Otkako je HAC preuzeo održavanje riječke obilaznice od Autoceste Rijeka-Zagreb prije 5 godina, održavanje je iznimno loše, na većini dionica se trava uopće nije pokosila već više od 2 godine ili čak 4 godina.

Počeli su rasti grmovi i stabla koja su već dosegnula oko 4m, znakovi se ne vide, grmovi i stabla su počeli rasti unutar prometnice.

Najgore je na čvoru Škurinje, na izlaznom kraku, na nepreglednom zavoju od grmova i korova ne vidite da je ispred vas kolona vozila koja stoje, iznimno opasna situacija.

Cijela površina oko čvora Škurinje zadnjih par godina se po stanju okoliša nije uređivala, više uopće nije pregledno uključivati se i isključivati se na prometnicu jer trava i korov su na svim mjestima prerasli gotovo 1m

U prilogu slike koje govore tisuću riječi, dok je bila ARZ stanje idilično, niska trava, predivna livada, lijepo održavano, odlična preglednost prometa.

Sada, ogroman korov preko 1m, sudeći po stanju Čvora Škurinje ništa nije košeno, održavano godinama.

Izgradila se D403, veliki novac se potrošio, ali izvođači na izlaznom kraku prije kružnog toka nisu vratili teren u prvobitno stanje, umjesto trave sada je šljunak uz rub ceste, a velika nakupina vode se stvara na crveno označenom mjestu poslije svake kiše i čini se da slivnik ne odvodi vodu.

Slična stvar je i na čvoru Rujevica, dok je čvor Zamet relativno ok.

U smjeru Rupe, između Rujevice i izlaza Zamet je rupetina na cesti već oko 4 godine, radi kojeg je usporen promet na 60kmh.

Može li se HAC-u postaviti upit sa konkretnim pitanjima, neka pruže odgovore, kada misle sanirati tu izvočinu/rupu jer je tamo već godinama i u normalnom okruženju bi se valjda kroz nekoliko dana to saniralo?

Neka napokon počnu kositi i uređivati okoliš, jer kada idete obilaznicom Zagreba ili autocestom oko Zagreba, sva trava je pokošena, okoliš održavan, ali kada HAC upravlja ovo najprometnijom cestom u Rijeci, jako je zapuštena.

Imaju hrpu vozila za održavanje, prije je ARZ imao hrpu strojeva za košenje (ljudi su u njima sjedili i vozili se), uz rub ceste su imali i nekakvo vozilo s pokretnom rukom koje je kosilo, na kojima je baš pisalo ARZ, unutar par dana (i sati prije nekoliko godina kada je trava bila mala) sve uspjeli pokositi.

Sada će im očito trebati dani, jer prije gdje je bila trava sada su stabla, ali ovo već jednom treba urediti.

Molim da Grad zatraži očitovanje HAC-a i da ga objavite kada dobijete kao i konkretne rezultate.

dorina / 07.10.2024.

Poštovani,
čim smo ga dobili, Vaš smo upit proslijedili tvrtki Hrvatske autoceste d.o.o., tražeći očitovanje na Vaše navode. Odgovoreno nam je da Hrvatske autoceste održavaju zelene površine uz autocestu diljem Hrvatske, kao i dio obilaznice Grada Rijeke i to prema standardu redovitog održavanja. S obzirom da se na ovom području od ovoga proljeća odvijaju vrlo kompleksni radovi sanacije kompletne cestovne odvodnje, zbog kojih je angažiran dodatni tim radnika, radovi na održavanju zelenih površina ove godine nisu se mogli odvijati prema planiranoj dinamici. Nadalje, od lipnja ove godine tvrtka Hrvatske ceste d.o.o. na čvoru Škurinje izvodi radove na izgradnji dva rotora te zbog postavljenih privremenih regulacija, a koje utječu na protočnost prometa uz mogućnosti stvaranja kolona, nisu detaljno održavane zelene površine na tom čvoru. Ipak, sve zelene površine, a posebice one koje zahtijevaju prioritetno održavanje, poput košnje bankina i centralnog zaštitnog pojasa, pokošene su i to nekoliko puta tijekom ove godine. Osim košnje, obavljeno je i krčenje na dionici od čvora Rijeka-zapad do čvora Učka u oba pravca u količini od 44.500 četvornih metara. Što se tiče navoda da se u smjeru Rupe, između Rujevice i izlaza Zamet, nalazi rupetina na cesti, iz Hrvatskih cesta odgovaraju da je sanacija oštećenja na prijelaznoj napravi ugovorena, kao i sami radovi te će radovi na tome početi odmah nakon blagdana Svih svetih, dakako, ako to dopuste vremenske prilike.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite

Kalendar događanja