Pa ide ovako:
Listopad 2014
kupovina gradskih usluga (pokazne karte i dr.) putem interneta (uz uvjet da je prvi upis mjesečne pokazne karte napravljen u poslovnici Autotroleja) ……
Obzirom da smo 20.10.2014. (istina da ima još 11 dana listopada)
te za djecu već od 21.10.2014 možemo kupovati na šalterima Autotroleja ……moje pitanje je jednostavno :Gdje je zapelo?
Jeste li i na koji način pitanje uputili Autotroleju? Ako jeste, kakav ste odgovor dobili?
Jesam…..javila se gospođa koja me zamolila da nazovem sa 10 minuta kada bude kolega u uredu, jer je duže vrijeme bila odsutna….
Nakon pola sata sam uputio sigurno 15tak poziva nakon nekoliko sekundi zvona javlja se automat nek ostavim poruku……
U Dinersu odgovoaraju da su već trebali krenuti ali da “zeleno” svijetlo daje autotrolej……. Pa obzirom da je i Grad Ri u tom triju možda netko iz grada zna odgovor 🙂
Vaše pitanje je zaprimljeno.
Poštovani,
Grad Rijeka i KD Autotrolej pružaju punu podršku tvrtkama koje su kao Zajednica ponuditelja u obvezi osigurati mogućnost online kupnje mjesečne pokazne karte. Erste Card Club, Handpress, Sustav informacijske podrške i Trilix, kao izvođači radova na izgradnji i uspostavi Internet prodaje u sklopu Rijeka City Card sustava, ulažu maksimalne napore s ciljem da se ona, kako je i bilo najavljeno, omogući tijekom ovog mjeseca.
U ovom trenutku, prema informacijama koje imamo, još su u tijeku sigurnosne provjere i testiranja sustava. Nadamo se da će do 27.10. prodaja putem interneta biti omogućena.