Tko je u Gradu Rijeci nadležan za nadzor rada Komisije za reklamacije Rijeka plusa?
Naime, službeno je rečeno ovo: “Također, ukoliko korisnik podnese reklamaciju na izdanu dnevnu parkirnu kartu te ukoliko Komisija utvrdi da ne postoji osnova za njezino uvažavanje, reklamaciju nije moguće uvažiti.”
Iz ovoga je razvidno da je odluka te Komisije konačna i da ne postoji mogućnost dalje žalbe? Je li to zaista moguće?
Kako je moguće da ne postoji uputa za pravni lijek? Je li to uopće moguće i u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača?
Ako je to zaista tako, onda je svakako potrebno da se javno i transparentno objave pravila po kojima radi ta Komisija za reklamacije kako bi građani jasno i nedvosmisleno znali pravila, a ne da smo prepušteni samovolji Komisije koja radi po misterioznim pravilima. Objava pravila bi pomogla da se ne događaju apsurdni slučajevi kakvi se sada događaju.
Jednako tako, objava tih pravila bi pokazala jesu li samo nedorečena ili su zaista zlonamjerna, kao što ih sada većina građana doživljava.
Zašto se ta pravila ne bi definirala zajedno sa stanarima ako su pravila ovdje zato da štite nas stanare?
Hvala još jednom na odgovoru,
Davor Pasarić