Je li grad Rijeka zadovoljan projektom RCC?
Naime, sustav svako malo, par mjeseci radi pa par mjeseci ne radi nadoplata putem interneta preko ECC stranica Dinersa.
Korisnici onda moraju čekati u nesnošljivim redovima. Zašto?
Može li i tehničko obrazloženje i razlog zamjene kartica.
Naime još 2012. je u Novom Listu bilo naveden članak;
___________
“PROJEKT CITY CARD JEDINU PONUDU ZA GRADSKU KARTICU AUTOTROLEJ OCIJENIO VALJANOM”
“Pulskoj »Penti« posao od 18 i pol milijuna kuna
Sukladno dostavljenom mišljenju mjerodavnog tijela KD Autotrolej d.o.o. Rijeka je donio odluku o odabiru ponude Penta d.o.o. Pula s ciljem sklapanja okvirnog sporazuma. Okvirni sporazum bit će zaključen do konca tjedna, a temeljem istog će se ponuditelju dostaviti ponovljeni upiti radi dostave ponude na temelju kojih će se sklopiti pojedinačni ugovori. Predviđa se sklapanje četiri vrste ugovora o javnoj nabavi i to za nabavu opreme i informatičkog sustava naplate, nabavu programske podrške informatičkog sustava naplate, usluge održavanja i usluge obuke radnika, sve sukladno potrebama Naručitelja kroz period od četiri godine – stoji u odgovoru Autotroleja na pitanje o valjanosti pristigle ponude.
U svojoj ponudi Penta je vrijednost posla procijenila na 19,6 milijuna kuna, no kako procijenjena vrijednost javne nabave u iznosu od 18,5 milijuna kuna ne smije biti premašena, očekuje se da će ukupna vrijednost četiri navedena ugovora biti na toj razini.”
_________
U Autotroleju je sustav isto često “padao” nije im radio, itd.
Smatra li to grad prihvatljivim?
Da građani čekaju u redovima satima?
Zašto se kartice nisu poslale na kućne adrese i pozivom na 0800 kada dođu se aktivirale. Kada smo Diners standardnu karticu radili/zamjenili to je bio postupak.
U novom članku iz veljače 2016. opet se navodi da se moraju mijenjati kartice (koje su tehnički iste kao stare a umirovljenicima i dalje stare važe) jer je završio okvirni sporazum i sklopljen novi, opet s kontroverznom tvrtkom “Penta d.o.o” iz Pule.
Na stranicima Dinersa, do prije koji dan kod nadoplate je izbacivalo grešku “Greška Penta” te se neslužbeno može saznati kako su oni glavni uzrok brojnih problema.
Tvrtka Penta je predmet tužbe Splitskog “Prometa” iz 2012. i predmet brojnih članaka novina;
_________
Slobodna dalmacija prosinac 2012:
”
PENTA ISPORUČILA POKVARENI TICKETING
Automatski sustav naplate karata ni nakon četiri godine nije profunkcionirao Splitski ‘Promet’: Ili dogovor ili ćemo ići pred sud!
Iako je već potrošeno deset milijuna kuna gradskog novca, ticketing još nije zaživio u ‘Prometovim’ autobusima
Četverogodišnja trakavica oko nefunkcioniranja automatskog sustava naplate karata – ticketinga, uskoro bi trebala biti okončana. Hoće li ta priča za “Promet” završiti dogovorom s tvrtkom “Penta” iz Pule koja je isporučila sustav, ili će dobiti sudski epilog, znat će se nakon utorka 2. listopada, za kada je najavljen sastanak spomenutih dviju tvrtki.
Kako nam je kazao Držislav Brčić, predsjednik uprave “Prometa”, sadašnja uprava javnog prijevoznika željela je od trenutka kad su preuzeli upravljanje Društvom nedvosmisleno riješiti ovaj problem, zbog čega su angažirali čak dva neovisna vještačenja koja su utvrdila istu stvar – da je sustav nesiguran i nekonzistentan.
GREŠKE ispisane NA STO STRANICA
Neke od najvažnijih neispravnosti koje su utvrđene u oba spomenuta vještva odnose se na narušenu funkcionalnost softvera, neispravnu bazu podataka, gdje sustav, primjerice, ne upozorava na brisanje određenih važnih podataka, a nije u funkciji ni dio koji se odnosi na vođenje kolodvorskog dnevnika, na praćenje potrošnje goriva, evidenciju dolazaka i odlazaka na posao, informacije o pozicijama svakog pojedninog autobusa, kao i o broju putnika.
Nadalje, ne mogu se raditi višegodišnje analize, nego samo one od tekuće godine i još niz problema navedenih na više od 100 stranica vještačenja.
”
______________
Pismeno je Erste card club poslao obavijest korisnicima rcc da radi zamjene dobavljača inf-kom sustava treba zamijeniti kartice, a prije je bila Penta i sada je Penta???
Sustav nakon nekoliko godina u Rijeci isto nije zaživio, radi samo djelomično u autobusima, brojni validatori su pokvareni, sustav ne radi pouzdano, skida se novac korisnicima iako imaju kupljeno pravo…
Prošle su godine a i dalje se ne mogu koristiti i kupovati karte npr na ulazu u garaže kao što je bilo najavljivano te brojna obećanja gradonačelnika Obersnela.
Smatra li grad sve ovo prihvatljivim?
Koliko je do sada novaca uloženo u cijelo ovaj projekt i koliko je koja tvrtka dobila od tog novca?