Gospodine Smojver,
obraćam vam se kao direktoru tvrtke Autotrolej d.o.o., ali i magistru društvenih znanosti, polja ekonomije te diplomiranom inženjeru prometa (ovakav opis stoji u Novom listu, iako je meni iz njega sasvim nejasno što ste točno završili). Radi se o trivijalnom problemu koji može biti riješen koristeći samo malo zdrave pameti, logike i dobre organizacije. Problem je sljedeći; zahtjevate od kupaca da kupe kupon za pokaznu kartu za nevedeni mjesec s tolerancijom od tri dana, a istovremeno im ne pružate uvjete za ostvarenje istog. U redovima za izradu kupona čeka se neprimjereno dugo, u neprimjerenim uvjetima. Naime, svaki mjesec osobe koje kupuju pokaznu kartu moraju kupiti kupon za novi mjesec. Svima je to jasno i vjerujem da nitko nema problema s prihvaćanjem iste činjenice, a ukoliko to i zaboravimo kontrolori voznog reda nas uredno podsjete. Službeno ili neslužbeno, tolerira se vožnja do tri dana s kuponom od prošlog mjeseca uzimajući u obzir da korisnici kupon nisu mogli napraviti isti dan kada im je prethodni istekao. Tu nastaje navedeni problem, pa u skladu s njim postavljam sljedeća pitanja. Da li je itko u vašoj tvrtci napravio analizu koliko korisnika koristi usluge javnog prijevoza na osnovi mjesečne pokazne karte? Da li ste napravili statistiku koliko je školaraca, studenta, nezaposlenih, radnika, umirovljenika? Zatim, da li ste prebrojali zaposlene osobe koje izdaju pokazne kupone i broj tih radnih mjesta? Da li ste pri analizi uzimali u obzir radno vrijeme ljudi i školske/studentske/radne obveze koje spriječavaju korisnike vaše usluge da dođu u određeno vrijeme napraviti kupone? Ako niste, zašto niste? Ako jeste, molila bih vas da javno objavite rezultate vaših analiza pa da nam svima razjasnite kako je moguće da ste izračunali da će određena količina kupaca moći napraviti kupone, u određenom vremenskom razdoblju od tri dana, na ograničenom (premalom) broju prodajnih mjesta? A ukoliko ste napravili analizu, i ona pokazuje da je to nemoguće, molila bih da objasnite zašto ne radite nešto da navedeni problem riješite?
Sljedeće odgovore ne toleriram i ne prihvaćam kao rješenja;
1. Kupujte kupone ranije, odnosno prije nego što li započne mjesec za koji kupon koristite. Ne dolazi u obzir. Zašto? Plaćate li Vi kredite unaprijed? Plaćate li večeru prije nego što ste je pojeli? Plaćate li fitness dok vam još nije istekla članarina? (i tako unadogled) Uostalom, eto, zaboravljiva sam i lako gubim stvari, a ukoliko kupon izgubim, nemam prava na temelju toga što imate dokaz u računalu da sam ga kupila, na ponovno izdavanje istoga. A najčešće je razlog onaj socijalni. Ljudi nemaju novaca da kupuju kupone unaprijed. Također, nezaposlenima koji pravo na pokaznu kartu ostvaruju na temelju prava s Zavoda, to nije ni omogućeno. Stoga, da zaključim, nećemo kupovati kupone ranije.
2. Čekajte u redu/radite kupone kad je manja gužva/pokušavajte više puta napraviti kupone. Ovo osobito ne dolazi u obzir. Zašto? Ne radi o čekanju od petnaestak minuta. Ne radi se o čekanju u podnošljivim prostorijama. Čekanje za izradu kupona vrlo često traje preko sat vremena u zagušljivim prostorijama ili na otvorenom (što je dobro ako nema kiše, a svi znamo koliko u Rijeci kiša rijetko pada:/). Gospodine Smojver, čekate li Vi na kupnju kruha sat vremena u smrdljivoj prostoriji ili pak odete kupiti kruh u drugi dućan? Vjerujem da ne čekate i odete na drugo mjesto. Vidite, problem je u tome, da kad je riječ o kupnji usluga javnog prijevoza, mi nemamo izbora, odnosno drugog ‘dućana’. U Rijeci postoji samo jedna tvrtka koja se bavi uslugom javnog prijevoza te je stoga u pomalo monopolističkom položaju. Obzirom da je njezin osnivač većinom Grad Rijeka, voljela bih ne vjerovati da ona koristi taj položaj kako bi održavala razinu usluge ispod svake razine.
Također većina ljudi, osim što se školuje/studira/radi ima i druge, obveze i socijalni život i ne znam kojom logikom i pravom vi bahato pretpostavljate da bi ga trebali podrediti vašoj neorganizaciji u prodaji karata. Gospodine Smojver, odustane te li Vi od ručka s obitelji zato jer trebate čekati sat i pol da bi produzili primjerice stranačku iskaznicu? Vjerujem da ne, stoga je krajnje bahato, egoistično i apsolutno nedopustivo to tražiti od drugih. Stoga, da zaključim, nećemo čekati u redu bezobrazno mnogo vremena u bezobrazno lošim uvjetima.

Sad, kad su definirani neprihvatljivi odgovori, mogu Vam, ovako, iz glave, ne analizirajući i filozofirajući pretjerano pokušati ponuditi nekolicinu mogućih rješenja da o njima razmislite.

1. Tolerirajte veći broj dana u kojem se korisnici mogu voziti kuponom od prošlog mjeseca. Vjerujem da ćete odgovorit da će veliki broj ljudi pokušati to iskoristiti, ali iskreno, to je vaš problem. Da ste smislili nešto bolje, ne bih se morali nositi s takvim propustima.
2. Povećajte broj prodajnih mjesta za kupone. Ukoliko smatrate da bi ste time morali zaposliti nove ljude, a ne možete jer vam kao nedostaje novaca, čak ni to ne trebate. Napravite reorganizaciju. Pa neka dio kontrolora ili ljudi koji sjede u uredima ne radeći ništa odu na šaltere raditi kupone tih par dana u mjesecu. Vjerujte, nije potrebno nikakvo posebno doškolovanje za to. Ljudi su dovoljno sposobni i inteligentni da pohvataju tu radnju, imajte vjere u njih.
3. Napravite kupone s različitim datumom isteka. Primjerice, neka školarcima ističe prvog u mjesecu, studentima sedmog, a radnicima petnaestog. Tako bi ste kroz cijeli mjesec imali određenu količinu ljudi koja bi dolazila kupovati kupone, bez gužve i nervoze. A vjerujem da bi i prodavačima karata to znatno olakšalo stvar.
4. Omogućite kupcima koji produžuju kupone bez donošenja potvrda, ovjera i sl., da iste kupuju u prodavaonicama tiska kao što se kupuju jednokratne karte.
5. Uvedite neka nova, računalna rješenja kojim se karta može kupovati preko interneta. Detalje razradite sami, ja neću jer ne dobivam vašu plaću.
Ovo su ugrubo napisani i nerazrađeni prijedlozi, ali pozivam svakog tko ima bilo kakav da ga kaže i predloži pa ćemo Vam skupa pomoć da se situacija rješi.
Jer vjerujem da govorim u ime svih kad kažem da ne tražimo da se vozimo besplatno, niti da nam itko radi kakve ustupke. Želimo da omogućite svim korisnicima javnog gradskog prijevoza dostojne uvjete za ispunjenje obvezi koje od nas tražite.
Gospodine Smojver, obzirom na vaše kvalifikacije, vjerujem u vaše sposobnosti i nadam se da ćete ovaj problem rješiti ‘k’o od šale’. A obzirom da ste prihvatili posao na navedenom položaju, s određenom plaćom i blagodatima, vjerujem da ste prihvatili i obveze i odgovornosti koji isti posao nosi, pa ćete ovaj problem shvatiti ozbiljno i odgovorno.

artemis / 04.10.2012.

Jeste li ovo pismo poslali direktoru Autotroleja ili očekujete da to učinimo mi?

Svaka čast na ovom otvorenom pismu i konkretnim prijedlozima. Nadam se da vam je bar malo lakše kad ste svoju (opravdanu) frustraciju na ovaj način izbacili, ali ne bi očekivao previše od inertnog javnog (i monopolističkog) poduzeća. Dodao bih kao prijedlog da se omogući kupnja karata i na šalterima Gradske uprave u pisarnici na Titovom trgu.

Nisam poslala, jer se ne nadam odgovoru. Danas sam, nakon što ponovno nisam uspjela napraviti pokaznu, a prethodno me kontrolor na to upozorio, bila u Autotroleju izložiti svoj problem, ali moj izlet je bio poprilično beskoristan. Vjerujem da će imati većeg značaja ako ga pošaljete vi (ukoliko je takvo što moguće) u ime svih nezadovoljnih korisnika, kojih, prema viđenom, ima jako puno.

@artemis naravno da nije problem s portala uputiti Vaša pitanja i prijedloge, samo mi je draže kad se ljudi prvo sami zauzmu za probleme koje uoče. Upit je poslan.

Zahvaljujem. Ponavljam, nakon što sam danas osobno bila u Autotroleju, došla sam do zaključka da će bilo kakvi individualni napori biti zanemarivi. Nisam znala gdje javno objaviti ovo pismo (nemam facebook niti twiteer) ne bi li se tim putem stvorio malo veći pritisak na vodstvo imenovane tvrtke (jer vrlo često reagiraju tek kad budu javno prozvani i kad dovoljno velik broj iskaže nezadovoljstvo).

Iznenadili bi ste se koliko je lako srušiti taj stereotip o “ljudima u velikim firmama” koje nije briga za ništa. Sve 5, kako rekoh, upit je poslan.

Iznenadila sam se ja, ali s time koliko se ljudi mogu praviti ‘blesavi’ i zatvarati oči pred problemima. Pa ovo nije problem od jučer, nego se poteže godinama! Ja nisam prva koja isto govori, ljudi se konstantno žale na isto! Isto tako, ruku na srce, nije da je problem kojeg treba proučavati tim stučnjaka na Cernu. Prema tome, ako je problem bio poznat, a nije se na njega djelovalo to mi dosta smrdi na to da nekog nije briga. A ako problem nije poznat, e onda tek imamo ozbiljan problem, jer onda stvarno nikog nije briga. Naprosto je neshvatljivo da netko tko vodi tvrtku nije primjetio guzve svaki mjesec ili da mu nitko od zaposlenih nije sugerirao na isto. Zbog svega navedenog, a i zbog toga što sam osobno pokušala intervenirati-neuspjelo (priznajem da sam bila nedovoljno spretna pri tom pokušaju) odbijam pisati pisma s cvjetićima, koja nitko nikada neće pročitati ili uzeti u obzir (inače bi reagirali puno prije na isti problem). I da, možda sam pogriješila, možda je cjelokupno vodstvo tvrtke jako zabrinuto za dobrobit korisnika njihove usluge, no onda su poprilično nesposobni, ako im nestručni ljudi, koji nemaju pojma o njihovom poslu moraju ukazati na probleme, sugerirati korake koje moraju napraviti, i dati prijedlog rješenja. Još samo nedostaje da im skuham makijato. Ako sam i sad upala u neki stereotip, opet se duboko ispričavam uvrijeđenima, i svakom ću se ispričati kada pokaže suprotno. Gore spomenuti uvjeti nisu stvari koje se moraju zahtijevati, već podrazumijevati kao normalni. Priznajem da sam u žurbi i neznanju vjerojatno izabrala krivo mjesto za postavljenje ovakog pisma, i da sam ga možda trebala uputiti negdje drugdje. Ali svakako javno. Hvala, doviđenja :))

Mislim da ti jako dobar onaj prijedlog da karta ne ističe svima u isto vrijeme.

Podržavam inicijativu da se nešto promijeni, jer problem evidentno postoji, nadam se da će rješenje problema biti na obostrano zadovoljstvo, jer zadovoljni će biti korisnici usluge Autotroleja a samim time će bit zadovoljan i Autotrolej jer ima zadovoljne korisnike.
P.S ovo gore rečeno da problem postoji u prevedenom znači ” Ovo je strašno ali zaista strašno”

Svaka čast, ali odgovor na ovo će biti kako su u tijeku pripreme za smart kartice,pa više neće biti čekanja, jer autotrolej se kao “pametna firma” sjetio tek na kraju 2012 godine instalirati moderni sustav za kartice i pokazne, što drugi autoprijevoznici po drugim gradovima,a i državama (upravo gledam francusku iskaznicu iz 1997-digitaliziranu) imaju već odavno. Ali da bi trebao odgovoriti na ovo svakako, jer ovo se događa iz mjeseca u mjesec. Rade 4 šaltera, stare gospođe koje se teško snalaze u informatici, da ne kažem neljubazne. Druge alternative nemamo, i sve mi to izgleda da se oni tako ponašaju jer znaju da RIječani nemaju druge opcije,nego čekati taj vražiji kupon i voziti se autobusima autotroleja…Ja sam odavno prestao raditi pokaznu na vrijeme, i još ju nemam,niti ću je imati,jer zbog svojih studentsko-radnih obaveza nemam vremena čekati sat vremena u redu…kada se red smanji eto me…

Nažalost nadam se da više neće biti tih kupona i kartončića, ali mrlja i dalje ostaje za sve ove godine ovakvog ponašanja, pogotovo kada znamo da autotrolej živi od nas Riječana, koji kupujemo kartice,pokazne…

Da pojacam malo Tihi pucanj …. ispaljen u Rjecku glupost. Autotrolej bjezi od pravednog sistema placanja odvozenog, a ne pausalnog, ko vrag od tamjana. Zasto? Pa zato sto 90 % putnika ne koristi niti 50 % placenih mogucih kilometara … kako ? Pa koliko nas sa Kantride Zameta, krnjeva ili Vezice Trsata i pecina produzuje svojom placenom mogucom voznjom na drugu stranu grada…10 % ? Glavno da se deklarira dugacka linija na osnovu koje se onda opravdava visoka pausalna cjena svih vrsta karata..Vrlo lukava i perfidna igra Autotroleja sa svima nama . Zato nema pomaka svih ovih godina.
Usput … koristim priliku da ponovno predlozim CENTRALNU GRADSKU STANICU za sve linije autotroleja… nastavak na misljenjima
Bravo za ARTEMIS… Izvrsna tuzibaba … jel to neka Egipatska princeza u pratnji ona dva morcica … ili moja kraljica?

A da !… opasna neka cura … znaci boginja … u svakom slucaju neko bozansko stvorenje … Hvala Stipe ! Dobar si ti decko … a bome i lijep … ca je, je

6. prijedlog: elektroničke iskaznice kakve je uveo Autotrans i ZET. Autotrans kartice mogu se kupovati kod ovlaštenih prodavača u gotovo svim “većim” mjestima na Krku (to su uglavnom turističke agencije gdje se mogu kupiti i normalne karte), a ZET-ove nadopune se mogu kupiti na kioscima. Problem je “samo” uložiti veliku količinu novaca u novu tehničku opremu.

Nelchee

Pa to se i uvodi,zato sam i rekao, to je u fazi instalacije i to će biti njihov odgovor da je sa time čekanjem uskoro gotovo,a to što zadnjih 20 godina tako čekamo to nikome ništa…neznam da li ste po busu primjetili žice kod vozača kako vire, i po novinama se pričalo o tome,prvo se malo informirati pa nešto predlagati…

Radi se o elektronskim karticama na principu prepaid bonova. Najosnovniji oblik se kopuje na kiosku za 50, 100, 150 kolko vec kuna. Sa karticom (poput telefonske npr) se vozis dok je ne potrosis. Kako ona zna da je potrosena ? Zato sluze registratori na ulaznim i izlaznim vratima koji skidaju kune prema prijedjenim stanicama,odnosno kilometrima.
Predlazem autotroleju da se raspitaju malo po svijetu i preuzmu polovne registratore za neke sitne pare kako bi konacno krenuli.

Mjescne karte pak nemaju nikakve veze stim. Stvar je samo dovitljivosti autotroleja kako ce se one naplatit. Zato se javila bozica sa Olimpa da ih ukori, i potakne na kreativniji pristup naplacivanja pokaza

Razumijem donekle i autotrolej koji se boji distribuirati vrijedne bonove, riskirajuci provale u kioske i placajuci provizije. Zato mi se prijedlog iz tocke 2 cini savrseno prihvatljiv provediv i opravdan. U suprmarketu kad se file povecaju, ne tjeraju potrosace da dodju ranije nego otvaraju nove linije i kase, i za to uvijek nadju neke raspolozive snage. Sama kartica je kreditiranje Autotroleja unapred, pa bi ipak mogli pokazati malo razumjevanja zahvalnosti i paznje i Vi sa svoje strane da sto bezbolnije prodjemo te dane. Sofisticiranijim putnicima osigurati placanje putem interneta iz tocke 5. I to je sve.
Bas me zanima Vase vidjenje i odgovor na to u cemu je problem. Mi smo ovdje rekli sve. Ne morate gubit vrijeme vec samo odgovorit na obicno pitanje: Hocete li otvorit nove saltere u to vrijeme i nove mogucnosti placanja putem interneta … ili ne.

Isprika … Silentshut je potpuno upravu, jer mjesecne karte takodjer mogu biti elektronske ako se zeli postediti sofere od mukotrpne identifikacije svih sa pokazima koji ulaze na prednja vrata, i raspreve sa onima koji su naravno uz “valjani” pokaz usli na srednja ili zadnja vrata.

Haha, simpatično… Iako bi bilo puno elegantnije i ženstvenije da sam vizualizirala olimp i jastuke na kojima zobljem grožđe, meni je u glavi više bilo ono malo bodnjikavo prase koje kad se raspizdi zapapri svim velikim mačkama koje ga pokušavaju maltretirat! 🙂 Drago mi je da nisam jedina u ‘krdu’ i nadam se da ćemo skupa natjerati velike mačke da se upristoje. Jer što se više saginješ, to te bolje….
Pozdrav svima, bravo svima!

Poštovani,

U prvom Vam redu zahvaljujem na ovom otvorenom pismu, te Vam se u svoje osobno ime i u ime Komunalnog društva Autotrolej ispričavam na neugodnostima koje ste doživjeli tijekom izrade, odnosno kupovine mjesečne pokazne karte. Također, odmah na početku zahvaljujem Vam i na iskazanoj vjeri u moje sposobnosti i rješavanje problema, uz naglasak kako ja svoj posao shvaćam krajnje ozbiljno, te ga obavljam nadasve odgovorno, a s jednim jedinim ciljem – približiti KD Autotrolej korisnicima usluge javnog gradskog prijevoza i omogućiti im što bolju, bržu i dostupniju uslugu u svakom pogledu.
Iz tog razloga u KD Autotrolej radi se na realizaciji dva izuzetno važna projekta koji bi trebali saživjeti u skoro vrijeme, odnosno do konca ove ili početkom iduće godine. Riječ je o nabavci 10 novih solo vozila, koja će prometovati područjem grada Rijeke, a biti će pogonjena na stlačeni prirodni plin. To su prva vozila te vrste u Rijeci, a osim ekološke note, odnosno očuvanja okoliša, omogućiti će našim korisnicima znatno ugodniju i tišu vožnju gradskim prometnicama, te podignuti kako standard prijevoza tako i standard života u samom gradu.
Nadalje, pred realizacijom je i projekt elektronske naplate karata koji će u potpunosti promijeniti dosadašnji sustav prodaje i kupovine karata, a što će ujedno značiti i rješavanje problema s koji ste mi se i Vi obratili. Pokazne karte kao takve više neće biti u opticaju, već će ih zamijeniti beskontaktne smart kartice s ugrađenim čipom, veličine bankovne kartice, a prava korištenja moći će se kupovati, odnosno nadoplaćivati između ostalog i putem prepaid bonova i interneta. Ovakav sustav prodaje karata iskorijeniti će gužve na prodajnim mjestima, te ćemo i ovu uslugu uspješno podignuti na znatno viši nivo.
Što se tiče trenutne situacije na prodajnim mjestima, dozvolite da Vam ovim putem pokušam pojasniti razloge gužvi koje su prisutne, kao i sve ono što je KD Autotrolej poduzeo kako bi iste bila znatno manje.
Naime, početkom listopada na prodajnim mjestima uvijek je prisutan veći broj korisnika, a u prvom je redu riječ o studentima kojima počinje nova akademska godina. No, ove godine situacija je izmijenjena i to u prvom redu zbog činjenice da od prošlog mjeseca na subvenciju imaju pravo i srednjoškolci. Kako bi srednjoškolci ostvarili pravo na subvenciju odnosno na popust, potrebno je od strane prodavača na prodajnom mjestu ručno ispuniti potvrdu koja se potom vraća u škole. Ovo umnoge usporava rad naših prodavača, odnosno svakom korisniku moraju posvetiti dodatno vrijeme. No, kako bi sam postupak kupovine nove pokazne karte ipak smanjio, KD Autotrolej od ove školske i akademske godine ne izrađuje nove iskaznice za pokazne karte, već korisnici koriste stare, odnosno postojeće. Na taj smo način željeli, a nadam se da smo i uspjeli, ne samo skratiti vrijeme potrebno za kupovinu kupona, već smo smanjili i svim korisnicima troškove za izradu nove iskaznice.
Nadalje, s obzirom da su nam bile poznate sve navedene činjenice iz svih organizacijskih jedinica obučili smo i angažirali dodatne radnike koji kao ispomoć rade na prodajnim mjestima tako da su svi šalteri na prodajnom mjestu na Jelačićevom trgu u funkciji, dok smo na prodajnom mjestu Delta, uz jedan postojeći, otvorili još jedan dodatni šalter. U Opatiji, nažalost, zbog prostornog ograničenja nismo u mogućnosti otvoriti dodatna prodajna mjesta. Inače, ovo nije prvi slučaj prelokacije radnika unutar ovog komunalnog društva, a sve slijedom uspješno provede reorganizacije Društva te postizanju fleksibilnosti i komunikacije između organizacijskih jedinica, ali nadasve i komunikacije svih organizacijskih jedinica sa korisnicima naših usluga. Upravo ovaj korak pridonio je na kvaliteti kojom artikuliramo primjedbe, te poduzimamo korektivne mjere. Naravno, sve spomenuto poduzeto je s ciljem maksimalnog zadovoljenja svih potreba korisnika usluga KD Autotrolej.
Na koncu, želim samo naglasiti kako se ja osobno zaista svojski trudim promijeniti percepciju ovog komunalnog društva naspram svih naših cijenjenih korisnika pa tako i Vas, te se iskreno nadam kako smo i ja i svi radnici KD Autotrolej na korak od ostvarenja te nove percepcije. Priznajem da nije lako, da posla ima puno, ali rada se ne bojim, te u konačnici znam da će javni gradski prijevoz kako u gradu Rijeci tako i na području susjednih jedinica lokalne samouprave uskoro postati ozbiljna konkurencija osobnom prijevozu, a što je smatram jedan od glavnih ciljeva javnih gradskih prijevoznika.

Ovom prilikom još Vas jednom srdačno pozdravljam,

Direktor
Željko Smojver

Prije cca godinu dana, također isfrustrirana dugotrajnim i višekratnim pokušajima kupovanja mjesečne karte, poslala sam službeni upit na e-mail adresu KD Autotrolej do kada ćemo na takav način biti tretirani i zbog čega je ukinuto prodajno mjesto na Školjiću, tek nakon upućene požurnice dobila odgovor otprilike sadržaja kao i ovog odgovora gospodina Smojvera – čekamo pametnu karticu čije uvođenje je samo pitanje vremena, dakle ništa novo , na žalost

Bravo za različito vrijeme istjecanja ali neće oni promijeniti 20g star model.
Najgore je kada su samo nekoliko šaltera otvoreno, djelatnice opuštene i to izvode tako sporo.
Nije riječ da treba neki papir predati, već samo za kupiti novu karticu treba -“dajte mi osobnu” (20sec da provjeri osobnu) i broj
-dajte mi sada vašu pokaznu (učitava bar kod, provjerava 20s)
-dobro, to je X kn

U isto vrijeme se vidi kako odiza prolaze djelatnice koje bi mogle otvoriti druge šaltere.
I tako je godinama, nisu krivi studenti za spor rad.
Možda bi bilo pametno zaposliti studente putem st. ugovora na njihova mjesta koji bi bili plaćeni 5kn po prodanoj karti.
To bi bila brzina.
Nadam se da će smart kartice nešto promijeniti i da će doći brzo.

Molim napravite i novu web stranicu za 21 stoljeće. Hvala! ; )

Poštovani gospodine Smojver!
Vrlo je lijepo što vi sebe doživljavate tako udarnički, no problem nažalost ne leži u Vašoj volji da zasukujete rukave ili ne.

Problem je mentalne prirode i opstoji još od davnih prvih dana postojanja AT, a dade se svesti na vječnu dilemu: postoji li AT zbog putnika ili su putnici tek neugodna nuspojava uz osnovnu djelatnost AT, prodaju šarenih papirića na malo?

Već sam, čitajući Vaš odgovor pomislio kako gubim argument, kad srećom na stranicama Grada nađem ga ponovo! Grad boluje od iste bolesti, pa na stranici gdje “mali Vojko” prezentira svoju viziju naše elektronske budućnosti (http://www.slideshare.net/mojarijeka/002-gradska-kartica-dante2011, strana 6 i 7) nalazim ipak neuništive “šarene papiriće”!

Mada sam duboko uvjeren da nije stvar u tome što netko ubire proviziju od tiskara, već je stvar u mentalnom sklopu koji odbija prihvatiti mogućnost da putnik za vožnju ne dobije nikakav “papirnati trag” – zar zbilja nije moguće pojmiti da bi vožnja BEZ PRETPLATE u busu mogla ličiti na parkiranje? Pošalješ s mobitela SMS na broj AT i toliko o tome! Nema papirnatih (jednokratnih) kartica, pa ona ni troškova njihovog tiskanja, distribucije i ostalih radosti koje idu uz to. Bakule bi trebale pogledati samo imaju li svi takvi važeći povratni SMS. Kao za parking.

Svjestan sam da bi ovakvo pojednostavljenje, kombinirano s radikalnim kresanjem troškova tiskanja i distribucije moglo izazvati konsternaciju u redovima nadležnih tijela grada, pogotovo uz očekivanja koordinacije razvoja AT s Rijeka-prometom i nedaj-bože jačanja javnog prijevoza na račun osobnih automobila kao pravog smisla postojanja svih učesnika u toj raboti.

Pa kad bi još od ušteđenih novaca pokušali promisliti o ukidanju ili radikalnom smanjenju sramotne i blesave podjele na zone – tako mali grad, toliko malo linija, a takva komplikacija i vama i putnicima! A poželite li vidjeti stvarne komplikacije, bacite pogled na New York, London, Beč, ili čak samo Zagreb, pa se pokrijte ušima i bar malo pocrvenite.

Artemis ! Nisi ti nikakvo malo bodljikavo prase . Ti si moja kraljica…os se udat za me?

Dok mi ne stigne odgovor od Artemis, ajmo se jos malo svadjati sa direktorom Autotroleja, koji bi svakako trebao imati odgovor na ova dva pitanja:
Da li Autotrolej promislja preseljenje Prigrada sa Delte na Zabicu
Da li Autotrolej promislja Reorganizaciju Gradskih linija tako da sve okrecu u Centru, te sabirne linije, vezane za Gradsku zeljeznicu
Koblere ocemu na novu tuzibabu? Ja sam dosadio vise. Ne radi ti ovaj link pa neznam o cemu govoris. Kakvi papirici …

Zdravax, malo je reći da si dosadio. Da je na portalu još dvoje takvih kao ti trebao bi tu dežurati jedan čovjek samo da se bavi s vašom dokolicom.

Nedo ignoriraj…nemoras bas sve procitat. Ni ja necitam sve. Nisam zato placen ko ni ti. Sta te briga. Nisi ti pomocni urednik da trcis na svaki njegov mig.

Zdravax za gradonačelnika Rijeke :-)))) Čovjek poznaje grad kao svoj džep…

Pozdrav! Nisam bila u zemlji pa nisam imala priliku odgovorit. Što se službenog odgovora tiče, pozdravljam sve inicijative i čestitam na njima, ali ne vidim kako to daje odgovor na pitanje zašto nisu rješili konstantne gužve pri kupnji karata. Da, u listopadu je standardno veći broj kupaca kupona, i vidim da ste toga bili svjesni i ukalkulirali u strategiju za taj mjesec, no ne vidim točno kako jer nije istina da su na Delti otvorena oba šaltera niti da ste povećali broj zaposlenica na šalteru. Priznajem, odgovor je napisan korektno, ljubazno i naizgled vrlo zadovoljavajuće. Isto tako malo mi je previše ‘školski’ i nedovoljno konkretan, a ja sam malo umorna od ovih prepristojnih prepucavanja i eufemizama, pa vam otvoreno kažem da je na Delti radio jedan šalter (iz osobnog iskustva i iskustva nekolicine mojih poznanika), a na Jelačićevom trgu standardno presporo (vjerojatno i prenatrpano poslom) osoblje. Dakle to što ste lijepo složili i što tako logično zvuči nije istina. Stoga, u želji da izbjegnem daljnja besmislena polupristojna prekenjavanja, sad ću ušutit i zadovoljit se odgovorom kao istinitim. A ukoliko obećanja i planove navedeno ovim pismom niste održali u planiranom roku ili niste javno objasnili zašto niste održali, ovakavi odgovori više neće biti zadovoljavajući. Stoga, želim Vam sreću s planiranim projektima i aktivnostima te se toplo nadam da ćete me ušutkati i da više nećete morati primati ovakva moja pisma.
Zdravex, prvo skoči pa reci hop!  Da ne bi požalio ponudu kad vidiš u šta si se uvalio… 

He He … imate srece da nije bila u zemlji … da vidi one file oko 15 og. Bio sam ja zato … da vidim to cudo
ps.
Ljubavi znam ja dobro usto sam se uvalio, samo neznam gdje da skocim

haha..dovitljiv si…ali nećemo ovdje trolati temu da se urednici ne uznemire.. 🙂

psttttt … da nas ko ne cuje … sutra u 11 na drugoj propustenoj prilici…ok ?

Totalno zbunjujuce … fascinantno nesuvislo … frapantno nedoreceno. Tko smo ? Sto smo ? Kamo cemo ? Kako cemo ?
Hocemo li uopce placati Realnu voznju kroz ulazno izlazne registratore na prednjim i zadnjim (srednjim) vratima beskontaktnim karticama, ili pausalnu, nekakvim papiricima ili pametnim karticama, po zonama ko i do sad ?
Ajmo otvorit novu tuzibabu, da ne kvarimo ovu, i pitat direktora autotroleja … ARTEMISA POMAGAJ … samo tebi ce se javit i tebe ce poslusat. Ajde ljubavi jos ovo … znam da si umorna

Reci mu da u sistemu pametnih kartica i ulazno – izlaznih registratora (displey za prikaz stanja na kartici) nema svercanja, znaci nema ni bakula. Svi ulaze na prednja vrata. Oni koji ulaze na srednja ili zadnja vrata su uvijek u prekrsaju. Karticu daju na beskontaktni uvid ulaznom registratoru koji ih propusta, ili ne propusta …cak i oni sa pokazima cija kartica ima sliku (kao osobna) … ne nuzno… dovoljno ju je imati. Sofer samo treba paziti da odbijeni putnici uredno izadju, ili im prodati novu.
Kartice se mogu kupiti svugdje, pa i u autobusu. Pocetna cjena je 20 kn.
Artemis, carice moja jedina.

Ako slucajno netko zaboravi cvikati na izlazu, Ulazni registrator mu na sljedecoj voznji automatski skida punu zadnju voznju, i ucitava pocetak nove… pametno i posteno.
Za preustroj linija AT (ukidanje linija po zonama) javit cu se osobno. Vjerojatno necu bit zadovoljan sa linijama koje ce nastaviti prometovat kroz centar povezujuci periferije grada…
Obecajem da cu biti pristojan, jer znam da me AT (Artemisa) budno prati i nadgleda.

Kada nadjem taj link …
Molim urednika da nam doda neki TAG na ovu tuzibabu, kad je to vec Artemis propustila… da se mozemo pozvat, i nadovezat.
Poz i hvala lijepa.

Ej! Bila sam u nekim drugim dimenzijama pa stvarno nisam u toku… Stvarno jesam malo umorna. 🙂 Možete mi pojasniti o čemu se radi ili mi pošaljite link ako ste napisali tužibabu!
Zdravax, imaš pohvalu razrednog vijeća za uzorno vladanje! :))

Odgovorite