Koristim gradski plin, tj onaj od Energa.
Zašto je posebno zimi nekim danima plin svijetliji, ima više narančastih jezika, treba mu duže da zagrije vodu.
I sam se dosta često gasi. Isto primjetili i susjedi na drugom kraju grada, nije do moje instalacije, opterećenja u zgradi i sličnim glupostima što su mi na telefon govorili.

Dok je onda za par dana (cijeli dan/e) puno plavije boje, bez narančastih plamena, doima se kvalitetniji, ne gasi se na nižen plamenu itd?

Zašto uvijek nije kvalitetan i plav?

Gost16 / 03.07.2017.

Poštovani,

prilikom distribucije plina svojim korisnicima, Energo vodi računa o sigurnosti, redovitosti i kvaliteti usluge. Standardna kvaliteta plina određena je Općim uvjetima za opskrbu plinom (NN 158/13) čije su karakteristike vidljive iz priložene tablice.

Link: http://www.mojarijeka.hr/repository_files/file/336/

Energo iz transportnog sustava PLINACRO-a preuzima plin na mjerno regulacijskim stanicama i kao takvog ga distribuira krajnjim korisnicima, bez mogućnosti bilo kakvog utjecaja na promjenu kvalitete samog plina.

Isto tako, na web stranici Energa redovito se ažuriraju Izvješća o kvaliteti prirodnog plina koja je Energo, kao operator distribucijskog sustava obvezan objavljivati i to temeljem kromatografske analize prirodnog plina i utvrđene polumjesečne donje ogrjevne vrijednosti prirodnog plina.

S obzirom da ste uočili određene promjene prilikom korištenja plina, Energo moli da, ukoliko to niste napravili, napravite servis plinskih trošila, koji je i inače potrebno napraviti jednom godišnje. Također, možete se slobodno obratiti i Energu s kontakt podacima, kako bi Vam pomogli otkloniti eventualne nepravilnosti prilikom korištenja plina te osigurati njegovo nesmetano korištenje.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Čujte, nema logike da je jedan tjedan dobar plav, jedan tjedan loš, prozirniji, niste baš odgovorili na upit.

Odgovorite