Poštovani,

nakon pitanja koje sam postavio ovdje, na portalu Grada Rijeke, dobio sam poziv DINERS službe za korisnike?!?

Poziv nije bio direktno upućen meni već mojem roditelju koji je osnovni korisnik kartice. Službenica Dinersa traži moj broj mobitela?!? Gdje je tu zaštita osobnih podataka i u kojem su uopće odnosu javna uprava i korporacija Diners ?
Da sam želio tražiti odgovor od Diners-a zvao bih njihovu službu za korisnike, a ne Vas. Za obavijest čitateljima, to sam i pokušao, i to ne jednom. No, niti jednom nisam dobio smislen odgovor. Službenica je redovno odgovornost prebacivala na druge, a moj se problem nije rješavao. Pa uostalom, tako je bilo i ovaj put – odgovor službe za korisnike bio je da su “neispravni aparati za parkiranje što nije u nadležnosti Diners-a” No, vratimo se na temu, a nameće se i još jedno pitanje: kako je moguće da Diners upućuje pozive korisnicima riječke kartice, i to onda kada se Diners kartica spomene na stranicama Grada Rijeke? Ima li Diners pravo ometati moju obitelj i mene samo zato što sam kao korisnik GRADSKE kartice uputio pitanje riječkoj gradskoj upravi? To smatram ozbiljnom povredom privatnosti te se ne osjećam ugodno ni sigurno sa takvom karticom. Zašto to dopuštate??

Temeljem kojeg osnova javna uprava svoju komunikaciju sa građanima prosljeđuje privatnim kartičnim korporacijama i dozvoljavaju im da telefnoski uznemiruju vaše korisnike?

Vedran Jurman / 14.08.2015.

Vaše pitanje koje ste u ovoj rubrici postavili 11.08.2015. a tiče se nemogućnosti plaćanja parkinga putem plave Diners Club Companion kartice, proslijeđeno je Gradskoj Upravi na očitovanje. Kao i kod svih ostalih upita u ovoj rubrici, činimo to tako da pošaljemo direktni link na pitanje, bez ikakvih dodatnih podataka o korisniku portala.
Ne znam točan put Vašeg pitanja, pa pretpostavljam da je upit poslan u Diners (jer konačno oni su partneri u usluzi na koju se žalite) i da su Vas zbog toga kontaktirali. Ime i prezime su Vam vidljivi u profilu, pa vjerujem da su Vas nazvali kako bi Vam što prije dali odgovor na pitanje.
Ono što je svakako propust i na što smo kao redakcija već reagirali, jest da se odgovor na Vaše pitanje objavi na ovom istom mjestu gdje ste pitanje i postavili.
Također i ovaj upit šaljemo na očitovanje očekujući da vam Diners odgovori na današnje pitanje.

Poštovani,
Grad Rijeka je Vaš raniji upit uputio Erste Card Clubu kao partneru u projektu Rijeka City Carda. I to zato jer ECC, kao partner u projektu, ima mogućnost utvrditi postoji li ili gdje je nastao problem u funkcionalnosti kartica. Dakako, Grad Rijeka nije ECC-u isporučivao Vaše osobne podatke, već samo link na upit koji ste postavili na Tužibabi kao servisu javnoga portala Moja Rijeka. Intencija Grada bila je dobiti odgovor od ECC-a i objaviti ga u odgovoru na Vaše pitanje. Međutim, očito je ECC odlučio direktno u razgovoru s Vama riješiti problem, a Vaše ime i prezime vidljivo je budući da ste tako na portalu registrirani.
Uputili smo im Vaš novi upit o tome zašto su Vas direktno kontaktirali te odgovor ECC-a prenosimo ovdje:

Općenito govoreći, kartična kuća Erste Card Club d.o.o. (ECC), u cilju da svojim klijentima pruži najvišu razinu usluge, nastoji u komunikaciji s klijentima, u što kraćem roku riješiti eventualne reklamacije i probleme nastale tijekom korištenja proizvoda i usluga iz svoje ponude. Također, istu razinu usluge nastoji pružiti i korisnicima Diners Club Rijeka City Card kartice, a s obzirom na to da je ECC jedan od partnera na projektu gradske kartice. Naime, svi oni korisnici DC RCC kartice, koji su se odlučili koristiti i platnu funkcionalnost kartice, potpisom pristupnice postali su i klijenti Erste Card Cluba, koji ih u svrhu rješavanja eventualnih reklamacija i kontaktira.

I na kraju, žao nam je ukoliko ste komunikaciju ECC – doživjeli kao neugodnost, a namjera je svakako bila što prije riješiti problem radi kojeg ste se obratili Gradu Rijeci.
Zahvaljujemo na Vašem razumijevanju.

Odgovorite