Može li Autotrolej dati javno na uvid, objaviti na svojim web stranicama pod marketingom cjenik oglašavanja na autobusima?
Zašto on nije javan?
Naime događa se da na upit agencija o cijeni dobivamo odgovor “dogovoriti ćemo se” što sugerira na mogućnost zluporabe, različitih cjenicima za isti način oglašavanja od tvrtke do tvrtke.
ZET i ostali prijevoznici imaju javno i transparentno objavljene cijenike, pa može li to napraviti i Autotrolej.
http://www.zet.hr/marketing.aspx

brake / 10.02.2014.

Prošlo je 14 dana, zakonski rok za odgovaranje javnog tijela. Vaša tužibaba nema smisla jer nisam dobio odgovor.
Stranice autotroleja su se promijenile, tj. jedna rečenica je promijenjena prije je pisalo;

Za sve informacije možete se obratiti Službi komercijalnih poslova na tel: 051/311-405 ili na mob: 091/1213495
a sada
Za sve informacije možete se obratiti tvrtki Urbano oglašavanje d.o.o na 051/311-002; e-mail: info@urbano-oglasavanje.hr, web: http://www.urbano-oglasavanje.hr.

Postavljam nadopunu tužibabe:
1. Iz kojeg razloga postavu i organiziranje plakata vodi privatna tvrtka koja na svojim web stranicama nema definiran i javno objavljen cjenik?
2. Na temelju kojeg pravila isključivo ta tvrtka ima prava na postavljanje plakata? 3. Koji dio provizije ide tvrtci a koji Autotroleju odnosno na koji način je to definirano?
4. Zašto sve marketinške agencije ne bi imale pravo organizirati, izraditi plakate i postaviti reklame uz jasno definiranu cijenu na autobuse već se uvodi monopol?
5. Iz kojeg razloga se ne mogu postavljati plakati i reklame unutar vozila?
6. Zašto je otkazan ugovor B1 Plakatima koji su vodili reklame unutar vozila?

Otvaranje ovom tržištu kao i transparentniji cjenik bi uvelike novčano pomogao Autotroleju jer je puno tvrtki zainteresirano za oglašavanje no svi bi voljeli jasno i javno objavljene cijene koje bi za sve bile iste.

brake, zbog razumijevanja osnovnih stvari u funkcioniranju ove rubrike moram objasniti kako nigdje zakonom nije propisano da Gradska Uprava ima portal na kojemu je u nekom roku dužna dati odgovor, zakonski rok se odnosi na upite potpisane imenom i prezimenom i poslane pismenim putom, a takav odgovor ne objavljuje se javno već se šalje poštom osobno na adresu osobe koja je zatražila odgovor. Da ponovim, na Vaše pitanje stiže odgovor, molim za strpljenje.

Moram iskoristiti ovaj prostor da Vam skrenem pozornost na još nešto. Prethodni upit Vam je obrisan, a razlog detaljno poslan na email adresu s kojom ste se registrirali na portalu.

Pozdrav

Poštovani,

prije svega isprike zbog kašnjenja našega odgovora
Na web stranici Autotroleja, gdje se nalaze kontakti za usluge vanjskog oglašavanja bila je navedena Služba komercijalnih poslova, što je naknadno ispravljeno, s obzirom da KD Autotrolej nije registrirano za takvu vrst usluge, već postoji ugovoreni partner koji se bavi marketinškim uslugama, odnosno vanjskim oglašavanjem na autobusima. Riječ je tvrtki Urbano oglašavanje d.o.o, koja je dostupna na slijedećim kontaktima:
T/F: ++385 (0)51 311 002
GSM: ++385 (0)99 259 3299
E-mail: info@urbano-oglasavanje.hr
WEB: http://www.urbano-oglasavanje.hr

Iz tog razloga KD Autotrolej ne može niti objaviti cjenik ovih usluga, a vezano uz postavu i organiziranje plakata privatne tvrtke Urbano oglašavanje d.o.o., nažalost, nismo u mogućnosti dati odgovor u njihovo ime. Zato Vas možemo jedino uputiti da se sa svojim upitom obratite tvrtki.

Poslovanje između KD Autotrolej d.o.o. Rijeke i tvrtke koja obavlja poslove vanjskog oglašavanja na autobusima, a ne postavljanja plakata, utvrđeno je ugovorom o poslovnoj suradnji kojim je ugovoreno da prava i obveze ugovornih stranaka predstavljaju interni podatak. Iz tog razloga detalje odnosa KD Autotrolej nije ovlašten prezentirati bez pristanka druge strane.

Niti jednom radnjom ili ugovorom Autotorolej nije protežirao jednog subjekta ili mu omogućio povoljniji položaj na tržištu da bi se stvorio na tržištu monopolistički položaj.

Plakati unutar vozila trenutno se ne postavljaju jer se te površine koriste za informiranje korisnika o novostima i aktualnostima u javnom gradskom prijevozu kao i događajima na razini grada Rijeke.

Suradnja između B1 plakata i KD Autotrolej predstavljala je poslovni odnos između tih dvaju društava koja svoja prava i obveze štite ugovorenim pravnim sredstvima, zbog čega ne postoji mogućnost iznošenja podataka iz nekadašnjeg poslovnog odnosa.

Za sve daljnje informacije stoji Vam na raspolaganju KD Autotrolej.

Odgovorite