Ovo je već ne znam koji mjesec da ne radi nadoplata tj. kupnja prava preko interneta već se mora raditi isključivo u poslovnici banke.
A Autotroleju ne znaju zašto se ne može nadoplatiti karta online, preko ECC Erste banke a u Dinersu također ne znaju zašto ne radi niti kada će proraditi.
Već godinu dana se ne vidi ni iznos sredstava raspoloživih na kartici a već se sigurno 3 mjeseca ne može obnoviti pravo, tj. kupiti kartu za sljedeći mjesec iako je rečeno da će se moći kod zamjene kartica.
Sve je više ne radilo nego radilo kako spada.

Na portalima je pisalo kako je projekt puno koštao, oprema u autobusima plaćena milijune kuna. Konzorcij Ri-Ing, Logista… je dobio milijune, razne tvrtke su dobile milijune kuna a nije ništa bolje ni brže dok smo imali stare pokazne.

Radi ovoga bi letjele ostavke u drugim gradovima, raskidali se ugovori a ovdje u Rijeci ništa?

Što se događa i kada će napokon moći kupiti karta za sljedeći mjesec?

https://online.erstecardclub.hr/RCC/GRADSKEUSLUGE

vilijam / 21.03.2016.

Poštovani,

zahvaljujemo na vašem upitu vezanom za projekt Rijeka City Carda te Vam u nastavku dostavljamo odgovor Erste Card Cluba d.o.o. (ECC):

Zbog promjene dobavljača informacijsko-komunikacijskog sustava gradske kartice Rijeka City Card, putem ECC Online usluga Erste Card Cluba d.o.o. (ECC) onemogućena je prodaja mjesečnih pokaznih karata Autotroleja, pri čemu je za očekivati da će ova funkcionalnost biti ponovno omogućena najkasnije koncem mjeseca ožujka 2016., a nakon što se za to stvore potrebni tehnički preduvjeti, na čemu se vrlo intenzivno radi.

Do uspostave mogućnosti kupnje prava putem ECC online usluga, svoju mjesečnu pokaznu kartu možete kupiti i upisati na karticu na prodajnim mjestima Autotroleja na Jelačićevom trgu, u Opatiji i Delti te u poslovnicama Erste banke na Jadranskom trgu 3, u Opatiji i na Zametu.

Ovim putem koristimo priliku ispričati Vam se zbog eventualnih neugodnosti te Vas molimo za razumijevanje.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani,

Kažete najkasnije do kraja ožujka 2016. Stvarno smiješno.
Evo, danas je 27. travanj, a i dalje se sredstva na karticu ne mogu uplatiti online.
Koliko još da se strpimo? Mjesec, dva, godinu?

Unaprijed hvala na odgovoru.

Poštovani,
kao što je i bilo najavljeno, Erste Card Club d.o.o. (ECC) i Autotrolej krajem ožujka ove godine omogućili su kupnju mjesečne pokazne karte Autotroleja putem ECC Online usluga.
Uplatu novčanih sredstava na DC RCC prepaid karticu moguće je izvršiti u poslovnicama Erste banke (točan popis poslovnica dostupan je na internet stranici http://www.erstecardclub.hr ) te u poslovnici KD Autotroleja; Trg bana Jelačića 3, pri čemu se uplaćena novčana sredstva korisniku kartice odmah stavljaju na raspolaganje. Na istim lokacijama moguće je izvršiti i provjeru trenutačnog stanja novčanih sredstava na kartici. Uplate su moguće i putem drugih pružatelja platnih usluga (druge poslovne banke, Hrvatske pošte, FINE, itd) kao i putem internet bankarstava poslovnih banaka, pri čemu se uplaćena novčana sredstva korisniku stavljaju na raspolaganje nakon što ih Erste Card Club d.o.o. zaprimi i evidentira na kartici, prema pravilima NKS (nacionalnog klirinškog sustava) u roku od 2 do 5 dana, ovisno o radnim danima. Kod uplate sredstava putem drugih pružatelja platnih usluga upisujete IBAN Erste Card Cluba (IBAN-a HR0624020061300002553) te poziv na broj (00 996-99602-broj RCC prepaid kartice (11 znamenki). Pregled stanja i troškova učinjenih RCC prepaid karticom te uplata putem ECC On-line usluga omogućit će se tijekom svibnja.
S poštovanjem, Gradska uprava

Odgovorite