Poštovani,
kada sam išao u Energo žaliti se na račun primjetio sam da je na prvom katu valjda gradske zgrade privatna tvrtka Ri-stan.
Ne bi li bilo logično da gradska tvrtka vodi objedinjenu naplatu.
Kako privatna tvrtka već godinama posluje kao gradska?

Vidim bio je već upit ali nije odgovoreno temeljem kojeg natječaja i kojih uvjeta upravo Ri-stan već više od 10g (tj. oduvijek) isključivo naplaćuje te račune.
Da li on plaća gradu da dobije toliko novaca ili on (ako da u kojem posotku ili kako je ugovoreno) dobiva novac od grada?
Ponovno pitam nije li ovo očito pogodovanje?

Nadalje, nelogično je kako uložiti prigovor ili ne platiti dio računa.
Predjednik sam zgrade, RUMAT je upravitelj i izrazito su nelogično postavljeni uvjeti.
Ako korisnik dobije jednu uplatnicu za sve stavke kako Ri-stan može predvijeti što korisnik nije htio platiti?

Imamo situaciju da nam 4 stanara uporno ne plaća pričuvu, Ri-Stan odbacuje odgovornost i moramo sami platiti odvjetnika da tužimo te osobe.

A nije mi jasno kako npr. oni ne plaćaju 140kn pričuve. Kako znati što korisnik nije platio? Mislim jedan je račun za sve, zašto Ri-stan ne misli da nije platio račun Energa?
Imamo situaciju da je jedan stanar platio 50kn manje račun Ri-stana i po automatskoj logici se pretpostavlja da nije platio račun za Rumat/zgradu. U Ri-stanu valjda novac koji korisnik nije uplatio prvo odbijaju od stanarine/pričuve pa onda misle da nije platio Energo pa kasnije kanalizaciju?

Mislim stvarno nelogično. Može li grad ovo malo pojasniti?

marmo2 / 10.02.2015.

Poštovani,

usluge objedinjene naplate troškova stanovanja koja obuhvaća poslove od obračuna usluga do krajnje naplate predmet su javne nabave tj. natječaja koji se raspisuje svake četiri godine, na koji se može javiti bilo koja tvrtka. Na tužibabu sličnog sadržaja već smo odgovarali, a možete je vidjeti na sljedećem linku: http://www.mojarijeka.hr/korisnik/mklaric/tuzibaba/naplacivanje-racuna-grada-i-ri-stan/

RI-STAN d.o.o. ne posluje kao gradska tvrtka, a na adresi Dolac 14 gdje je sjedište komunalnih društava Čistoća d.o.o., Vodovod i kanalizacija d.o.o. i Energo d.o.o. nalazi se samo jedan šalter, u šalter sali navedenih tvrtki u prizemlju zgrade, na kojem građani mogu platiti račune objedinjene naplate troškova stanovanja te dobiti ostale informacije vezano za sve svoje troškove stanovanja. Šalter je otvoren na zahtjev komunalnih društava kao dodatno mjesto uz šaltere Ri-stana na adresi R. Šupića 4.

Na računu troškova stanovanja točno je naveden iznos za svaku uslugu ili naknadu te naziv svakog davatelja usluge pa korisnik/obveznik prilikom plaćanja može u svakom trenutku platiti samo ono što želi tj. ne spori, odnosno platiti račun umanjeno.

Upravo to određeni broj građana i čini te prilikom djelomičnog plaćanja navodi što želi platiti ili što odbija te za osporeni iznos usluge ulaže reklamaciju ili prigovor. Dakle, kod svih djelomičnih uplata navedeno je što se plaća odnosno ne plaća, a u slučaju da to nije navedeno kontaktira se direktno uplatitelj.

RI-STAN d.o.o. ne može biti odgovoran što u konkretnom slučaju četiri suvlasnika ne plaća pričuvu, odnosno vjerojatno postoji razlog odbijanja plaćanja ili prigovor kojeg su uputili ovlaštenom predstavniku zgrade ili upravitelju.

Sukladno Ugovoru s RUMAT d.o.o., putem objedinjene naplate troškova stanovanja obračunava se i naplaćuje zajednička pričuva za zgrade pod upravljanjem navedenog upravitelja, a u slučaju neplaćanja i nakon opomene, upravitelj upućuje ovlaštenog predstavnika zgrade na odgovarajući odvjetnički ured s kojim surađuje kako bi se poduzeli odgovarajući postupci prisilne naplate. Isti postupak za dužnike zajedničke pričuve primjenjuju i ostali upravitelji zgrada u suradnji s odvjetničkim uredima.

Odgovorite