U jednoj prošloj tužibabi ste priznali da vi ne znate softverski namjestiti gašenje zvuka tipkala (da ne posjedujete znanje i opremu) pa da uštedite novce, ne želite tvrtki Peek platiti programiranje utišavanja zvuka, vi fizički (kratkim spojem?) namjestite da se stalno uključuje zeleno pješacima što nema veze s vezom i pameću. Čemu služi tipka na tipkalu? Usporavate rad semafora, stalno bespotrebno uključivanje zelenog pješacima kada ih nema na raskrižjima (a nema ih u svakom krugu izvan najužeg centra, ne lažite) uzrokoje nepotrebno duga čekanja crvenog vozačima, bespotrebno trošenje goriva, gužve u prometu.
Stalno uključivanje zelenog pješacima podrazumijeva i zaštitno vrijeme, to nije predviđeno maksimalnim trajanjima i minimalnim trajanjima sporednih/glavnih pravaca. Da nema automatske najave, ako nema pješaka, bočni smjerovi bi imali kraće zeleno (ovisno o induktivnim senzorima tj opterećenju), možda ne bi bilo ni potrebe za otvaranjem bočnih smjerova. Ovako zbog stalne najave se moraju uključiti što nas vraća 100 godina unatrag i svi senzori, pametni rad semafora gubi smisao. Tako nisu dizajnirani kod postavljanja te Rijeka promet svojim neznanjem vadi pamet iz semafora.
Ja radim u toj branši sada u inozemstvu na izradi projekata pa znam o čemu pričam. Prijatelj iz inozemstva radi baš u Peeku i naravno da se može sa prijenosnim račulanom spojiti na tipkalo (UART kabelom) i Peekovim programom namjestiti da li se zvuk uključuje od 7 do 22 (ili u kojem drugom vremenu), da se zvuk uključi nakon pritiska pa do zelenog, možete podesiti senzor mikrofona (da bude glasnije kod bučnog prometa) a možete i 8 tipa zvuka namjestiti. Namještanje u Nizozemskoj košta 500 eura po raskrižju. Ali jedinice lokalne samouprave tj služba održavanja su u sklopu postave dobila i edukaciju i laptop da sami to naprave.
1. Molim vas objavite koliko bi koštalo da vam to softverski namjesti Peek ili da vas nauči kako da vi softverski to ugasite?
2. Zar ste toliko škrti pa primjenom metoda iz kamenog doba kratkim spojem gasite zvuk i namještavate automatsku najavu?
3. Na kojim sve raskrižjima ste ovu metodu napravili?
4. Zašto vi sami ne znate to softverski podesiti?
5. Zašto kod postave induktivnih senzora vrlo često nije postavljenja epoxy smjesa? Već su samo ostavljenji izrezani senzori. Tako su vrlo bržem uništavanju i nisu zaštićeni.