Poštovani,
Imam nekoliko pritužbi na izvođenje radova na razdvajanju oborinske i komunalne kanalizacije na Donjoj Drenovi.
Prva pritužba je na dinamiku izvođenja radova. Često se dešava da gradilište ili dio gradilišta stoji raskopan bez ijednog stroja i radnika na njemu. Konkretno mislim na potez u Ulici braće Hlača uz dječje igralište. Jasno mi je da dinamiku radova u određenoj mjeri ometa i kiša koja zadnjih dana neprestano pada, no to nije i ne može biti opravdanje da je desna traka u smjeru prema groblju zatvorena još 8.2., isti dan je skinut sloj asfalta i tako stoji svo ovo vrijeme i ometa normalno cirkuliranje prometa. Uz sve silne dostupne prognoze nije bilo teško zaključiti da će danima nakon početka radova padati kiša i pitanje je dali se početak radova na navedenoj dionici mogao i trebao odgoditi do povoljnih vremenskih uvjeta.
Sljedeća pritužba je također za radove na istom projektu, međutim ovaj put se odnosi na situaciju malo niže prema gradu. Pored drenovskog Petrola na djelu rekonstruirane kanalizacijske trase povučen je donji sloj asfalta (desna traka od autobusne stanice ispod Amela do križanja s ulicom bok u smjeru drenove, odnosno desna traka od izlaza sa BP Petrol prema autobusnoj stanici do autobusne stanice ispod Amela). Na navedenim djelovima ceste poklopci kanalizacijskih šahtova vire par centimetara iznad razine ceste, no to ne predstavlja toliki problem jer su oni koliko – toliko još uvjek vidljivi.
Problem predstavlja dio ceste neposredno uz BP Petrol od križanja sa ul. Bok do izlaza iz BP koji je prekopan i nakon što su obavljeni radovi dotični dio ceste samo je prekriven šoderom i zavaljan. Stalni promet osobnih vozila, autobusa i teretnih vozila koji svakodnevno prolazi tom trasom, u kombinaciji sa nedavnim padalinama uzrokovao je ispiranje djelova šljunka i pojavu dubljih ili plićih rupa. Ne moram ni spominjati da se, dok su pune vode, ne vidi stvarna dubina tih rupa i često se dešava da se vozilom zapinje za podlogu, bez obzira koliko se oprezno vozi.
U ovom slučaju me zanima dali će se i kada izvršiti neki apel prema izvođaču radova da tu dionicu ceste učini koliko – toliko vozljivom.
Također me zanima što učiniti u slučaju oštečenja vozila (još jednom napominjem da izuzetno oprezno ja, kao i veliki broj ostalih vozača prolazimo tom dionicom ceste) uslijed vožnje cestom u toliko očajnom stanju? Svjestan sam činjenice da je gradilište propisno označeno, međutim smatram da su se za promet morali osigurati puno bolji uvjeti od postojećih, makar to značilo i preseljenje semafora 50-ak metara prema gradu, tako da se promet u potpunosti odvija “asfaltiranim” djelom ceste.
Treća i posljednja pritužba je upućena organizatorima radova na području Drenove. Smatram da su se radovi na kanalizacijskoj i na energetskoj mreži mogli bolje iskoordinirati, tako da se omogući normalno prometovanje iz smjera Drenove prema gradu ili preko Kozale ili preko Škurinja. Sada se radi oboje istovremeno i svi prilazi gradu su trenutno blokirani semaforima.
U isčekivanju brze reakcije srdačno Vas pozdravljam
Luka