Tko je u Gradu Rijeci nadležan za nadzor rada Komisije za reklamacije Rijeka plusa?

Naime, službeno je rečeno ovo: “Također, ukoliko korisnik podnese reklamaciju na izdanu dnevnu parkirnu kartu te ukoliko Komisija utvrdi da ne postoji osnova za njezino uvažavanje, reklamaciju nije moguće uvažiti.”

Iz ovoga je razvidno da je odluka te Komisije konačna i da ne postoji mogućnost dalje žalbe? Je li to zaista moguće?

Kako je moguće da ne postoji uputa za pravni lijek? Je li to uopće moguće i u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača?

Ako je to zaista tako, onda je svakako potrebno da se javno i transparentno objave pravila po kojima radi ta Komisija za reklamacije kako bi građani jasno i nedvosmisleno znali pravila, a ne da smo prepušteni samovolji Komisije koja radi po misterioznim pravilima. Objava pravila bi pomogla da se ne događaju apsurdni slučajevi kakvi se sada događaju.

Jednako tako, objava tih pravila bi pokazala jesu li samo nedorečena ili su zaista zlonamjerna, kao što ih sada većina građana doživljava.

Zašto se ta pravila ne bi definirala zajedno sa stanarima ako su pravila ovdje zato da štite nas stanare?

Hvala još jednom na odgovoru,
Davor Pasarić

Davor Pasarić / 12.08.2019.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili iz tvrtke Rijeka plus d.o.o. koja upravlja riječkim parkiralištima, na izdani nalog za plaćanje dnevne parkirne karte korisnik ima pravo podnijeti pisani prigovor, odnosno reklamaciju i to u roku od 8 dana od dana izdavanja naloga, putem obrasca koji je dostupan na blagajni (Jelačićev trg 3, pon-pet od 6:30 do 19:30, subotom od 7:30 do 16:30), putem e-maila parkiralista@rijeka-plus.hr ili pisanim putem na adresu RIJEKA plus d.o.o., Školjić 15, 51 000 Rijeka.
O reklamaciji odlučuje stručna služba Društva te se pisani odgovor korisniku dostavlja u roku od 15 dana od dana zaprimanja reklamacije. O zaprimljenoj reklamaciji korisnika donosi se odluka u prvom stupnju, primjenjujući važeće odredbe Općih uvjeta isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama na području grada Rijeke.
Korisnik koji nije zadovoljan odgovorom ima pravo ponovno uputiti reklamaciju o kojoj u drugom stupnju odlučuje Povjerenstvo za reklamacije potrošača Rijeka plusa d.o.o. Članovi Povjerenstva za reklamacije potrošača su djelatnici Društva imenovani Odlukom Direktora te jedan član Povjerenstva imenovan od strane Udruge za zaštitu potrošača. Povjerenstvo postupa u skladu s Poslovnikom o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača i donosi odluku o reklamaciji u roku od 30 dana od dana njenog zaprimanja. Odluka drugostupanjskog tijela je konačna. Nakon što iscrpi opisani pravni put korisnik može pokrenuti sudski ili izvansudski postupak, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Hvala na ljubaznom odgovoru!

Drugostupanjska komisija odlučila je da su moji argumenti za reklamaciju bili opravdani i nepravedna kazna je ukinuta. Nadam se da će “privremeni režim” mjesečne naplate uskoro završiti i da se stanari mogu vratiti svojoj normalnoj životnoj rutini bez stresa od nepotrebnih kazni.

Srdačan pozdrav,
Davor Pasarić

Odgovorite