Poštovani,

Imam jednu pritužbu, ali nisam u potpunosti siguran bi li trebalo pod mišljenje ili pod tužibabu. Ali hajde, ovdje ću pa neka Urednik premjesti ako nije problem. Ispričavam se unaprijed.

Naime, jučer oko 17h išao sam na Korzo kupiti kartu za jedan od događaja (kasnije naveden) u sklopu Ljeta na Gradini. Karte se, inače, mogu kupiti ili na štandu ispred Radio Rijeke ili u Turističkom informativnom centru ili u kafiću Gradina na Trsatu. Na kraju ove tužibabe stavio sam link gdje su navedena sva prodajna mjesta i njihovo radno vrijeme. Dođem, štand zatvoren.

OK, vjerojatno sam propustio smjenu, mislim si. Odem u Turistički informativni centar i pitam gospođu koja radi tamo ako mogu kupiti kartu, a ona me začuđeno gleda. “Ri Rock? Jeste li vi gledali pravu godinu? Da nije bilo lani…”

Pa ne bi li djelatnica Turističkog informativnog centra grada Rijeke trebala znati koji se događaji odvijaju u njezinom gradu, bez da gleda na računalo? Ali dobro, mala zamjerka s moje strane.

Uglavnom, djelatnica centra pogleda na računalo i kaže da nema tog događaja, pa nazove gore odgovorne na Trsatu (nažalost ne znam koga) i oni joj kažu da bi trebala imati Ri Rock pod događaje. Ništa, gospođa me preusmjeri na štand ispred Radio Rijeke. Kaže “radno vrijeme štanda vam je od 18 do 21h.”

Pričekam u gradu do 18:30 i vidim da se štand ne otvara. Odem u drugi informativni centar (pokraj kafića Corso) i objasnim im situaciju. Onda djelatnica tog centra nazove odgovorne gore i oni joj odgovore da “štand ne radi zbog ‘ljetne žege'”. Djelatnica mi još kaže da će štand raditi sutra (odnosno danas, 27.6.) od 9h do 14h.

Okušao sam sreću i na poznatom Kartomatu grada Rijeke, gdje je na lijevom monitoru (budući da desni nije radio) pisao iznos posljednje transakcije, a maleni X je bio u donjem desnom kutu ekrana. Pritiskom na X transakcija bi se povukla i ja bih mogao ostvariti kupnju karata, budući da ni TIC ni štand nisu radili. Ali nažalost, touch-screen na kartomatu nije dozvoljavao da kursor dođe do X-a. Nedostajao je centimetar da priča bude gotova.

Danas sam otišao u 12h na Korzo i štand OPET nije radio. Bjesan, odem do informativnog centra (onog drugog) i objasnim situaciju. Druga djelatnica i djelatnik do nje, puni razumijevanja, nazovu gradinu i pitaju što se događa s tim štandom. Oni odgovore da će se štand otvoriti za 10 minuta, budući da su imali “puno obaveza”. A dobro, pretpostavimo da jesu.

Dođem za 10 minuta i (bez brige, ovaj put) štand radi. Gospođa je razgovarala na mobitel dok je jedan mlađi dečko, pretpostavljam student, otvarao štand, postavljao neke slike itd. Kad smo kod izgleda štanda, pola slika jedva se držalo za vanjsku stranu.

Nakon što (su našli gdje drže karte i nakon što) sam kupio kartu, pitam dečka (budući da je gospođa još uvijek pričala na telefon) koje je radno vrijeme štanda. A on meni odgovori “kako se stigne. Radim tri smjene, konobarim, a moram i spavati negdje u toj priči.”

Pa mislim… Kako se može dopustiti ovakav odnos? Zamislite da nisam Riječanin nego neki turist koji mora sve ovo pretrpiti. Pa mislim, ljetna žega? Zašto su onda tamo postavili štand? Puno obaveza? Pa neka daju meni posao, ja ću ga drage volje raditi i na 35 stupnjeva.

Dakle, da tužibaba ima neki smisao, moja pitanja jesu… Kako se može dopustiti takav odnos djelatnika prema mogućim kupcima? Tko je odgovoran za lošu organizaciju oko sveukupne prodaje karata (dakle pritom mislim i na pokvareni kartomat i na turistički informativni centar i njihovo računalo u kojem nema Ri-rocka kao događaja…. i naravno, na štand okupan ljetnom žegom)

http://www.ljetonagradini.com/index.php?option=com_content&view=article&id=86&Itemid=225

Na ovoj poveznici jasno se vidi: “radno vrijeme štanda je svakoga dana od 9.00-14.00 sati, te od 18.00 do 21.00 sat-od 04.06.do 01.09. 2012.”

Ispričavam se radi ovako duge tužibabe, volio bih da sam ju mogao skratiti ali… Eto.

Hvala što ste čitali ovu tužibabu i unaprijed hvala na razumijevanju!

kovkost / 27.06.2012.

Super tužibaba…ja ionako sto planiram za to ići kupiti kartu pa sada vidim da ću se možda i ja namučiti…očito se nekome ne radi svoj posao kako treba…naravno da e bolje u klimi sjediti i seljakati ljude od mjesta do mjesta…a ovima na štandu je vruće…pa i meni je a mom poslu, ali kada se sjetim da umjestotoga bi mogao sjediti doma, kuhati se bez novaca jer ne radim, obrišem znoj sa čela, i guram dalje…

Još jednom svaka čast…ali očito će ekipa odgovorna za ovo imati neku metodu da sebe opravdaju….

kovkost, prvo hvala na tonu, stvarno je olakšanje čitati zrelo napisanu primjedbu. Upit je poslan.

Interesantna tužibana, a ja bih se samo nadovezao. Prekjučer sam otišao kupiti karte za MIK u TIC. Djelatnica također nije znala di će se MIK održati u slučaju lijepog ili ružnog vremena. Vidjet ćemo danas 🙂

Poštovani,

temeljem Vaše tužibabe zatražili smo očitovanje organizatora Ljeta na Gradini – KUD -a Bašćinski glasi u kojem stoji:

Utvrdili smo upravo navedenoga datuma, 26. lipnja kasno poslijepodne, kako je nenamjernim propustom djelatnika agencije putem koje se prodaju karte za sva događanja vezana uz ovogodišnje Ljeto na Gradini, Ri Rock nažalost ispušten iz evidencije programa. Propust je odmah ispravljen već idućega dana. Žao nam je i ispričavamo vam se zbog neugodnosti.

Što se tiče radnog vremena Info štanda Ljeta na Gradini, kojega smo od ove godine otvorili po prvi puta, potrebno je istaknuti kako je štand prije svega otvoren kako bi se dobile informacije o svim našim programima i obavila kupnja karata ukoliko ih ima, a u slučaju da karata nema, onaj tko je u tom trenutku na štandu uvijek potencijalnog kupca uputi na neko od drugih prodajnih mjesta. Nažalost ne možemo utjecati na one koji svakoga dana redovno potrgaju sve naše uredno zalijepljene plakate, koje svakoga jutra pri otvaranju štanda ponovno postavljamo. Do sada nismo imali nikakvih pritužbi niti problema oko kupnje karata, kao niti pritužbi oko eventualne neljubaznosti prema bilo kome. Žao nam je ako ste Vi to tako doživjeli. Osim toga, vjerujemo kako ćete uvažiti našu ispriku zbog nenamjerno nastale zbrke oko kupnje karata za Ri Rock, a na koju zapravo nismo direktno utjecali, jer smo karte za sva događanja pustili u prodaju prije 20 dana putem agencije s kojom surađujemo već 7 godina.

U odgovoru se ističe da se u praksi do sada pokazalo kako doista ima vrlo malo upita i interesa na štandu u poslijepodnevnim satima te da se u takvim okolnostima nastoje prilagoditi situaciji i potrebama funkcioniranja štanda.

Ovome odgovoru organizatora Ljeta na gradini pridodajemo da smo u gradskoj upravi svjesni postojanja problema u radu kartomata za vrijeme velikih vrućina. Naime iz tog razloga dodirni ekran (touch screen) oslabio je, pa pod izravnim djelovanjem sunca povremeno gubi funkciju. To je inače poznati problem koji imaju takvi uređaji pa čak i na bankomatima izloženim suncu ne mogu se nekad niti prepoznati alfanumerički znakovi. Iz toga razloga razmatramo mogućnost zaštite kartomata postavljanjem sjenila koji bi uređaj zaštitio od izravnoga djelovanja sunca.

Odgovorite