Buduci da se MO Kantrida i HNK Rijeka godinama oglusuju na ovu inicijativu, molim gradsku upravu da poduzme korake kojima bi se uvelike smanjio problem parkiranja na Kantridi za vrijeme utakmice zatvaranjem vanjskih kolnickih traka Liburnijske za promet, odnosno njihovo otvaranje za poprecno (ili uzduzno) parkiranje.
Nedostatak rotora Kantride je odredjeni hendikep za jednostavno koristenje ove opcije cijim bi se uvodjenjem konacno doslo do savrsene spoznaje o nuznosti suzavanja inace neiskoristene i vrlo opasne Liburnijske ulice… na dvije trake, pa tako i njezino rotoriziranje sto ce otvoriti neslucene mogucnosti koristenja M. Baraca, j. Vlahovica, Bujske, Brsecke, Pulske koja kroz 3 Maj dobija gradsku liniju produzene osmice do rotora Kantrida 1 … kao i trotoara i vanjske trake neiskoristene Liburnijske ali, po istom modelu, i glavnih ulica Pecina skroz tamo do Plumbuma.
Policija je odavno obecala suradnju koju samo treba neko (organizator) zatraziti sluzbenim putem.
Zahvaljujem

zdravax@gmail.com / 10.07.2014.

Možda ne bi bilo loše da vodite evidenciju svojih upita i odgovora koje na njih dobivate, jer uglavnom se vrtimo oko istoga. Čini mi se OK poziv koji Vam je ponuđen kao dio odgovora u jednom Vašem sličnom pitanju. Citiram Rijeka promet:

“Ukoliko je predlagatelj zainteresiran da svoju ideju detaljnije izloži stručnjacima Rijeka prometa, pozivamo ga da nam se osobno obrati sa eventualnim skicama-prijedlozima preregulacije ili da to učini preko njegovog Mjesnog odbora. Njegove konkretne prijedloge spremni smo detaljno analizirati i ukoliko je moguće, primijeniti u budućim projektima.”

Evo, ja bih na Vašem mjestu makar pokušao uložiti energiju u ovo, vjerujem da bi bilo na obostrano zadovoljstvo i na boljitak gradu.

Poštovani,
objavljujemo odgovor koji smo primili od Rijeka prometa.

Poštovani,
Vaš prijedlog veza za privremenu prenamjenu za parkiranje na dva vanjska prometna traka Liburnijske ulice za vrijeme velikih prvenstvenih utakmica na nogometnom stadionu Kantrida je svakako zanimljiv i na prvi pogled izgleda kao jako dobro rješenje. Treba, međutim, analizirati cijeli proces od početka dolaska navijača-vozača pa do njihovog odlaska, tj. treba voditi računa da se u takvoj organizaciji prometa mora osigurati nesmetano prometovanje na preostala dva prometna traka, što je bitan uvjet za takvo rješenje. U takvoj situaciji mora se imati u vidu da prilikom dolaska u zonu parkiranja vozila usporavaju na prometnom traku, skreću u desno i manevriraju da bi se parkirala na predviđenom traku, što će neminovno usporiti ili zaustaviti promet. Po nama još je kritičnija faza kada nakon utakmice velik broj vozača istovremeno napušta parkiralište na vanjskom prometnom traku. Tada se svi nastoje što prije uključiti u promet, što će zasigurno na neko vrijeme posve prekinuti odnosno blokirati promet na Liburnijskoj ulici i tako stvoriti potpuni prometni kolaps, čije raščišćavanje traje duže vrijeme.
Korištenje slobodnih parkirnih površina izvan glavnih prometnih koridora smatramo ipak primjerenijim rješenjem. Osim parkirališta kojega koristi brodogradilište 3.maj i parkirnih prostora oko „hotela za samce“, postoji i mogućnost da se neke sporedne ulice na širem području oko stadiona Kantrida privremeno zatvore za promet i u njima dozvoli parkiranje. Time se ipak postiže određena disperzija parkirnih lokacija a uključivanje u promet sa tih lokacija u principu manje ometa odvijanje prometa po glavnom koridoru tj. po Liburnijskoj ulici.
U svakom slučaju rado ćemo razmotriti sve prijedloge vezane za poboljšanje prometa te su naše stručne osobe otvorene za sve daljnje konzultacije po tom pitanju.

S poštovanjem,

Direktorica:

Spomenka Mičetić, dipl. oec.

Ha … Di su mi nestali ljutiti komentari nakon ovog vaseg odgovora … Ok mozda ste se nasli uvrijedeni pa ste sve pobrisali pa cu nakon izvjesnog protoka vremena pokusati smireno odgovoriti
Suzenje Liburnijske podrazumjeva drasticno povecanje protoka vozila u svim smjerovima jer se ukidaju sva semaforizirana raskrizja kao generatori tog prometnog kolapsa kakvog smo imali za vrijeme nogometnih utakmica, bez obzira na nedostatak drugih prometnih trakova koji sada sluze za parkiranje svima onima koji bi bavuljali kantridom u potrazi za parkinzima
Jedini uvjet su Rotori liburnijske koji bi omogucili siguran povratni smjer

Ako mislite da je sada nakon Bogom danog odlaska vrhunskog nogometa na nebeske pasnjake Pehlina prestala potreba za ovim spasonosnim rjesenjima parkiranja u desnim trakama neiskoristene i vrlo opasne Liburnijske ulice , grdno se varate jer sada pogotovo nemate nikakvog navedenog razloga vaseg neskrivenog skepticizma oko ovog zahvata vec dapace … dva smrtna slucaja i svi oni do sada su valjda dovoljan razlog da se malo zamislite
https://www.jutarnji.hr/vijesti/crna-kronika/preminula-zena-na-koju-je-u-rijeci-naletio-taksi-njezina-je-sestra-jos-u-bolnici-pokosio-ih-je-dok-su-hodale-nogostupom/8325407/

Odgovorite

Kalendar događanja