1. Kako je moguće da je RIJEKA PROMET u industrijskog ulici Milutina Barača u Rijeci stavio naplatu parkinga po dužini cijele ulice (ceste) za radnike „jadnih“ riječkih firmi, te Mirovinsko, tako da su svi (a koji nisu baš u mogućnosti) primorani plaćati parking u slijepoj i neuređenoj ulici, daleko od centra, gdje se asfalt na više mjesta digao (i ako ne pazite možete razbiti svoje vozilo). To baš i nije primjereno za jedan grad koji „brine“ o svojim građanima, jer se stiče dojam izbijanja iz džepa i one zadnje kune svojim građanima!! I to na način da parking uopće nije uređen, vrlo je opasan radi svih mogućih kamiona koji ovdje prometuju i čest je slučaj da kamioni oštete vozilo dok stoji uredno parkirano na neuređenom kvazi-parkingu (dakle parking uopće nije siguran!!).

U navedenoj ulici nema turista, bogataša, već samo „raja“ koja uredno dolazi na posao (i moli Boga da ga ne izgubi)…i oni kojima su potrebne usluge Mirovinskog…te jadnih stanara od par stambenih zgrada (koje dakako nisu „elitne“)

2. I još nešto, kako je moguće da ispred ININE zgrade (na broju 26 na potezu od stražarske ININE kućice do stare zgrade ININA Transporta, broja 36, uz same ININE zgrade i pogon, na ININOM parkiralištu (kojega je INA izgradila) je RIJEKA PROMET također prefarbao ININ parking, postavio svoje naplatne aparate i na taj način bespravno sebi uzeo u pravo naplatu parkiranja na tuđem (ININOM) zemljištu, kada je to isključivo ININO vlasništvo i jedino bi tu INA mogla naplaćivati parking (u privitku prilažem vlasnički list INE na toj adresi, gdje je vidljivo da je parking uknjižen na INU, a katastarski, nadležni također mogu provjeriti!!). Bilo bi zanimljivo da se netko od nadležnih u INI sjeti pa tuži RIJEKA PROMET za nezakonito uzurpiranje posjeda, te retroaktivno naplati najam RIJEKA PROMETU. Dakle možemo zaključiti da se RIJEKA PROMET bogati na nezakonit način. Grad svakako ne bi smio dozvoliti uzurpiranje privatnog posjeda!

Iskreno se nadam za iole zdrave pameti nadležnih u Gradu koji ovakvo bespravno, besramno i kaubojsko ponašanje (možda danas u Hrvatskoj poznato za neke kao poduzetničko ponašanje), mogu na bilo koji način ispraviti i naložiti da se parking u slijepoj ulici M. Barača ne naplaćuje, a pogotovo ne na ININOM vlasništvu.

Gost35 / 11.06.2010.

Naplata parkiranja u ulici Milutina Barača uvedena je u svibnju 2008.g. U razdoblju 2005-2008. u toj ulici, a osobito na području bivše tvornice Torpedo, postupno je koncentriran velik broj novih poslovnih sadržaja. Mnogi prostori napuštenih tvorničkih hala dobili su novu namjenu. Sve je to generiralo, osim teretnog, i jak promet osobnih vozila, što je stvorilo potrebu za uvođenjem reda u prometu na cijelom području ulice Milutina Barača.

Što se tiče problema parkiranja, ispred INA-ine zgrade zadržan je prvobitni broj parkirnih mjesta koje koristi INA. Napominjemo da je prometni projekt, koji sadrži i raspored parkirnih mjesta, još u fazi izrade usklađen ponajprije sa INA-om, te je temeljem toga, a na zahtjev INE postavljena i dodatna prometna signalizacija oko pješačkog prijelaza zapadno od INA-ine zgrade.

Što se tiče uređenja i održavanja, 2008. g. je, u sklopu projekta uvođenja naplate parkiranja, uređena sva prometna signalizacija. Postavljena je nova vertikalna prometna signalizacija i iscrtana horizontalna signalizacija, kao i parkirna mjesta pod naplatom, a na pješačkom prijelazu kod INE postavljeno je upozoravajuće žuto trepćuće svjetlo. Napominjemo da su parkirna mjesta pod naplatom iscrtana plavom bojom samo na mjestima gdje je to bilo u skladu sa Zakonom o sigurnosti prometa na cestama. Drugim riječima, na brojnim dionicama ulice Milutina Barača nisu iscrtana parkirna mjesta. Tamo gdje nisu, vozila se parkiraju nepropisno.

Također, od policije ili korisnika Rijeka Promet nije dobio apsolutno nikakve informacije ili pritužbe da su teška vozila oštetila propisno parkirana osobna vozila u navedenoj ulici. Što se tiče oštećenja kolnika, ona će se sanirati u sklopu redovnog održavanja nerazvrstanih cesta.

Nevjerojatan odgovor – pravi politički (bez konkretnog govora o vlasničkom listu, niti konkretnog odgovora !!!):

Citat:
„Što se tiče problema parkiranja, ispred INA-ine zgrade zadržan je prvobitni broj parkirnih mjesta koje koristi INA. Napominjemo da je prometni projekt, koji sadrži i raspored parkirnih mjesta, još u fazi izrade usklađen ponajprije sa INA-om, te je temeljem toga, a na zahtjev INE postavljena i dodatna prometna signalizacija oko pješačkog prijelaza zapadno od INA-ine zgrade.“

Nije istina da je zadržan provobitni broj parkirnih mjesta koje koristi INA, jer je INA osim parkinga u žici (lancu) osiguranog za „vozni park“ INE, osigurala parking i za svoje djelatnike, a pogotovo na svom zemljištu čiji je isključivi i jedini vlasnik!!!! Vrlo je nepregledno postavljen aparat za naplatu RIJEKAPROMETA (dakle nepropisno!) istočno od INA-ine zgrade, na način da je nepregledan izlazak službenih vozila INE iz voznog parka. Ovdje se spominje da je „u sklopu projekta uvođenja naplate parkiranja, uređena sva prometna signalizacija“, što opet nije točno jer to spada u „redovno održavanje nerazvrstanih cesta“!!!

Uopće INU nitko nije SLUŽBENO pitao za dozvolu da se na njenom zemljištu odobri naplata RIJEKAPROMETU. Sektor upravljanja imovinom i uslugama uopće nije PISMENO kontaktiran, kao niti direktor Rafinerije u Rijeci, kao vlasnik procesa! Nikakve dozvole nisu dostavljene – kompletna OTIMAČINA je odrađena po sistemu rekla-kazala!!!

„Prometni projekt“ bi trebao svakako uzeti u obzir privatno vlasništvo!!!! Ako se „prometnim projektom“ utvrdi da je ININO vlasništvo IPAK ININO vlasništvo, tko će svim tim ININIM ljudima vratiti novac koji su plaćali cijelo to vrijeme „mjesečnu kartu parkinga koja im ne garantira i parking!!! (koja pljačka)

Citat:
„Napominjemo da su parkirna mjesta pod naplatom iscrtana plavom bojom samo na mjestima gdje je to bilo u skladu sa Zakonom o sigurnosti prometa na cestama. Drugim riječima, na brojnim dionicama ulice Milutina Barača nisu iscrtana parkirna mjesta. Tamo gdje nisu, vozila se parkiraju nepropisno.“

Isto tako žutom bojom je INA označila parkirna mjesta za naše ININE branitelje i naše isključivo ININE invalide!!!!

Nadalje, ovdje nije riječ o „signalizaciji“, „jakom prometu“ teretnih i osobnih vozila koji je oduvijek bio prisutan u Industrijskoj ulici u Rijeci, već o tome kako se uzelo ININO zemljište u tuđe svrhe!!!! I to treba Grad ispraviti.

Osim toga, promet u toj slijepoj i opasnoj ulici uopće ne treba regulirati na način da se naplaćuje parking, već da se propisno vozi polako (!!!!), osobito teža vozila da ne voze više od 20 km/h!!!

Poštovani, ostajemo u cijelosti kod našeg odgovora od 16. lipnja 2010. godine, uz dodatak da je za vrijeme izrade projekta, daleko prije početka uvođenja naplate, sa predstavnicima INE održan službeni sastanak na kojem im je predstavljen projekt uvođenja naplate parkiranja u ulici Milutina Barača.
Primjedbi u smislu povrede vlasništva ni tada, a niti poslije toga sa strane INE nije bilo, a sve druge primjedbe (prometna signalizacije i povećanje sigurnosti na pješačkom prijelazu) su usuglašene i projekt je dopunjen.
Upravo na inicijativu INE, svim radnicima koji rade u ulici Milutina Barača omogućena je kupnja povlaštenih pretplatnih parkirnih karata po cijeni od 150,00 kn.

Poštovani,
Ovo moram komentirati. Ne znamo s kojim je to INA-inim predstavnicima Gradska uprava kontaktirala. ČInjenjica je da je predmetni parking INE i njeno isključivo vlasništvo na kojem Rijeka-promet naplaćuje za svoj račun parking, a ne za račun INE. Službenog dopisa vezano za predmetni parking od strane Rijeka-prometa u stručnoj službi koja se bavi ININIM vlastništvom NEMA. Prema tome SLUŽBENO nije ništa utvrđeno!!!! Nikakav projekt SLUŽBENOJ stručnoj službi nije predstavljen i sve što navodite je po meni ILEGALNO odrađeno!!!!

Odgovorite