Ja sam još 2013. upozoravala mjesni odbor Škurinjska Draga da se postavi nekoliko stupića uz iznimno opasan i nepregledan pješački prijelaz u Osječkoj ulici kod kućnog broja 22.
Odgovor MO Škurinjska Draga je bio da je “stav Rijeka Prometa da se novi stupići više ne postavljaju”.

Za godinu dana sam opet pisala, pisala sam i tužibabu, tada je stav Rijeka prometa bio “da oni ne odlučuju gdje će biti stupići”!?

Na navedenom pješačkom prijelazu, koji je nepregledan, pogotovo kada djeca idu u školu i općenito svima jest što vozači od parkiranih vozila na pločniku uz sam pješački često ne vide pješake i imaju manje vremena za zakočiti i stati.

Nesreće su česte, ljudima su ovdje slomili noge vozila a upravo se danas opet dogodila nesreća koja je opet u svim medijima a Rijeka promet spava zimski san.

LED markeri su ovdje neispravni već tjednima, očito nemamo službu koja bi to trebala održavati. Čak je napisan upit, prije mog neki dan zašto još nisu popravljeni.

Maloljetna pješakinja stradala na Škurinjama, 83-godišnjakinja na Gornjem Zametu

Tužibaba na direktoricu Rijeka prometa

I danas opet nova nesreća na istom pješačkom, čitajte komentare

(FOTO) TEŠKA NESREĆA U OSJEČKOJ: Autom naletio na pješaka na zebri!

No isti MO koji očito i dalje ništa korisno ne radi, obećavali su promjene, na bolje, ja dala glas tom novom vodstvu no samo su veliko razočaranje i ništa nisu napravili. MO i novo vodstvo je uspio prošle godine staviti ispred MO stupiće a ovo nikome nije prioritet, zašto se ovdje ne mogu postaviti i svih 10 godina koliko sam ja već pisala se ništa nije promijenilo?

Koliko bi košta montaža jednog stupića i zašto Grad nema novaca za zaštitu pješaka i ignorira problem već godinama?

Koliko ljudi mora postati invalid, ostati bez nogu ili izgubiti život da bi Grad napokon postavio nekoliko stupića i popravio LED markere koji su plaćeni 30.000 kn a ne rade tjednima?

Jasna / 24.03.2021.

Nakon prometne nesreće i nekoliko dana nakon tužibabe i tjedana koje LED markeri nisu radili, danas su popravili.

Razlog kvara: Akumulator od 200 kn im je bio problem nekoliko tjedana zamijeniti i kupiti novi.
Koliko ljudi u Rijeka prometu radi na održavanju svjetlosne signalizacije, vidim imaju i službeni automobil.
Koliko mjesečno ide na njihove plaće?
Zašto ne obilaze teren i zašto im je trebalo nekoliko tjedana i čak jedna prometna nesreća s ozlijeđenim čovjekom da zamijene akumulator?
Koliko puta tjedno idu Osječkom i zašto nisu ranije zamijenili akumulator?

Zašto ne obilaze teren i brže ne rješavaju probleme?

Planirate li zamijeniti odgovornu osobu koja je nadležna za održavanje svjetlosne signalizacije nakon ove nesreće?

Na komentarima na portalima, sada ima preko 70 komentara, neki navode da je prije 5 godina isto i poginula osoba na tom pješačkom a stalno su parkirani automobili uz sam pješački i na pješačkom, svi navode lošu preglednost i parkirane aute uz pješački, zašto stupića nema i ne želi ih se staviti?

https://www.facebook.com/riportal.hr/posts/2810376375945126?comment_id=2810608029255294

Na Pazigrad aplikaciji se vidi na karti, u zadnja 3 mjeseci, niti jedna kazna nije ispisana na tom mjestu.A zabranjeno je parkirati 5m uz pješački a 0-24h su parkirani automobili na tom mjestu.

Sramota za grad i Gradonačelnika, Filipoviću sigurno neću dati svoj glas.

Odgovorite