Širok asortiman proizvoda, davanje prednosti hrvatskim proizvođačima i izuzetno povoljnim cijenama samo su neke od karakteristika koju riječku tvrtku Plodine d.d.. po prihodima pozicioniraju na sam vrh riječkog poduzetničkog sektora, a na peto po ostvarenoj dobiti. Prodajnu mrežu tvrtke koja ove godine slavi 20. rođendan čini 71 market unificiranog tipa, usklađen s europskim standardima koji pružaju funkcionalan i ugodan način kupovine.

Sudeći
po činjenici da su Plodine proteklu godinu zaključile završetkom investicijskog
ciklusa vrijednog 30 milijuna eura i otvaranjem 400 novih radnih mjesta, krize
u toj tvrtki nema. Sredinom prosinca prošle godine vrata je otvorio dosad
najveći prodajni centar Plodina u zagrebačkom Zapruđu, a ta je investicija
vrijedna 15 milijuna eura omogućila zapošljavanja 200 ljudi. Prihodi Plodina u
2012. iznosili su oko 3,5 milijardi kuna, a dobit oko 40 milijuna kuna.

Tijekom
prošle godine ovaj trgovački lanac, unatoč negativnim gospodarskim kretanjima
bilježi rast od 10 %. Ponuda supermarketa sa više od 20.000 artikala nastoji se
prilagoditi interesima i potrebama kupaca, s naglaskom na svježe meso, voće i povrće te proizvode hrvatskih proizvođača.

Uvođenjem gotovo 1000
proizvoda robne marke Plodine potvrđeno je uspješno poslovanje i suradnju s
domaćim proizvođačima koji su na policama ove trgovine zastupljeni na razini
70%. Plodine trenutačno imaju 11% tržišnog udjela, a cilj je 20% kroz idućih
pet godina. U tom razdoblju ovaj bi trgovački lanac trebao imati stotinu supermarketa
i godišnji prihod od pet milijardi kuna.