Zašto KD VIK mjesečni izvještaj o stanju potrošnje u stanovima dostavlja na prastarom beskonačnom papiru, koji se ispisuje na matričnim/igličnim pisačima i tako već 20 godina?
Nismo li u 21 stoljeću, da se pređe na A4 papir, laserski printeri, manji razmak između osoba, stanja vode i stupaca?

Sadašnji format koji se stavi na oglasnu ploču je nečitljiv, pisači su im očajni, već sam im se žalio kao predstavnik stanara i rečeno mi je prije 4g “rade na tome”.

Zašto je po defaultu veća potrošnje vode koju imamo više od očitanja pojedinih vodomjera i glavnog prebačena po postotku pa npr stan koji je imao 5 kubika dobije dodatnih 0.5 a nekolicina stanara koji imaju 10 ili 15 kubika dobiju po 1.5 kubika više.
Rečeno mi je da se to može promijeniti, ali se stanari trebaju usuglasiti (opet većini paše da je ovako jer manje troše), sumnjamo da neki prijavljuju manje od realnog, pogotovo studenti podstanari te svaki mjesec ima preko 30 kubika više od od razlike očitanog i potrošenog koji se uvijek prelije na one koji više troše što je nepošteno.

I zadnje pitanje, kako sumnjamo da nam voda curi, a kada je neboder sagrađen prije 30-ak godina glavni vodomjer je postavljen u šahtu 80m od zgrade jer im je bilo lakše, može li zgrada financirati premještanje vodomjera bliže zgradi ili to može sami VIK?

Naime, imali smo već propuštanja te stare cijevi do zgrade (koja je nelogično da je naša jer je cesta od grada tj Rijeka prometa i onda moramo kopati po cesti, zaustavljati promet kao da smo komunalno poduzeće) te da se približi i onda očitava po stanju na novom vodomjeru.

I zadnje pitanje, kada će VIK promijeniti prastari web?

Boboo / 20.03.2017.

Poštovani,
korisnicima vodnih usluga u građevini s više suvlasnika potrošnja je obračunata sukladno propisima vezanim uz isporuku vodnih usluga i odredbama ugovora o održavanju instalacija i vodomjera koji su suvlasnici predmetne građevine sklopili s KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o.
Utvrđeno je da se tim korisnicima obračun vodnih usluga temelji na očitanju glavnog vodomjera, kojim se mjeri količina isporučene vode za ovu nekretninu te pomoćnih vodomjera kojima se mjeri količina vode isporučena svakom posebnom dijelu građevine, tj. pojedinom korisniku – vlasniku posebnog dijela građevine. Korisnici vodnih usluga su dužni, osim količine isporučene vode evidentirane na njihovom pomoćnom vodomjeru, snositi i eventualnu razliku između stanja očitanog na glavnom vodomjeru i zbroja stanja očitanih na pomoćnim vodomjerima, a koja im se raspodjeljuje proporcionalno očitanim stanjima na pomoćnim vodomjerima. Također, dužni su o svojem trošku otkloniti kvar na internim instalacijama, zbog kojega je došlo do uvećane potrošnje. Interne vodovodne instalacije čine svi cjevovodi i uređaji od glavnog vodomjera prema nekretnini, uključujući i one unutar objekata.
Prema Općim i tehničkim uvjetima vodomjer se locira uz najbliži javni vodoopskrbni sustav. Stoga Vas pozivamo da se javite u KD Vodovod i kanalizacija d.o.o., kako bi se ispitale tehničke mogućnosti premještaja Vašeg vodomjera.
Kada je riječ o mjesečnom izvještaju stanja potrošnje treba reći da ih dostavlja tvrtka RI-STAN, stoga smo Vaše pitanje proslijedili navedenoj tvrtki.
Također, možemo Vas informirati da se upravo pripremaju nove i modernije internetske stranice KD Vodovoda i kanalizacije d.o.o.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Što je s odgovorom o mjesečnoj potrošnji svih stanara koji se vješa na oglasnu ploču zgrade, može li se modernizirati?

Odgovorite