Poštovani,
žalim se na Rijeka promet (konkretno direktoricu kojoj sam uputio dopis) i njihovo ponašanje, odgovaranje, ignoriranje problema i sve pripadno.
Naime, prije više od mjesec dana žalio sam im se na invalidna mjesta u garaži Kantrida i na njihovog djelatnika.
Uočio sam da se prošle godine ali i ove problem ponavlja te je ovih dana kada je toplije opet isti problem, naći parkirno mjesto.
Vidio sam dvije tužibabe na ovom portalu no ovo me užasno uzrujava.
Rijeka promet je moj prigovor ignorirao više od tjedan dana, te sam im nakon toga zaprijetio da ću nazvati u tužibabu na radiju te sam sljedeći dan dobio odgovor.
Prvi apsurd je da “do sada nisu imali pritužbe na invalidna mjesta, te da sam ja prvi koji se žali”. A kako objašnjavaju činjenicu da sam sada otkrio pritužbe još od prošle godine na ovom portalu?

Govorili su da njihovi djelatnici marljivo i vrijedno kontroliraju tko gdje parkira, iako je situacija na terenu u suporotnosti.

Požalio sam se i da su mjesta nedovoljno označena jer su samo za primjer mjesta za kombije svako označeno sa natpisom, blokirano itd. Rekao sam im da se na cesti stavlja veći znak dok je u garaži neki maleni kvadratni koji više sliči na P R nego za invalide. Komentirao kako se bolje čuvaju mjesta za kombije i pitao koja je svrha djelatnika ako se njemu ne naplaćuje.
Tražili su me točna vremena kada se pojavilo da nema mjesta.
Ja sam im odgovorio i ponovio upit, da ne vidim razlog djelatniku koji sjedi u uredu u garaži, zatvorene su mu škure te ni ne promatra stanje u garaži.
Poslao sam vremena i datume.

A odgovor direktorice je da će postaviti dodatni znak.
-NIJE postavljen nakon netkoliko tjedana.

A ovo je odgovor na njihovo ponašanje zaposlenika
“Uvijek smo spremni za raspravu oko kvalitete rada naših djelatnika jer našu uslugu želimo poboljšati, ali kako Vaš način rasprave nije konstruktivan nego je krenuo smjerom vrijeđanja i provokacija ne želimo se dalje očitovati po tom pitanju.”
S poštovanjem,
Direktorica:
Spomenka Mičetić, dipl.oecc.

Ja niti sam uvrijedio ijednog zaposlenika, već sam samo upitao koja je njihova svrha u toj garaži.

Sve u svemu, ponašanje Rijeka prometa je kao i inače no morao sam se požaliti na njihovo neodgovaranje.

Također, uklonjen je znak za zabranjen promet prema pristupnoj cesti za plažu, dodana su dva bijela mjesta za parkiranje automobila te desetak za parkiranje motora i motocikala. Temljem Pravilnika o osiguranju pristupačnosti, sada je riječ o parkirnoj površini, te su temeljem istog pravilnika dužni osigurati minimalno jedno mjesta za invalide.

A što se tiče njihove suradnje sa prometnim redarstvom, nazvao sam ih na 0800 5101 te su mi potvrdili da građani redovito zovu radi te lokacije, ali da su samo jednom i to prošle godine nazvali iz Rijeka prometa te da bi ih oni stvarno mogli redovitije kontaktirati.

dunic / 08.08.2012.

Uputite, makar da se pokrene postavljanje dodatnog znaka koji su rekli da će postaviti a nisu. Ja sam identičan odgovor dobio prije par tjedana u mailu, odgovorio s vremenima i opet dobio sličan diplomatski odgovor. Lako je što će odgovoriti, ali bio bi red da se situacija na terenu promijeni.

Poštovani,

prije svega potrebno je istaknuti da je g. Dunić detaljan odgovor na pitanje postavljeno e-mailom 4. srpnja dobio 10. srpnja 2012. godine.

Što se tiče postavljanja dopunske ploče, Rijeka promet se složio s prijedlogom da se postavi dopunska ploča uz prometni znak za invalidska parkirna mjesta u garaži, na kojoj piše o koliko se parkirnih mjesta radi. Dopunska ploča je naručena polovicom srpnja, no zbog drugih, ranije utvrđenih prioriteta na postavi prometnih znakova izvođač je još nije isporučio. U svakom slučaju, ploča će biti isporučena i postavljena u najskorijem roku. Međutim, smatramo da su i sada postojeće oznake parkirnih mjesta za osobe sa invaliditetom sasvim dovoljne i u skladu s važećim propisima, a dopunska ploča samo će dodatno informirati o koliko mjesta je riječ.

Vezano uz komentar o „nesuradnji“ Rijeka prometa i Prometnog redarstva, želimo napomenuti da temeljem dogovora svih sudionika (Prometno redarstvo, Komunalno redarstvo, Grad Rijeka, Rijeka promet, Rijeka Sport, MUP) oko postupanja tijekom turističke sezone s početka lipnja, Prometno redarstvo učestalo, praktički svakodnevno obilazi sve javno-prometne površine na području bazenskog kompleksa, a osim toga djeluju i temeljem poziva. Dakle, suradnja svih sudionika je na odgovarajućem tj. dogovorenom nivou. Iako svi nastojimo da zajedničko funkcioniranje svih službi u cilju održavanja reda u prometu bude što bolje i na što veće zadovoljstvo građana, svjesni smo da postoje slučajevi kada se naprosto ne stigne reagirati istovremeno na više strana, pa zbog neodgovornih pojedinaca trpe svi ostali koji poštuju propise. Nadamo se ipak da će zajedničkim naporom takvih situacija u budućnosti biti sve manje.

S poštovanjem,
Direktorica Rijeka prometa
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.

Dopunsku ploču su dodali od papira i to pohvaljujem. Možda da su takvu istu stavili i na lijevi stup bi bilo još bolje.

Na ovo nisam dobio odgovor;
Također, uklonjen je znak za zabranjen promet prema pristupnoj cesti za plažu, dodana su dva bijela mjesta za parkiranje automobila te desetak za parkiranje motora i motocikala. Temljem Pravilnika o osiguranju pristupačnosti, sada je riječ o parkirnoj površini, te su temeljem istog pravilnika dužni osigurati minimalno jedno mjesta za invalide.

Poštovani,

parkirna mjesta za motocikle dodana su na poziciji na dnu pristupne ceste za plažu Kantrida, jer je na cijeloj pješačkoj površini prema plaži ranije nepropisno parkirao velik broj motocikala kojima podizni stupići nisu bili nikakva prepreka. Zato je odlučeno da se odgovarajuća slobodna površina djelomice iskoristi za parkiranje motocikala. Što se tiče pozivanja na Pravilnik o pristupačnosti, koji generalno definira obveze po tom pitanju, ponovno ističemo da se on ne može doslovce i svugdje primjenjivati, već se treba primijeniti prema ukupnoj situaciji i potražnji za parkirnim mjestima. Područje bazenskog kompleksa Kantrida, osim osoba s invaliditetom, koristi čitav niz udruga, klubova te ostalih građana, a na njemu djeluje velik broj službenih ustanova i tvrtki, i svi ti korisnici imaju svoje potrebe koje treba uskladiti. Zato inzistiranje na doslovnoj primjeni nekog propisa u situaciji koju opisujete nije najbolje rješenje.

S poštovanjem,
Glasnogovornik Rijeka prometa:
Danijel Frka dipl. inž. prometa

Odgovorite