Održan 12. po redu Mystery shopping dan u hotelu Bonavia

Konferencija
posvećena kvaliteti usluge i njenom unapređenju u turizmu ove je godine
bila fokusirana na primjere iz hotelijerstva. Prema riječima
direktorice Heraklee Sanje Gomuzak, glavni cilj Mystery shopping dana je
sudionicima prenijeti iskustva raznih uspješnih metoda za unaprjeđenje
izvrsnosti koju zahtijeva današnji gost.

Gradonačelnik Rijeke
Vojko Obersnel u svom je pozdravnom govoru istaknuo da je upravo
aktivnost koju tvrtka Heraklea već godinama provodi jedan od dobrih
načina za unapređenje kvalitete usluge u turizmu jer njihovi rezultati
istraživanja objektivno govore o tome što turisti misle o nama.

„Mi
možemo misliti što god hoćemo o našoj usluzi, ali jedino stvarno
mjerilo je upravo ono što misle sami turisti. Iako se  Rijeka kroz
povijest nije razvijala kao turistički grad, činjenica je da gradski
turizam postaje sve popularniji, a to je onda nešto što i Rijeci donosi
velike potencijale. Samo u protekle dvije godine povećan je broj
dolazaka i noćenja za više od 50 posto i taj trend ukazuje na činjenicu
da smo na dobrom putu“, rekao je gradonačelnik Obersnel.

Pročelnik
Ureda županije Primorsko-goranske županije Goran Petrc  naglasio je da
je turizam izuzetno važna gospodarska grana u županiji što je naglašeno i
u Strategiji razvoja PGŽ-a. Izrazio je vjeru da će konferencija
pridonijeti  pronalaženju kvalitetnih odgovora na pitanje kako zadržati i
dobiti svakoga gosta.  

Direktorica Turističke zajednice
Kvarnera Irena Peršić Živadinov navela je niz projekata koji se provode
radi poboljšanja usluge u turizmu, kao i program sustava kvalitete koji
se već nekoliko godina provodi u nekoliko turističkih zajednica na
Kvarneru.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar
Škarpa rekao je da se iz godine u godinu bilježi rast i poboljšanje
turističke usluge ne samo u Rijeci već i u Riječkom prstenu, ali je
podsjetio i na činjenicu da se 60 posto gostiju ne vrati upravo zbog
loše usluge.

Nakon
uvodnih riječi rovinjskoj tvrtki Maistra dodijeljena je Nagrada za
posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2015. godinu koju je preuzela
Tatjana Trošt. Riječ je o hrvatskoj turističkoj kompaniji koja
osigurava smještaj turista u Rovinju i Vrsaru u devet hotela, osam
turističkih naselja i sedam kampova.

Voditeljica Herakleinog
projekata, Željka Bakmaz, sudionicima konferencije premijerno je
predstavila rezultate istraživanja Ljeto 2015 koje je mjerilo kvalitetu
usluge u turizmu na Jadranu putem tajnih kupaca. Prošle godine posjećeno
je 10705 lokacija. Zanimljivo je da se samo 56,93 posto svih domaćina
pri pozdravljanju gostiju na Jadranu osmjehne, a tek se 65 posto njih
zahvali gostima što su odabrali upravo njih. Gosta u dolasku pozdravilo
je 79 posto turističkih djelatnika, a na odlasku njih 75,94 posto.  No,
istraživanje je isto tako otkrilo i da je gosta na ponovni dolazak
pozvalo tek 18 posto turističkih djelatnika.

Predavanja i
prezentacije održali su Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera,
Ana Maria Vrtodušić Hrgović, docentica na Fakultetu za menadžment u
turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji, Nataša Jurina, direktorica TZ grada
Krka, Iva Maksimović, konzultant Ramiro, Tea Golja, docentica Fakulteta
ekonomije i turizma Jurja Dobrile iz Pule, Ante Dabo, gradonačelnik
Grada Novalje, Nedo Mikelić, direktor TZ Rab, Dunja Pavešić, direktorica
tvrtke Libra i Gracia Krainer, voditeljica marketinga ACI-ja

Mystery
shopping dan organiziran je uz potporu Predsjednice Republike Hrvatske
Kolinde Grabar Kitarović te pod pokroviteljstvom Primorsko-goranske
županije te Grada Rijeke, a u suradnji s partnerima TZ Kvarnera i TZ
grada Rijeke.