Draga moja Rijeko,
poslije dugo vaganja ipak sam se otelio i odlučio podijeliti svoje iskustvo s Vama jer mi uopće nije ugodno osjećat se kao ovaj na slici pored nick-a. Nije mi namjera zanovijetati o pravima invalida, postoje kriteriji, propisi, ustanove, Udruge i (iz svog osobnog iskustva) mogu reći da bi moglo(uvijek i u svemu) bolje, ali sve u svemu OK.
O čemu se radi? U 7. mjesecu sam kupio stan u R. Benčića 11. U 8.mjesecu sam poslao zahtjev Rijekaprometu za iscrtavanjem parkirnog mjesta za invalide ispred tog nebodera. U 10. mjesecu kontaktiram navedeno poduzeće s upitom gdje je zapelo. Kažu šta je zapelo, mjesto je iscrtano odmah u 8. mjesecu, piše kod nas u evidenciji . Ja kažem super, hvala, protrljam oči, i dalje ga ne vidim. Zovem prijateljicu da pogleda, ne vidi ga ni ona. Zovem opet RP i podijelim s njima moja zapažanja. Oni kažu provjerit ćemo, zovite za koji dan. Zovem za koji dan, kažu ah da,došlo je do zabune, iscrtat ćemo ovih dana, gdje točno želite. Ja kažem ima već jedno invalidsko mjesto, pa da ne kompliciram nacrtajte ga odmah pored. Trebam li ja biti tamo dok vi radite – ne,ne, bez brige. I nacrtaše ga oni. Jednu žutu crtu pored postojeće i malicni znakić na asfaltu jer bolje nije moglo pretpostavljam zbog nekog parkiranog auta. Vertikalni znak nije premješten, ostao je ispred već otprije postojećeg inv.mjesta, slabo je vidljiv, postavljen visoko i izvan vidnog polja vozača i ljudi se često, vjerujem nenamjerno jer ne vide tu parkiraju.
Nakon cca. mjesec dana (ne)korištenja i nakon razgovora s korisnikom tog drugog mjesta i predstavnikom stanara zovem RP i pitam može li se obadva mjesta premjestiti za nekoliko metara i riješiti problem.
A sada spektakl :
pa šta niste rekli odmah – nisam htio zaj…..ti, činilo mi se najjednostavnije tako – aha, pa onda sad zaje….te, znate li vi koliko to košta (ne znam-koliko? a koliko je koštalo u 8. mjesecu?) – ali niste premjestili ni vertikalni znak, pa ljudi ni ne vide – hoćete možda i muziku i Cigane (citiram djelatnika RP, firme sa kojekakvim ISO certifikatima) da vam dopeljemo. Ma je li to ispod svake kritike ili sam ja budala? Ili oboje?
Da ne bude zabune i smiješnih demantija razgovor se vodio ispred nekoliko mojih radnih kolega koji će to sa zadovoljstvom potvrditi. I na kraju lagano otfikarenje, da,da riješit ćemo, želim vam ugodan dan i poklapanje slušalice.
I tu meni zbunjola. ISO9000 ili šta već? Puno zadovoljnih korisnika? Stotine iscrtanih mjesta bez problema? Helou?
Ako je to pravo predviđeno nekakvim propisima, ako ja uvjete dokumentirano zadovoljavam, ako je u ovom gradu za to zadužen RP i njihov taj i taj djelatnik, o čemu pričamo?
Skoro sam napisao knjigu, svaka čast kome se ovo sve dalo pročitati. Već se veselim odgovoru.

maarin / 06.12.2011.

Meni se dalo citati, bez brige. I mogu na dio pitanja dati odgovor… Niste budala. Ono sto me zanima, zasto Vi osobno vodite ovakve rasprave? U kontaktu s nekoliko udruga invalida, svi su mi redom potvrdili kako se za takve probleme njihovi clanovi obracaju njima, nakon cega oni dalje skrbe da se problemi rijese. Eto, dok cekamo odgovor na pitanje koje cu poslati, samo mi dajte taj info, koje ste udruge clan i jeste li pokusali preko njih rijesiti problem?

Član sam udruge MS PGŽ, za čiji rad u zadanim uvjetima imam samo pohvale. Nisam problem pokušao riješiti preko njih jer sam naivno mislio da, budući da udovoljavam svim zahtijevanim uvjetima, neću imati problema u ostvarenju svoga prava.
Razlog zašto sam to napisao ovdje je taj što sam htio javno podijeliti svoju osupnutost bahatošću osobe koja je zaposlena u gradskom poduzeću koje bi trebalo biti servis nama koji u ovom gradu živimo i razinom komunikacije sa mnom. Ili bilo kojim drugim stanovnikom grada koji se između ostalog financira i iz raznoraznih nameta koje plaćam kao i svatko drugi. I pritom se na sva zvona hvali svojom socijalnom osjetljivošću.
Zahvaljujem na Vašem promptnom odgovoru i nadam se da ćemo dočekati i odgovor od odgovornih osoba.

Drago mi je cuti da stvari s udrugom funkcioniraju, nisam niti dvojio doduse ali potvrda nikad dovoljno. Sto se upita tice, na zalost svakakvi neodgovorni ljudi blate ugled tvrtki, osobno ne percipiram rad neke ustanove kroz iskustvo s jednom osobom, bio on pozitivan ili ne. Cujemo se cim stigne odgovor.

Sta bali taj iz RP-as ton pricom kolko kosta farbanje dvi trake na cesti? Jel to on odlucuje koliko sta kosta? Ako se ne moze farbat neka kaze da se ne moze i objasni po kojem slovu zakona a ne ovako se svadjat s ljudima. Cudo jedno sta si dozvoljavaju.

…kako “šta bali”?…pa ako shvatite kako i tko ga je zaposlio, nije ni čudo da tako odgovara…jer njemu je tata tamo i tamo…ili mama
…da ne pišem šta je meni rekao djelatnik “prometnih čuvara” ili kako se već zovu…
sorry! …nisam izdržao da ne kažem

Poštovani,

Žao nam je kada se naši korisnici žale na naše usluge odnosno na ponašanje naših djelatnika, pogotovo stoga što velike napore ulažemo da se svim građanima izlazi u susret kad god je to moguće, a osobito prema invalidima. Ovaj ćemo slučaj ispitati i sigurno se neće ponoviti u budućnosti.

Moramo istaknuti dugogodišnju i jako dobru suradnju sa svim udrugama invalida koje djeluju na području Grada Rijeke, čiji zahtjevi imaju apsolutni prioritet. Također ističemo da sa najvećom pažnjom tretiramo sve zahtjeve invalida za označavanje invalidskih mjesta u blizini mjesta stanovanja, te se svi ti zahtjevi rješavaju u roku od nekoliko dana. Često na traženje invalida izvršavamo i naknadne korekcije prometne signalizacije (položaj i broj parkirnih mjesta za invalide, zvuk na zvučnim signalizatorima za prelazak ulice i sl.).

Što se tiče Vaše primjedbe vezane za znak koji označava dva parkirna invalidska mjesta, pobrinuti ćemo se da se premjesti točno u sredinu između parkirnih mjesta, te ćemo postaviti dopunsku ploču koja označava da se radi o dva mjesta. No kako se vidi iz priložene fotografije, parkirna mjesta su i sada dovoljno jasno označena tako da vozači, čim vide da su se parkirali između žutih crta, mogu lako shvatiti da su parkirali na invalidsko mjesto.

Fotografija: http://www.mojarijeka.hr/korisnik/gradska-uprava/slike/tuzibaba/19668/

S poštovanjem,
Direktorica Rijeka prometa
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.

Odgovorite