Poštovani,
žalim se na Rijeka promet (konkretno direktoricu kojoj sam uputio dopis) i njihovo ponašanje, odgovaranje, ignoriranje problema i sve pripadno.
Naime, prije više od mjesec dana žalio sam im se na invalidna mjesta u garaži Kantrida i na njihovog djelatnika.
Uočio sam da se prošle godine ali i ove problem ponavlja te je ovih dana kada je toplije opet isti problem, naći parkirno mjesto.
Vidio sam dvije tužibabe na ovom portalu no ovo me užasno uzrujava.
Rijeka promet je moj prigovor ignorirao više od tjedan dana, te sam im nakon toga zaprijetio da ću nazvati u tužibabu na radiju te sam sljedeći dan dobio odgovor.
Prvi apsurd je da “do sada nisu imali pritužbe na invalidna mjesta, te da sam ja prvi koji se žali”. A kako objašnjavaju činjenicu da sam sada otkrio pritužbe još od prošle godine na ovom portalu?
Govorili su da njihovi djelatnici marljivo i vrijedno kontroliraju tko gdje parkira, iako je situacija na terenu u suporotnosti.
Požalio sam se i da su mjesta nedovoljno označena jer su samo za primjer mjesta za kombije svako označeno sa natpisom, blokirano itd. Rekao sam im da se na cesti stavlja veći znak dok je u garaži neki maleni kvadratni koji više sliči na P R nego za invalide. Komentirao kako se bolje čuvaju mjesta za kombije i pitao koja je svrha djelatnika ako se njemu ne naplaćuje.
Tražili su me točna vremena kada se pojavilo da nema mjesta.
Ja sam im odgovorio i ponovio upit, da ne vidim razlog djelatniku koji sjedi u uredu u garaži, zatvorene su mu škure te ni ne promatra stanje u garaži.
Poslao sam vremena i datume.
A odgovor direktorice je da će postaviti dodatni znak.
-NIJE postavljen nakon netkoliko tjedana.
A ovo je odgovor na njihovo ponašanje zaposlenika
“Uvijek smo spremni za raspravu oko kvalitete rada naših djelatnika jer našu uslugu želimo poboljšati, ali kako Vaš način rasprave nije konstruktivan nego je krenuo smjerom vrijeđanja i provokacija ne želimo se dalje očitovati po tom pitanju.”
S poštovanjem,
Direktorica:
Spomenka Mičetić, dipl.oecc.
Ja niti sam uvrijedio ijednog zaposlenika, već sam samo upitao koja je njihova svrha u toj garaži.
Sve u svemu, ponašanje Rijeka prometa je kao i inače no morao sam se požaliti na njihovo neodgovaranje.
Također, uklonjen je znak za zabranjen promet prema pristupnoj cesti za plažu, dodana su dva bijela mjesta za parkiranje automobila te desetak za parkiranje motora i motocikala. Temljem Pravilnika o osiguranju pristupačnosti, sada je riječ o parkirnoj površini, te su temeljem istog pravilnika dužni osigurati minimalno jedno mjesta za invalide.
A što se tiče njihove suradnje sa prometnim redarstvom, nazvao sam ih na 0800 5101 te su mi potvrdili da građani redovito zovu radi te lokacije, ali da su samo jednom i to prošle godine nazvali iz Rijeka prometa te da bi ih oni stvarno mogli redovitije kontaktirati.