Već duže vrijeme imamo probleme sa kvalitetom interneta ( slaba veza i pucanje ) . Najprije smo proveli par mjeseci u razgovorima sa operaterima na 0800-9000 i sa beskonačnim resetiranjem veza , da bismo napokon mjerenjem putem programa na stranicama Hakoma uputili i službenu žalbu .
U ugovoru sa T-comom stoji brzina interneta od 2-4 MB a mjerenjem je utvrđeno ( između ostalih ) brzina dowloada jedva 0,13 MB uploada 0,23 MB . Podjelom te brzine na više kompjutera dobije se internet puževe brzine . I to kada ide niz brdo ! Bilo kako bilo, ti rezultati su bili podloga za reklamaciju koju smo uputili T-comu . Operater je priznao lošu kvalitetu impulsa i uputio nas da se obratimo firmi koja vodi održavanje zgrade da promijeni žicu kako bi nakon toga mogli ponovno doći i izmjeriti brzinu . I tu je to završilo rješavanje problema sa internetom .
U Rijeka stanu ne žele niti poslati dopis sa detekcijom stanja mreže u zgradi . O promjeni žice ne žele niti govoriti . Njihov električar je jedva došao i još brže otišao . Internet je i dalje kakav je – ovisno o vremenskim uvjetima i dobu dana a telefon u glavnom ne možemo koristiti . Odnosno , ne možemo uvijek uloviti trenutak kada proradi. Tko se danas uopće koristi fiksnim telefonom ? Najvažnije je da redovno plaćamo račune , zar ne ?
Da li i drugi stanari u zgradi imaju isti problem? Ako imaju onda je problem glavnog voda, ali ako nemaju onda je problem prvo u zici od hodnika do stana ili kako vam vec ide, s t-comom uvijek neki problemi i treba se njima malo prijetiti novinama, udrugom potrosaca i tako, onda oni to srede za cas
Poštovani,
stanje svih instalacija u zgradi u nadležnosti je samih stanara, odnosno suvlasnika i ovlaštenoga predstavnika stanara te tvrtke – upravitelja kojoj su sami stanari povjerili upravljanje zgradom. Naravno, odlukom samih stanara tvrtka se može i promijeniti, ukoliko ste, kao što to proizlazi iz tužibabe, nezadovoljni radom upravitelja.
U tom smislu Grad Rijeka nema nikakve mogućnosti niti nadležnosti intervenirati niti kod T – com kao tvrtke koja isporučuje uslugu telefonije i internete, tako ni kod upravitelja Vaše zgrade.
Budući da nemamo informaciju o kojoj se zgradi radi, a ukoliko je eventualno Grad Rijeka većinski vlasnik, možete nam to javiti pa ćemo nastojati s te pozicije reagirati prema upravitelju zgrade i T – comu.
Nadamo se da će se problem u skoro vrijeme riješiti.
Gradska uprava