Poštovani,

26.11. u 23.50 sati vozač Autotroleja na liniji 7a napustio je zadnju stanicu linije 7a na Hostima čak 5 minuta prije propisanog voznog vremena (23.55 polazak za Garažu) te time oštetio osobu koja je trebala na spomenuti autobus. Hoće li Autotrolej nadoknaditi trošak naručivanja taksi vozila, budući da osoba ima urednu pokaznu kartu, a vozač ne poštuje vozni red pa se i pored plaćanja karte mora naručiti taksi? Zašto se karta uopće plaća, ako se pojedinci tako ponašaju i ruše ugled firme, koja je ionako na lošem glasu? On nije otišao minutu, dvije – već 5 minuta ranije!

Molim da se vozač upozori kako on ipak nije na tom radnom mjestu da bi vozio sam sebe već putnike. Da nema njih, ni on ne bi imao to radno mjesto.

Bet26 / 27.11.2019.

Poštovani,

iz KD Autotrolej upućuju svoje isprike zbog neugodnosti koje ste doživjeli od strane vozača.
S obzirom su sva vozila opremljena putnim računalima i GPS sustavom, ustanovljeno je kako je vozač zaista krenuo ranije, odnosno nije se pridržavao voznog reda. Sukladno internom Pravilniku Autotroleja, vozač će snositi korektivne mjere.
Čvrsto vjerujemo kako se ovakve situacije u budućnosti više neće ponavljati.

Zahvaljujemo na Vašoj tužibabi.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite

Kalendar događanja