Poštovani, prošli tjedan tražio sam u TIC na Korzu informacije o riječkim šetnicama,markiranim šetnicama, no ne da u TIC ne možeš dobiti bilo kakvu brošuru, letak ili nešto slično, nego ne možeš dobiti ni usmenu informaciju o šetnicama. Gospođa koja je taj dan radila odgovorila mi je:”Ja tu samo radim … a informacije o šetnicama tražite kod planinara.” Držim da ovakav odgovor na mjestu koji se zove TIC jednostavno nije primjereno. A i to da nema nikakvih informacija o markiranim šetnicama u gradu isto je nedopustivo. Možda bi se TIC Rijeke trebao ugledati na Novi Vinodolski, Krk, Kastav i druge gradove koji su veće davno izdali vrlo kvalitetne materijale vezane uz šetnice. Pozdrav.

Valter Superina / 11.12.2011.

Dobar prijedlog, svojedobno je to i mene zanimalo radi trčanja kroz šumu pa nisam ni ja bio bolje sreće.

U odgovor koji ste dobili u TIC-u uopce ne sumnjam, da nisam urednik ovog portala i sam bi im poucen iskustvom od prije dva dana napisao Tuzibabu. Vase je pitanje upuceno.

nazalost, u TIC-evima diljem HR situacija nije blistava; na takvim mjestima trebali bi raditi ljudi koji o turizmu opcenito znaju ponesto a posebno o gradu u kome rade i zive no nazalost uglavnom su to osobe koje tamo “samo rade”….

Poštovani,

Vašu smo tužibabu odmah proslijedili u TZ grada Rijeke kako bi se utvrdile sve okolnosti odnosa djelatnice TIC – a prema Vama, a koje ste opisali u tužibabi. Naime, na Vaš upit, a s obzirom da brošura o Riječkim šetnicama još uvijek ne postoji u tiskanom obliku, ponuđena Vam je brošura „Staze i šetnice“ koju je izdala Turistička zajednica Kvarnera. Ovu ste brošuru odbili i niste ju htjeli niti pogledati te ste inzistirali na brošuri o Riječkim šetnicama. Djelatnica TIC-a ponovila Vam je da te brošure nema u tiskanom obliku, na što ste Vi upitali razloge zašto brošura nije tiskana. Djelatnica TIC-a na pitanje nije znala odgovoriti, ali je istaknula da se radi o projektu Grada Rijeke. Uistinu u dobroj namjeri predložila Vam je da pokušate vidjeti u planinarskom društvu ako možda oni imaju kakav tiskani materijal po pitanju šetnica. Stoga u TZ ocjenjuju da ste u tužibabi dijelom izvan konteksta prenijeli događanje i razgovor s djelatnicom TIC –a te drže da ste moguće pogrešno shvatili neke od njihovih dobronamjernih odgovora. S druge strane, u TZ grada Rijeke izražavaju žaljenje ukoliko ste bilo koji dio rada djelatnice TIC–a doživjeli kao neugodnost.

Vezano uz samu brošuru o šetnicama koja zaista još nije tiskana, želimo Vas sa zadovoljstvom obavijestiti kako je u Odjelu gradske uprave za urbanizam, razvoj, ekologiju i gospodarenje zemljištem upravo u tijeku priprema info materijala s kartom šetnica i osnovnim infromacijama. Materijal je u završnoj fazi i trebao bi biti tiskan do kraja siječnja naredne godine. U međuvremenu, slobodno se javite gospođi Tanji Saulig Brajdić u Odjel gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem koja će Vam rado pružiti sve potrebne informacije. Njezin broj telefona je 209 465 ili e-mail tanja.saulig@rijeka.hr .

I na kraju zahvaljujemo Vam na interesu za projekt Riječkih šetnica, najavljujemo skoro otvaranje još jedne dionice koja je već potpuno uređena, a realizaciju projekta koji će se nastaviti i idućih godina, kao što vidite pratit će i informativni materijal.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Samo da napomenem da nas ima još (osim vsuperi5 i urednika) koji smo također “moguće pogrešno shvatili neke od njihovih dobronamjernih odgovora” kada smo bili u TIC-u.

Gradskoj upravi hvala na odgovoru. Osobno me veseli sto cemo uskoro imati brosuru, a najpohvalinije je to sto se nasi sugradjani sve vise zanimaju za setnice.

Djelatnica u TIC-u nije kriva za postojeće stanje.Brošura Kvarnerske šetnice nemaju veze sa onim što sam ja tražio.Zanimljivo je koliko reklamiramo “šetnjom do zdravlja”,a nemamo u TIC-u jednu najobičniju kartu za “izvor Rječine”.Svima hvala na podršci.
Pješački pozdrav—- Valter

Odgovorite

Kalendar događanja