Ponovo se javljam sa Donje Drenove, ali ovaj puta vezano za nepoštivanje voznog reda od strane vozača Autotroleja.
Kašnjenje autobusa 10-15 minuta u jutarnjim satima između 7:15 i 08:00 znalo se ponekad događati i to je mi je razumljivo, jer uvijek se mogu dogoditi objektivne ili subjektivne okolnosti zbog kojih se kasni, ali sada već nekoliko dana za redom, na autobusnu stanicu na Donjoj Drenovi (stanica iznad novog spoja Denovskog puta i ul.Ive Lole Ribara) prema Gradu, autobus koji bi trebao doći oko 7:45 dolazi oko 8:00, što nije u redu i predstavlja značajno nepoštivanje voznog reda, kao i građana koji se javnim prijevozom voze na posao.
To kašnjenje kao da postaje normalno ponašanje i na upit o razlogu vozači ne daju nikakav odgovor. Ne radi se uvijek o jednom te istom vozaču, tako da mi se nameće zaključak da nije do njih, nego do organizacije u Autrotroleju. Da li je vozni red napravljen da ga se poštuje ili da ga se krši?
Molim vas da provjerite o čemu se radi

Vjekoslava / 15.05.2018.

Poštovana,
prije svega, iz Komunalnog društva Autotrolej ispričavaju se Vama i svim ostalim korisnicima usluga javnog gradskog prijevoza na neugodnostima koje ste doživjeli koristeći autobusnu liniju broj 5.
Naime, iako se autobusi svakodnevno pregledaju prije izlaska na cestu, nije moguće uočiti, niti predvidjeti sve moguće kvarove, radi kojih pojedini autobusi ne mogu prometovati. Zbog kratkog vremena od dojave o kvaru i polaska po voznom redu, Autotrolej u ovom konkretnom slučaju nije bio u mogućnosti angažirati pričuvno vozilo, zbog čega je i došlo do ove situacije, odnosno odstupanja od voznog reda. Svjesni smo da je do takve situacije došlo nekoliko dana uzastopno i da je to moglo stvoriti dojam nepoštivanja voznoga reda, ali zaista je riječ o već spomenutim neočekivanim kvarovima kakvi se događaju i na našim osobnim automobilima i drugim vozilima.
Još jednom se ispričavamo te molimo za razumijevanje.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Poštovani, hvala vam na odgovoru, ali došlo je do nesporazuma, jer ne radi se o liniji 5, nego o prigradskoj liniji 11. Ispričavam se što iz moje tužibabe to nije bilo jasno, ali sada mi je tim čudniji vaš odgovor, jer izgleda da su se tih dana redom kvarili autobusi na više linija. Da je kvar autobusa bio razlog kašnjenju na 11-ici, uvjerena sam da bi mi na moje pitanje vozač vjerojatno tako i odgovorio, a ja nisam dobila odgovor
Usput da vam napomenem da autobus zadnjih par dana dolazi po voznom redu,
s poštovanjem

Odgovorite