Zašto KD VIK mjesečni izvještaj o stanju potrošnje u stanovima dostavlja na prastarom beskonačnom papiru, koji se ispisuje na matričnim/igličnim pisačima i tako već 20 godina?
Nismo li u 21 stoljeću, da se pređe na A4 papir, laserski printeri, manji razmak između osoba, stanja vode i stupaca?
Sadašnji format koji se stavi na oglasnu ploču je nečitljiv, pisači su im očajni, već sam im se žalio kao predstavnik stanara i rečeno mi je prije 4g “rade na tome”.
Zašto je po defaultu veća potrošnje vode koju imamo više od očitanja pojedinih vodomjera i glavnog prebačena po postotku pa npr stan koji je imao 5 kubika dobije dodatnih 0.5 a nekolicina stanara koji imaju 10 ili 15 kubika dobiju po 1.5 kubika više.
Rečeno mi je da se to može promijeniti, ali se stanari trebaju usuglasiti (opet većini paše da je ovako jer manje troše), sumnjamo da neki prijavljuju manje od realnog, pogotovo studenti podstanari te svaki mjesec ima preko 30 kubika više od od razlike očitanog i potrošenog koji se uvijek prelije na one koji više troše što je nepošteno.
I zadnje pitanje, kako sumnjamo da nam voda curi, a kada je neboder sagrađen prije 30-ak godina glavni vodomjer je postavljen u šahtu 80m od zgrade jer im je bilo lakše, može li zgrada financirati premještanje vodomjera bliže zgradi ili to može sami VIK?
Naime, imali smo već propuštanja te stare cijevi do zgrade (koja je nelogično da je naša jer je cesta od grada tj Rijeka prometa i onda moramo kopati po cesti, zaustavljati promet kao da smo komunalno poduzeće) te da se približi i onda očitava po stanju na novom vodomjeru.
I zadnje pitanje, kada će VIK promijeniti prastari web?