Dana 4.7.2016. napravio sam tužibabu zbog očajnog izgleda autobusnog kolodvora.
Smeća kojeg je prepun kolodvor, propalica koja se motaju, neuređenosti, rasvjete i svjetlećih stupova CL koje ne svijetle.
Niti nakon godinu dana reklame ne svijetle, staklo nadstrešnica se nije očistilo niti popravila razbijena oznaka perona.
Gradska uprava nije odgovorila na sva pitanja, a odgovornost je samo prebacila na koncesionara (AUTOTRANS) i to je to.

Tri tjedna nakon, ništa se nije promijenilo.
Zaštitara i dalje nema, beskućnici, propalice, pijandure se i dalje motaju oko autobusnog kolodvora, uznemiruju korisnike, zaštitara nigdje a smeća posvuda.
Po noći i dalje rasvjeta ne radi, nisu se obnovile oznake perona koje su otpale od starosti, nisu dodane klupe između perona.

Autotransu je najlakše ništa ne raditi na kolodvoru, ne čistiti, zaposliti zaštitare, održavati rasvjetu itd. jer bi ih to koštalo, a ovako uz naše gradsko vodstvo koje im to dozvoljava ništa ne smeta.

Može li se narediti koncesionaru izmjene, održavanje, popravljanje rasvjete i svjelećih stupova i angažiranje zaštitara?

Umjesto toga prošli put, dobivamo birokratski odgovor koji je copy-paste svake godine “upozoravamo koncesionara” a autobusni kolodvor se ne održava.

Očigledno je da koncesionar ne održava kolodvor, što je predmet ugovora, koncesije, možete li ga objaviti i može li se on raskinuti budući da Autotrans ne održava kolodvor, što je razvidno iz prethodnih tužibaba

Boboo / 20.03.2017.

Poštovani,
prije svega zahvaljujem Vam se na javljanju i konstruktivnim kritikama, tim više jer su usmjerene na unaprjeđenje kvalitete života u našem gradu. Svakako moram naglasiti da je Grad Rijeka svjestan problema koje navodite i da smo puno puta do sada na sve to reagirali, upozoravajući koncesionara na evidentne nedostatke na Autobusnom kolodvoru Žabica.
Neposredno nakon zaprimanja Vašeg upita, djelatnici Komunalnog redarstva Grada Rijeke obišli su Autobusni kolodvor. U to vrijeme koševi za smeće bili su ispražnjeni, a čistoća perona zadovoljavajuća, osim vidljivih opušaka. Pješački dio ispred ureda za prodaju karata, ugostiteljskog lokala Putnik te ispred prodavaonice Mlinara je bio uredno pometen. Svjesni smo da to nije uvijek tako. Od četiri svjetleće reklame jedino je u funkciji ona s voznim redom Autotransa. U funkciji je bila i javna rasvjeta, osim jednog neonskog rasvjetnog tijela (od tri postavljena) ispod nadstrešnice do morske strane. Djelatnici Komunalnog redarstva utvrdili su kako je potrebno pranje pokrova sve tri nadstrešnice te je, zbog svega navedenog, koncesionar ponovno upozoren da je dužan intervenirati na opremi, čije je održavanje u njihovoj nadležnosti. Između ostalog, izdan je nalog tvrtki Energo d.o.o. da provjeri rad svjetiljki koje su u sustavu javne rasvjete grada. Kako Vam je već u prijašnjim odgovorima na Vaše tužibabe odgovoreno, postava reklamnih objekata i ostalih oznaka na kolodvoru nisu inicirani, niti financirani sredstvima Proračuna Grada Rijeke, već je za njihovo održavanje, funkcionalnost i čistoću, zadužen koncesionar.
KD „Čistoća“ d.o.o. nogostup, kao javnu u nadležnosti Grada, održava čistim , dok je za održavanje čistoće perona kao i za sva ostala pitanja, kako smo već i naglasili, nadležan koncesionar.
Prema informacijama Odjela gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem, između Grada Rijeke i Autotransa d.o.o. sklopljen je ugovor o zakupu zemljišta, ukupne površine 316 četvornih metara. Ugovor je sklopljen radi postavljanja nadstrešnice na dva perona u sklopu Autobusnog kolodvora, a riječ je o dvije čestice. Radi reguliranja preostalog dijela kolodvora, s Autotransom je sklopljen ugovor o zakupu zemljišta, ukupne površine 689 četvornih metara sa svrhom uređenja i korištenja perona Autobusnog kolodvora Žabica. Tim Ugovorom, između ostalog, definirano je da danom stupanja govora na snagu, zakupnik preuzima obvezu održavanja perona Autobusnog kolodvora Žabica te da troškove održavanja snosi isključivo zakupnik, odnosno Autotrans. KD Čistoća, kao što je već navedeno, zadužena je za održavanje prostora nogostupa, što se redovito i provodi.
Svakako treba naglasiti da će Komunalno redarstvo nastaviti kontrolu korištenja Autobusnog kolodvora, a tek ukoliko se ova situacija ne poboljša, pokrenuti raskid ugovora.
S poštovanjem, Gradska uprava

A šta je sa uljetanjem taxista na perone u borbi za putnike iako u neposrednoj blizini postoji TAXi stajalište ?!
To je naravno problem policije šta ne ?

Mi smo taoci koncesionara. Ne možemo imati čist grad jer je sve u nadležnosti neodgovornih koncesionara, jbg.

Odgovorite