Poštovani,
jedna tužibaba na autoškolu, tj. na instruktora vožnje…konkretno, autoškola Vlamal…
…dana 26.10.2011. godine, na autobusnom stajalištu kod “Novog Lista”, u pravcu zapada, nisam bio u mogućnosti iskrcati putnike na tratoar (ovo navodim jer se u autobusima voze i stariji i nemoćniji putnici kojima nije lako iskakati i uskakati u autobuse bez obzira bili oni niskopodni ili pak stariji…) stanice jer je na sred stanice bio “parkiran” auto, Peugeot,(mislim 206), crveni, reg oznake:RI-134 RA u vlasništvu autoškole Vlamal.
Na moj upit da li se može pomaknuti na početak jer tamo neće “smetati”, a prvotno upozorenje sirenom (jer se uopće nije obazirao), kad se udostojio otvoriti prozor, njegov je odgovor bio “nemamo se ja i ti šta raspravljati”!!!
…naravno, ni ja nisam ostao nijem po tom pitanju, pa sam ga upitao (više konstatirao) “Bože dragi, pa šta ćeš ti onda nekog naučiti”!!!, samo je zatvorio prozor i naravno nije se pomaknuo ni milimetar…
Nakon toga, nije mi ništa preostalo već iskrcati putnike na sred ceste i zapisati tablicu vozila i ostale podatke da ga mogu, makar tužibabi, prijaviti.
Volio bi’, kad bi netko tom mladiću ukazao na greške (jer svi znamo čemu služe autobusne stanice…ovo SVI, shvatite figurativno) jer on bi trebao UČITI našu djecu ne samo prometnoj (i ostaloj) kulturi već i značaju pridržavanja prometnog zakona pa bi sigurno rubrike crne kronike bile manje popunjene…
Molim odgovor autoškole (i nadam se edukaciju instruktora)…

dragan zupan / 29.10.2011.

p.s. događaj se zbio između 11.25-11.30h, 26.10.2011.god

Seljačina, nemam riječi… Koji je djelokrug prometnih redara, jesu li ovlašteni samo za uži centar grada ili nemaju ograničenja? Možda bi bilo dobro uzeti jednoga sa sobom u bus na par sati pa da podijeli kazne za parkiranje i ometanje vozila javnog prijevoza. Seljačinama drugačije ne ulazi u glavu.

sikters, prije slanja upita zanima me jedan detalj. Postoji li mehanizam po kojemu vozac autobusa ovakve slucajeve moze prijaviti unutar Autotroleja? Ovo je primjer ometanja vozaca u obavljanju posla + izlaganje putnika opasnosti, pa pretpostavljam da se unutar Vase tvrtke mozda moze poduzeti nesto? Znam da Autotrolej ima sluzbu kojoj se mogu prijaviti nesavjesni vozaci, no postoji li i obrnuta praksa koja bi zastitila djelatnike Autotroleja i korisnike njihovih usluga?

mogu ja prijaviti mom prometniku slučaj, ali onda bi’ na 90% stanica morao nazivati prometnika koji opet mora nazivati prometne redare a kakva je daljnja procedura…to ne znam.
…ovo nije tužibaba na raznorazne krivo parkirane automobile već “tužibaba” na instruktora autoškole “Vlamal” da svi koji čitaju ove stranice vide konkretno registraciju i pročitaju ime autoškole. Pa se nadam de će ga njihov gazda educirati i primiriti…to bi mi bilo dovoljno a mislim i najbolje za njega i sve ostale. Svakako ne bi želio da sankcije budu drastične

Ja cu upit poslati ali moram naglasiti da ne razumijem zasto usput ovakve stvari ne prijavite i direktno Auto skoli.

Krasnog li instruktora!
Čak i da ne poznaje prometne propise, malo opće kulture bilo bi dostatno da ugibališta autobusa budu slobodna!
Možemo samo zamisliti kakvom ponašanju u prometu može naučiti polaznike auto-škole ovakav primitivac!

o.k. mogu i ja poslati upit auto-školi…ali ovo je TUŽIBABA, zar ne?
…e pa ja sam htio da ovo vidi malo veći broj ljudi…pa zato tužibaba i postoji, zar ne!!!

Opća kultura je na niskom nivuo, a o vozačkoj da ne govorim. Upravo sam sam se vrati iz Munchena, vozači su susretljivi, propuštaju, ne trube, nisu nervozni…sve nekako funkcionira….a onda se vratim u lijepu našu i kaos gdje se god okreneš, u prometu, u državi…strašno!!!

Poštovani,

kao što ste vjerojatno upoznati Direkcija za prometno redarstvo Grada Rijeke ovlaštena je za nadzor nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila te njihovo premještanje na čitavom području grada. U skladu s tim ovlastima, svakodnevno se vrši nadzor autobusnih stajališta u centru grada, a iznimno po dojavi građana ili djelatnika Autotroleja van ulica koje čine “prsten” protočnosti prometa. U razdoblju od posljednja dva mjeseca djelatnici prometnog redarstva izdali su 118 mjera protiv vozača koji su parkirali svoja vozila na autobusnim stajalištima, od čega 77 obavijesti o počinjenom prekršaju – kazni.
Što se tiče samog nadzora nad radom autoškola i načinom osposobljavanja kandidata za vozače on je u nadležnosti Ministarstva unutranjih poslova Republike Hrvatske, kojima smo također na znanje uputili Vašu tužibabu.

Da ovi brojevi (118 “mjera”, 77 kazni) ipak dobiju neku dimenziju:
To su dvije “mjere” dnevno, odnosno 1,3 kazne dnevno.

Neka čitatelji sami prosude o efikasnosti prometnih redara.

Odgovorite