Neznam tko se toga dosjetio, ali zeleno svjetlo na ovom raskrscu traje 5 do max 10 sekundi, jedva moze proci nekoliko vozila. Da stvar bude gora, pali se i zeleno na pjesackom prijelazu pa auti koji skrecu desno moraju cekati. Dakle, propusnost vozila koji skrecu desno, ako ima pjesaka je 2 do tri auta.

Svako jutro stvaraju se kolone skroz do drugog raskrsca…

Moze li se zeleno svjetlo produziti barem na 20 sekundi?

pietro / 11.10.2018.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili iz Rijeka prometa, riječ je o raskrižju ceste D-404 i ulice Slavka Cindrića. Gužve se događaju samo radnim danom i to u vremenskom razdoblju od 7:15 do 8 sati ujutro. Sadašnja regulacija prometa i faze zelenog svjetla odgovaraju stvarnim odnosima u količinama prometa iz pojedinih smjerova. Pritom vozači koji dolaze iz smjera istoka prema središtu grada, moraju čekati u prosjeku dva semaforska ciklusa, odnosno potpunu izmjenu svih svjetala kako bi prošli ovo raskrižje. Zbog toga svi negoduju, tim više što su vozači uvjereni da je to glavni prometni smjer. Međutim, vozači pritom ne sagledavaju ukupnu situaciju u prometu, tj. nisu svjesni činjenice da je količina prometa iz smjera grada, odnosno ulice Ivana Zajca koji skreće ulijevo u Cindrićevu ulicu puno veći nego smjer po cesti D-404 prema gradu, što se mora popratiti i odgovarajućom fazom zelenog svjetla. To se može potvrditi podacima o brojenjima prometa koje posjeduje Gradski prometni centar. U protivnom bi kolona vozila koja čeka na lijevo skretanje u Cindrićevu zakrčila raskrižje ulica Ivana Zajca-Wenzelova-D404-Ribarska.
Svakako je potrebno naglasiti da se radi o vrlo kratkom vremenskom razdoblju, točnije jutarnjem najprometnijem, pred početak nastave i radnog vremena većine građana. U to vrijeme traje pritisak na sva raskrižja, koji se u pravilu počinje smanjivati već iza 8 sati ujutro. Sukladno pravilima struke, s obzirom da je riječ o kratkotrajnom nakupljanju vozila koje ne rezultira većim zastojima i prekidima prometa, ne poduzimaju se korektivne mjere.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Pitanje je na mjestu i ako je prometna gužva u gore navedeno vrijeme onda bi u to vrijeme trebalo produžiti interval zelenog svijetla, a nakon toga vratiti semafore u postojeći režim. Što se tiće rotora, čini se logično rješenje, ali da li je potreban u ovom trenutku nisam siguran.

Hvala, svako jutro ja ovdje moram čekati pet izmjena semafora kako bi prosao raskrsce. Pa zar je to normalno? Da je tako po cijelom gradu na posao bih dosao nakon 2 sata voznje!

Jutros je bila super situacija, meni zeleno i ja krecem, no i pjesacima je zeleno. Bilo je vise pjesaka, na kraju sam jedva ja uspio proci, plus eventualno jedno vozilo.

Zakljucak: da se ovdje pojavi malo vise pjesaka, na jednoj izmjeni semafora proslo bi 1 ili 2 vozila.

Svaka cast prometnim strucnjacima iz Rijeka prometa. Keep up the great work!

Odgovorite