Poštovani,
Pitanje za Rijeka promet. Zašto je baš svaki put problem s uredno i prijevremeno plaćenom mjesečnom pretplatnom kartom (poslovna) za parkirališta s rampom na način da na ulazu i izlazu jednostavno ne otvara rampu? Čak i nakon 7 dana djelatnici u kućicama na blagajni nemaju zabilježeno u bazi da je parking uredno plaćen. I svaki put natezanje uz njihovu napomenu da se PONOVO pošalje fax o uplati. Zvao sam Rijeka promet, nisu znali odgovor zašto je to tako. U računovodstvu jednostavno ne proknjiže da je plaćeno.
Upit je poslan.
Poštovani,
prije svega, žao nam je ukoliko ste imali problem s nekom od gradskim tvrtki. Kako smo dobili informaciju od Rijeka prometa, u Sektoru parkirališta Rijeka prometa nije evidentirana pritužba da sedam dana nije produžena parkirna kartica za zatvorena parkirališta. Stoga iz Rijeka prometa mole da se javite osobno ili e-mailom, kako bi se točno utvrdilo o čemu se radi. Na raspolaganju Vam je Služba reklamacija ili rukovoditelj Sektora parkirališta. Svi kontakt podaci dostupni su i na web stranicama Rijeka prometa, http://www.rijekapromet.hr/view.asp?idp=18&c=21