Već sam imao tužibabu na gradsku opremu koja postavlja i održava ELMAS, o led displejima koji većinom nisu radili, a segmenti koji pokazuju – su otišli, jer su većinu vremena upravo to pokazivali, kako kažu “radi miševa”.

Navedeno je da je to prihvatljivo da ih samo 5% ne radi, i dalje u ulici Fiorela la Guardia ne radi displej za Ciotinu i još neke, tj. ne radi navedena srednja oznaka budući da je ta većinu vremena radila jer sustav nije radio (mislim da je taj parking u igri, tj kada god svijetli broj 2,3,4,5,7,8,9 nije jasno o kojem je broju riječ, tj nesipravnost je 80%.
Kada je slobodno 80 parkirnih mjesta, to može biti i 08 i 88, oznake 2 i 3 se uopće ne razumiju a ovo je koštalo 120.000kn!!!
Hoće li grad tražiti povrat novaca odnosno hoće li za druge uređaje koji će se postaviti promijeniti tvrtka zbog mogućeg pogodovanja vlasniku?

U prilogu imate sliku koja govori sve o “5%” ispravnosti.

Odgovor gradske uprave je iznimno nelogičan, nema veze sa stvarnošću i trebalo bi se hitno promijeniti tvrtka koja održava opremu grada, budući da unatoč prigovorima, očitom neodržavanju opreme i dalje uporno bude izabrana za održavanje koje to ne radi.

Saznao sam da navedena kontroverzna tvrtka Elmas bi trebala održavati i oznake “Slobodno” “Zauzeto”, na led oznakama, da i to proizvode i većinu vremena ne radi- većina slova se ne vidi, pola njih je krepalo nakon par mjeseci, a oznaka kod Fiumare za parking Delta (a stupu rasvjete na mostu) ne radi već mjesecima iako se uredno plaća održavanje.

Zašto se oprema ne održava? Može li se popraviti?
Hoće li se raskinuti ugovori sa kontroverznom tvrtkom Elmas?

Boboo / 05.04.2017.

Poštovani,
neposredno nakon Vašeg upita nadležne gradske službe na terenu su odmah provjerile stanje displeja o popunjenosti parkirališta i garaža na obje lokacije. Utvrđeno je da su oba displeja u punoj funkciji te da su svi LED segmenti u potpunosti, a sve brojke čitljive. O tome je sačinjena i foto dokumentacija. Također je provjerena i ažurnost podataka koji se pojavljuju na displejima te je utvrđeno da se podaci redovito automatski ažuriraju. Stoga je kritika po ovom pitanju neutemeljena.
Međutim, također je utvrđeno da fotografije displeja koje ste priložili u najnovijoj Tužibabi, kako bi „dokazali“ da su neispravni jer im neki LED segmenti ne svijetle, uopće ne odgovaraju displejima sa promjenjivih znakova postavljenih u Krešimirovoj ulici i ulici Fiorello la Guardia. Naime, lako je utvrditi da se na Vašim fotografijama radi o nekim drugim, nepoznatim displejima koji su crvene boje, dok su displeji na promjenjivim znakovima bijele boje.
Svakako treba naglasiti da Rijeka promet provodi sve potrebno za najviši stupanj ispravnosti cjelokupne semaforske opreme, svjetlećih tijela – treptača te informativnih displeja, kao i to da priprema projekt za daljnju primjenu sustava upućivanja vozila prema slobodnim parkirnim lokacijama. Naime, poznato je da u središtu grada oko 30 % od svih vozila kruži kako bi pronašli slobodnu parkirnu lokaciju. Pravovremenom informacijom o slobodnim parkirnim kapacitetima vozila se brže upućuju na odredište, čime se izravno utječe na protočnost prometa.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Poštovani,
riječ je o simboličnoj fotogafiji, LED segmenti su bijeli točkasti, samo sam htio dokazati da je neispravnost 80% kada ne svijetli srednji segment (što je po vama 5%)

I dalje ne radi “SLOBODNO” “ZAUZETO” segmenti diljem grada za koji je tvrtka Elmas plaćena da održava a taj dio ste ignorirali.
http://prnt.sc/ev178q

Zašto se moraju otvarati tužibabe da ova tvrtka počne raditi posao?
Da li je riječ o pogodovanju, jer sustav za brojanje vozila se nalazi i generira s na http://elmas.hr/parking.php?grad=rijeka umjesto na stranicama Rijeka Plusa (stranice Rijeka plusa povlače podatke s ove web stranice) te onda niti jedna druga tvrtka ne može ni teoretski bez dozvole povlačiti ove podatke odnosno da jednog dana tvrtka Elmas više ne radi za Rijeka plus/promet što je nemoguće jer tada ni taj sustav ne bi radio. Veoma su zgodno tako napravili ovisnost o njihovom društvu.
Kao i reklamiranje na svakom izdanom papiriću parkinga.

Odgovorite