Poštovani,
Iako je istocni dio prigrada inace dobro povezan sa samim gradom u mrezi javnog prijevoza ima puno nelogicnosti kao npr. Ruta linije 26 vikendom pogotovo subotom je katastrofalna, inace radnim danom postoje dvije linije 25 Rijeka – Škrljevo – Kukuljanovo – Podola – RZ 27 i 26 Rijeka – Draga – Krasica – Hreljin – Zlobin a vikendom postoji par polazaka linije 25 a inace linija 26 kruzi i produljuje joj se ionako dosadno 40minutno putovanje po uskoj i razrovanoj cesti. Ljudi u autobusu itekako bude a nema bas interesa za povezivanjem tih djelova opcine zbog posebno organiziranog opcinskog javnog prijevoza koji je besplatan. Nadalje, 3 linije(od kojih je 1 gradska) su previse za naselje Draga gdje je cesta istrosena i uska te jako otezava kretanje autobusa, zasto ne pojacati liniju 9Delta-Sv. Kuzam-Baraći a rasteretiti prigradske linije preusmjeravanjem svakog drugog ili treceg polaska na D404 i izravnim spustanjem u sam centar grada.

Frano Budimir / 23.12.2016.

Poštovani,
prije svega, treba pojasniti kako su županijske linije broj 25 i 26 zapravo linije koje većinom prometuju trasama na području Grada Bakra, dok je manjim dijelom trase obuhvaćen i Grad Rijeka. Stoga su trasa i vozni red dogovoreni između ove dvije jedinice lokalne samouprave koje sudjeluju u subvencioniranju ovih linija, s tim da se pritom prvenstveno vodilo računa o tome da se zadovolje potrebe građana Bakra koji u većoj mjeri koriste ovu liniju. Trasa je formirana na način da se obiđe industrijska zona, kao i mjesta i naselja u okolici, a sukladno potrebama građana koji tamo žive i rade. Do sada po pitanju trase i voznog reda KD Autotrolej nije zaprimio niti jednu primjedbu, kao niti prijedlog za bilo kakve promjene. S tim u vezi ljubazno Vas molimo da se sa svojim prijedlogom u prvom redu obratite Gradu Bakru koji će ga razmotriti te, ukoliko prijedlog bude prihvaćen, o navedenom obavijestiti KD Autotrolej.
Nadalje, linija 9 je lokalna, odnosno gradska linija koju u potpunosti subvencionira Grad Rijeka, a koja je uvedena u suradnji s Vijećem mjesnog odora Sušačka Draga i sukladno prijedlozima i potrebama mještana ovog Mjesnog odbora. Povratne informacije govore kako je linija jako dobro prihvaćena, a izmjene na njoj već su se događale i to upravo u dogovoru s navedenim Mjesnim odborom.
Inače, treba pojasniti kako izmjena trase i voznog reda županijskih linija predstavljaju opsežan postupak i da ih je moguće mijenjati jednom godišnje, s obzirom da se za sve županijske linije izdaje dozvola od strane Županijske uprave za ceste, s tim da je potrebno obaviti i proces usklađivanja i prijave voznih redova.
U slučaju dodatnih pitanja, ljubazno Vas molimo da se obratite direktno KD Autotrolej.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite