Zašto na liniji 5, zbog uštede goriva sada cijeli dan prometuju samo maleni autobusi?

Cijelim danom, sva vozila već nekoliko subota za redom sada je maleni autobus.

U jutarnjim satima (7-14h) je prepun putnika koji su jedan na drugom. Iako je COVID-19 prisutan, iako autobusi zbog ušteda prometuju puno rjeđe, Autotrolej je radi male uštede u gorivu sada stavio malene autobuse na liniju 5. Jednu od najkorištenijih i prometnijih u gradu.

Pogledajte slike u kakvim uvjetima se vozimo. Danas kada sam išao u grad i kada sam se vraćao ista situacija. Vozilo prepuno putnika, svi su užasno stisnuti.
Čak je 3 putnika ostalo neukrcano i morali su čekati sljedeći bus za 25 min jer je ovaj bio prepun (a i sljedeći dolazi isto mali prepun putnika).

Zašto je Autotrolej odlučio postaviti sve malene autobuse subotom na liniju 5?
Zašto su nekada čak i radnim danom maleni?

Da li su zglobni busevi neispravni i nema ih dovoljno?

Koja ušteda je u gorivu ako se koristi mali autobus za razliku od zglobnog?

Može li se od sada uvesti da se radnim danima i subotama postavi na liniju 5 isključivo zglobni autobusi umjesto malih?

Na liniju 5 se postavljaju najgori, najstariji visoko podni autobusi.

Pogledajte slike danas, oko 13h. Ista situacija cijelo jutro. Putnici su ostajali na stanicama jer se nisu mogli ukrcati na liniju 5!

Vozači čak ne otvaraju ulazna vrata jer više ne stane putnika!

Prema smjernicama radi COVID-a kolika je trenutna max popunjenost odnosno broj putnika malog autobusa a koliko zglobnog autobusa?
Koliko ih vidite na ovoj fotografiji?

Sramota, glavno da ste podigli cijene za 30% a vozimo se kao krumpiri, najgori smo grad u Hrvatskoj.

Hvala Filipoviću i “novom ritmu grada”!

gost-18 / 04.04.2022.

Poštovani,
u Komunalnom društvu Autotrolej ističu da subotom na svim gradskim linijama, na kojima su tijekom tjedna u pogonu zglobni autobusi, prometuju solo autobusi, a obzirom na znatno manji broj putnika subotom u odnosu na radne dane te da ti kapaciteti zadovoljavaju potrebe korisnika. Javni gradski prijevoznik naglašava da na liniji 5 ne prometuju mali autobusi, odnosno midi, dužine 7,5 metara, već se radi o klasičnim solo autobusima dužine 12 metara i kapaciteta 90 putnika. K tomu, opovrgavaju navod da je riječ o starim i visokopodnim autobusima, s obzirom da je tijekom posljednjih nekoliko zadnjih godina vozni park značajno obnovljen s čak 54 nova vozila, a većina starijih, srednjopodnih i visokopodnih je rashodovana. Dakle, tijekom radnog tjedna na liniji 5 uredno prometuju zglobna vozila. Što se pak tiče uštede u potrošnji goriva, ona nije zanemariva, već naprotiv, vrlo značajna, s obzirom da solo vozila troše oko 30 posto manje goriva. Što se pak epidemioloških mjera tiče, KD Autotrolej poštuje sve odluke nacionalnog Stožera Civilne zaštite, a odredba o ograničenom broju putnika u vozilima javnog gradskog prijevoza prestala je vrijediti još tijekom prošloga ljeta.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite