Već sam imao tužibabu na gradsku opremu koja postavlja i održava ELMAS, o led displejima koji većinom nisu radili, a segmenti koji pokazuju – su otišli, jer su većinu vremena upravo to pokazivali, kako kažu “radi miševa”.
Navedeno je da je to prihvatljivo da ih samo 5% ne radi, i dalje u ulici Fiorela la Guardia ne radi displej za Ciotinu i još neke, tj. ne radi navedena srednja oznaka budući da je ta većinu vremena radila jer sustav nije radio (mislim da je taj parking u igri, tj kada god svijetli broj 2,3,4,5,7,8,9 nije jasno o kojem je broju riječ, tj nesipravnost je 80%.
Kada je slobodno 80 parkirnih mjesta, to može biti i 08 i 88, oznake 2 i 3 se uopće ne razumiju a ovo je koštalo 120.000kn!!!
Hoće li grad tražiti povrat novaca odnosno hoće li za druge uređaje koji će se postaviti promijeniti tvrtka zbog mogućeg pogodovanja vlasniku?
U prilogu imate sliku koja govori sve o “5%” ispravnosti.
Odgovor gradske uprave je iznimno nelogičan, nema veze sa stvarnošću i trebalo bi se hitno promijeniti tvrtka koja održava opremu grada, budući da unatoč prigovorima, očitom neodržavanju opreme i dalje uporno bude izabrana za održavanje koje to ne radi.
Saznao sam da navedena kontroverzna tvrtka Elmas bi trebala održavati i oznake “Slobodno” “Zauzeto”, na led oznakama, da i to proizvode i većinu vremena ne radi- većina slova se ne vidi, pola njih je krepalo nakon par mjeseci, a oznaka kod Fiumare za parking Delta (a stupu rasvjete na mostu) ne radi već mjesecima iako se uredno plaća održavanje.
Zašto se oprema ne održava? Može li se popraviti?
Hoće li se raskinuti ugovori sa kontroverznom tvrtkom Elmas?