Poštovani,
nakon pitanja koje sam postavio ovdje, na portalu Grada Rijeke, dobio sam poziv DINERS službe za korisnike?!?
Poziv nije bio direktno upućen meni već mojem roditelju koji je osnovni korisnik kartice. Službenica Dinersa traži moj broj mobitela?!? Gdje je tu zaštita osobnih podataka i u kojem su uopće odnosu javna uprava i korporacija Diners ?
Da sam želio tražiti odgovor od Diners-a zvao bih njihovu službu za korisnike, a ne Vas. Za obavijest čitateljima, to sam i pokušao, i to ne jednom. No, niti jednom nisam dobio smislen odgovor. Službenica je redovno odgovornost prebacivala na druge, a moj se problem nije rješavao. Pa uostalom, tako je bilo i ovaj put – odgovor službe za korisnike bio je da su “neispravni aparati za parkiranje što nije u nadležnosti Diners-a” No, vratimo se na temu, a nameće se i još jedno pitanje: kako je moguće da Diners upućuje pozive korisnicima riječke kartice, i to onda kada se Diners kartica spomene na stranicama Grada Rijeke? Ima li Diners pravo ometati moju obitelj i mene samo zato što sam kao korisnik GRADSKE kartice uputio pitanje riječkoj gradskoj upravi? To smatram ozbiljnom povredom privatnosti te se ne osjećam ugodno ni sigurno sa takvom karticom. Zašto to dopuštate??
Temeljem kojeg osnova javna uprava svoju komunikaciju sa građanima prosljeđuje privatnim kartičnim korporacijama i dozvoljavaju im da telefnoski uznemiruju vaše korisnike?