ul. I.L. Ribara, radi postojećeg visokog zida na samom privozu i nemogućnosti njegove rekonstrukcije. Osobito se to odnosi na slabu vidljivost pješaka prilikom prelaska raskrižja.
Pri rekonstrukciji raskrižja, kako smo već i istaknuli, najviše se vodilo računa o sigurnosti svih sudionika u prometu, a posebice pješaka. Osim toga, svaki zahvat na prometnicama koji mijenja uvjete prometa, mora zadovoljiti i sve zakonski propisane uvjete, sukladno važećim pravilnicima, što se odnosi najprije na sigurnost prometa, a tek potom na protočnost prometa u svim vremenskim uvjetima.
Lokacija ovog raskrižja ima mnoštvo ograničenja na prostorno-plansku dokumentaciju, ograničenja privoza prema radnoj zoni s usklađenjem vrlo velikih visinskih razlika, nepreglednosti, zahtjevnosti terena, širine privoza svih ulica, a posebice za promet većih vozila, kamiona i autobusa i sl. kao što je privoz iz Ul. I.L.Ribara koju nije moguće rekonstruirati. Osim toga, vrlo je teško usklađenje privoza iz radne zone na prostor raskrižja, posebno po pitanju preglednosti i nagiba privoza. Sve to vozači osobnih automobila teško mogu uočiti tijekom vožnje tom dionicom.
Uzimajući u obzir sve navedeno, ocijenjeno je da kružno raskrižje možda daje bolju protočnost prometa, međutim s obzirom na sigurnost prometa rekonstrukcija sa semaforskim sustavom puno je sigurnija.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Znači pošto rotor predstavlja sigurnosni problem za pješake i vozače, a pošto je ovo raskrižje raskopano već 2 MJESECA ,a sami radovi na proširenju tog raskrižja su krenuli u 12 mjesecu.

Kada možemo očekivati kraj radova, jer koliko vidim sve je već obavljeno , samo treba asfaltirati.

Inače postoje i nepregledniji rotor od ovoga https://goo.gl/vHoLJx

Ponovno zahvaljujem na drugom odgovoru koji je vrlo sličan prvom. Ponovno pitam: Hoće li se moći uvažiti primjedba da bi semafori trebali imati znatno duži interval zelenog svjetla za smjer I.L.Ribara – Osječka (i Osječka – I.L.Ribara) kojim smjerom se kreće znatno veći broj vozila? U jutarnjim sataima se zbog tog semafora stvara kolona gotovo do Drenove.
Pozdrav.

Poštovana gradska upravo,

U Vašim odgovorima jedino što se može pročitati je hrpa gluposti i pokušaj pravdanja na račun “sigurnosti pješaka” i “analize prometnih stručnjaka”.

Ja ovdje neću puno pisati kako Vas nebih zamarao sa previše čitanja i time Vas doveo u situaciju da se izgubite u previše teksta, već ću samo navesti pokoju činjenicu i prijedlog iz perspektive osobe koja više puta dnevno prođe lokacijom o kojoj se diskutira.

Pa krenimo sa činjenicama.

1. Sigurnost pješaka, prvenstveno djece koja polaze obližnju osnovnu školu, praktički i nije ugrožena jer spominjane pješačke rute koristi marginalno mali broj pješaka, velika večina (usudio bih se reći gotovo svi) koriste obližnji pješački nathodnik, kao što je netko već i spomenuo.

2. I ovaj privremeni građevinski sklepanac od rotora uvelike je povečao protočnost prometa kroz križanje.

3. Prethodna točka (ona br 2.) još više dobiva na značaju kada se uzme u obzir činjenica da se osjetno povečanje protočnosti prometa ostvarilo bez obzira na građevinske radove koji se odvijaju na istom tom raskrižju!

4. (ponavljanje je majka znanja) Paradoksalno, počnu građevinski radovi na spomenutom križanju, postavi se privremena rotorska regulacija prometa, protočnost prometa se poveća, dok građevinski radovi svo to vrijeme traju.

Dovoljno činjenica, ajmo sad malo o prijedlozima.

1. Privremeno obustavite izvođenje radova (prije nego krenete o rokovima, sudeći po situaciji u našem gradu oni služe prvenstveno da se probiju)

2. Pozovite prometne stručnjake (ne “prometne stručnjake”, već prave prometne stručnjake) neka naprave analizu prometa kroz ovaj “privremeni i nesigurni” građevinski rotor.

3. Ukoliko i prometni stručnjaci (ne “prometni stručnjaci”, već pravi prometni stručnjaci) dođu do istog zaključka o kom mi stanovnici koji smo povezani s tim raskrižjem ovdje pričamo krenite u najhitniju proceduru rješavanja papirologije potrebne za izgradnju rotora na spomenutom križanju.

S poštovanjem,
Luka

P.S.
4. koje nije striktno vezano uz ovo. Trenutno je uz dva rotora (jedan dvotračni i jedan “privremeni”) na dionici od smjera Tibljaša i Drenove kao usko grlo ostalo jedino križanje sa priključnim cestama prema zaobilaznici, pa Vam predlažem da i tamo razmotrite opciju izgradnje rotora.

Luka_ri sve točke koje su tu navedene su točne. 🙂

Prometne stručnjake mogu pozvati sa Riječkog Veleučilišta, pošta tamo školuju novi kadar ” Inžinjera cestovnog prometa ” i neka naprave analizu protočnosti kako treba.

I točku 4. trebaju čim prije riješiti, i tamo početi sa izgradnjom rotora , opoj Osječke i zaobilaznice.

Možda su i zato toliko spori radovi jer su uvidjeli da se promet brže odvija kroz ovaj građevinski rotor, prvih dana su im tamo i prometi redari dežurali u jutarnjim satima.
Šta se vidi na ovoj snimci https://www.youtube.com/watch?v=kCwpqPG6ne4

Pa ja ču im dati idejni projekt sada mogućeg veeeelikog dvotračnog rotora obzirom da će spoj ovog i onog dole obližnjeg još većeg dvotračnog rotora imati tri traka … bar se nadam, što će također utjecati na propusnost ovoga sasvim dovoljnog jednotračnog rotora …
Tada, odnosno odmah preostaje jeftina preorjentacija pogrešno postavljenog trećeg traka ispod tog rotora u smjeru semafora, zašto vam netreba nikakav prometrni stručnjak … samo zdrava logika po kojoj bi se tada u kritičnim satima iz rotora moglo izvuči dvostruko više vozila i naslagati ispred tog semafora … također budućeg rotora i riješiti prometni krkljanac na ovom djelu Škurinja za sva vremena

Gradska upravo … Pa dobro što je Vama . Mislim da vam se zavrtilo u glavi od ovog improviziranog rotora pa neznate što bisada.
Nema problema … izdržite još par dana do loikalnih izbora , SAMO BEZ SEMAFORA

Objasniti ću Vam još malo zašto treba okrenuti taj treći trak iako sam to već negdje rekao ali vam je promaklo … ili vam je, još vjerojatnije, to tada bilo smiješno.
Iz rotora je dakle moguće, ako se ovom preregulacijom to hitno omogući, izaći u dva traka , što se NEMOŽE sa semafora zato što semafori naizmjenično propuštaju ove sa Avenije, ili ove odozdo iz grada , I ZATO JE DRUGI TRAK U SMJERU ROTORA IRACIONALAN. a onaj u smijeru rotora ispravan

Odgovorite