Javljam se vezano za pritužbu na vozača autobusne linije br.5, dana 06.08.2013. u 14.35 čekala sam autobus na Brajdi, kad je autobus stigao otvorio je prva vrata i svi smo naravno krenuli prema njima , nakokon destak sekundi otvori je i druga vrata na koja smo krenuli jedna gospođa i ja, međutim vozač je vidjevši nas da ulazimo počeo zatvarati vrata i naravno da nas je zakačio vjerovatno misleći kako se švercamo, kako sam ja pesjedala iz linije br. 2 nisam imala potrebe za cvikanjem karte, a njemu ako nije bilo nešto jasno mogao me je pitati kartu , nakon toga ja sam krenula prema zadnjim vratima, kad sam trebala izaći van zvonila sam , a vozač mi nikako nije htio otvoriti vrata dok je druga vrata uredno otvorio. Napokon kad ih je otvorio ja sam krenula izlaziti i on me je ponovno lupio vratima. Ne znam kako da nazovem ovo ponašanje al mislim da je krajnje ne profesionalno i bezobrazno.Zaboravila sam napomenuti da je kraj vozača stajao mlađi kolega , pa se vozač odlučio malo zabavljati ili dokazivati kolegi samo ne znam u čemu. Ovakve slučajeve trebalo bi makar upozoriti i skrenut mu pažnju na kodeks ponašanja !

Nives Ferenčić / 07.08.2013.

Mi također mislimo da na ovakve slučajeve treba upozoravati jer ruše ugled cjelokupne tvrtke i djelatnika koji savjesno rade svoj posao. U više navrata tvrtka Autotrolej je i na našim stranicama pozvala građane neka im se slobodno obrate i prijave slična iskustva, pa citiram jedan od odgovora na sličan upit:
“Molimo Vas da podatke o broju linije te o datumu i vremenu kada je takvo ponašanje vozača uočeno slobodno pošaljete Autotroleju na e mail autotrolej@autotrolej.hr koji će svakako adekvatno reagirati.”

Niste objektivni . Vozač je radio po propisima . otvorio prednja vrata za ulaz i nakon 10 sek. srednja za izlaz . NRI , ULAZ JE NA PREDNJA VRATA uz pokazivanje ili kupnju karte . Znači ne na srednja vrata . znači . Vozača na stup srama a ostali nekulturni putnici imaju pravo da nepoštivaju pravila .

Ovako…moj odgovor gospodični NRI kao i cjenjenom uredniku ovog portala…
Kako sam i sam vozač gradskog autobusa (uredniče, znaš tko sam) moram nešto reći na ove vaše pritužbe.
Tvrtka Autotrolej d.o.o. postavila je neka osnovna pravila ponašanja u autobusima JGP tj, Uprava Autotroleja, a ista su postavljena u autobusima u vidu naljepnica koje nisu tu stavljene samo da bi stajale nego da ih se i pročita a stoje na tim mjestima više od 15 godina.
Pa stoji ovako (da vam sam ne šaljem fotku):
1. Vozač je dužan od putnika zatražiti putnu kartu radi kontrole odmah po ulasku u autobus. Ukoliko putnik nema putne karte ili mu je neispravna vozač mu je dužan prodati putnu kartu. U protivnom putnik ne smije koristiti usluge prijevoza.
2. Linijska kontrola je dužna nadzirati rad vozača i kontrolirati ispravnost putnih karata kod putnika
3. Svi putnici za ulaz u vozilo koriste prednja vrata
4. Ostala vrata koriste se za izlaz i otvaraju se 10 sekundi nakon zaustavljanja autobusa.
5. Prema vozačima i linijskim kontrolorima koji ne budu postupali u skladu s ovom uputom bit će poduzete mjere sukladno o radu.

Uprava KD Autotrolej

Eto, draga gospodična a i cjenjeni Uredniče ovog portala…molim Vas da hoš jednom pročitate točke 3, 4 i 5 pa onda recite šta Vam nije jasno.
Ovom vozaču treba dati stimulaciju jer je učinio upravo ono što oni zahtjevaju od njega tj. od svojih djelatnika.a Vi se ponašajte u skladu s ovim uputama pa vam nitko neće guzu stiskati…vratima:
Vama Uredniče savjetujem da se koji put provozate autobusom jer predpostavljam da (kao i većina ljudi iz Uprave Autotroleja) ste se zadnji put vozili u njima još za vrijeme školovanja tj, studiranja.
Ja sam također kao i Vas dvoje građanin ovoga grada kao što sam i vozač gradskog autobusa i ne dopuštam ni Vama ni ikome da omalovažava moju struku i moj posao pa tako ne mogu pravila za Janka biti ovakva a za Marka onakva.
Hvala!
P.S. Ako Vam još nešto nije jasno, slobodno mi se obratite…uvijek sam voljan obrazložiti i stojim iza svake svoje riječi

Još nešto sam zaboravio…na srednjim i zadnjim vratima postoji znak ZABRANE ulaska u autobus. Znači sve je lijepo nacrtano

Hm, pitanje. U koja pravila se uklapa ovaj dio: “kad sam trebala izaći van zvonila sam , a vozač mi nikako nije htio otvoriti vrata dok je druga vrata uredno otvorio. Napokon kad ih je otvorio ja sam krenula izlaziti i on me je ponovno lupio vratima. “

istina…ali o tome ja nisam govorio već o ulazu u autobus

Razumijem, no ja sam reagirao baš zbog tog dijela, a Autotrolej je i sam u više navrata poticao putnike da prijave takve stvari.

Poštovani,
želim prijaviti neodgovornu vožnju vozača autobusa na liniji 18B Rijeka – Kastav.
Dana 3. 4. 2024. u 16.06 sati, prije autobusne stanice Zamet, vozač autobusa je naglo prikočio uslijed čega je jedna dospođa pala nakon čega se nije mogla kretati. Gospođa je uz pomoć drugih putnika izišla iz autobusa i na pločniku čekala službu hitne medicinske pomoći.

Napominjem da je vozač autobusa cijelo vrijeme od Rijeke do Zameta nerazumno jurio i naglo kočio i bilo je pitanje vremena kada će se dogoditi neka nesreća.
Također napominjem da je u trenutku naglog kočenja i pada gospođe u autobusu, ispred autobusa bila kolona automobila i nije bilo nikakvog razloga za takvu vožnju i naglo kočenje. Očito se radilo o neprimjerenoj i neodgovornoj vožnji uslijed čega je dovedena u pitanje sigurnost putnika.
Apeliram na odgovorne da lošim stanjem u autotroleju nikako ne dovode u pitanje sigurnost i živote putnika.

S poštovanjem,
Tomislav

Odgovorite

Kalendar događanja