U Prirodoslovnom muzeju Rijeka premijerno su prikazani novi promotivni filmovi kojima se muzej želi približiti posjetiteljima, posebno mladim ljudima. Na konferenciji za medije najavljeno je i događanje #odiuPMR s brojim zanimljivim programima za mlade, u petak 13. rujna u sklopu kojeg će biti prezentiran hologramski prikaz špiljskog medvjeda koji postaje dijelom stalnog postava muzeja.

Željka Modrić Surina, Ivanka Mazurkijević, Sonja Šišić, Diana
Hajdo i Marin Kirinčić / Foto: PMR

Aktivnosti muzeja i programe najavili su ravnateljica
Prirodoslovnog muzeja Rijeka dr. sc. Željka Modrić Surina, muzejski savjetnik
Marin Kirinčić i pročelnica Upravnog odjela za kulturu, sport i tehničku
kulturu Primorsko-goranske županije mr.sc. Sonja Šišić koja je izrazila
zadovoljstvo radom muzeja i sudjelovanjem u brojnim europskim projektima. Kvalitetu
programa kojima muzej želi privući mlade ljude prepoznala je i INA koja se također
uključila u projekt, istaknula je rukovoditeljica Kontrole kvalitete u INA
Rafineriji nafte Rijeka Diana Hajdo.

U Prirodoslovnom muzeju Rijeka premijerno su prikazani novi promotivni filmovi kojima se muzej želi približiti posjetiteljima, posebno mladim ljudima. Na konferenciji za medije najavljeno je i događanje #odiuPMR s brojim zanimljivim programima za mlade, u petak 13. rujna u sklopu kojeg će biti prezentiran hologramski prikaz špiljskog medvjeda koji postaje dijelom stalnog postava muzeja. Naime, Prirodoslovni muzej Rijeka je u sklopu projekta
INNOCULTOUR, osmišljenog radi promocije jadranske kulturne baštine kao
pokretača turizma, nadogradio i unaprijedio dijelove stalnog postava, a jedan
od ishoda trebala bi biti i promotivna kampanja čiji je glavni cilj približiti
muzej mladim posjetiteljima kroz nove atraktivne sadržaje i doprinositi
pametnom, održivom i uključivom turističkom razvoju Rijeke, Primorsko-goranske
županije i Hrvatske.

Uz kontinuiranu prisutnost PMR na društvenim mrežama koje
su ključni kanal komunikacije s mladima i suradnju s organizacijama poput Kluba
mladih Rijeka, osmišljeni su i novi promotivni filmovi muzeja na hrvatskom i
engleskom jeziku. Produkcija filma „Jedan dan u PMR“, realizirana je u suradnji
s Pulsar produkcijom iz Zagreba, a gledatelje kroz film vode Ivanka
Mazurkijević i Damir Martinović Mrle, prepoznatljivi predstavnici riječke
glazbene scene, ovoga puta u ponešto drugačijem aranžmanu. Svojim osebujnim
stilom i načinom komunikacije unose u film moderan i nesputan duh Rijeke. Nakon
premijernog prikazivanja na konferenciji, filmovi će biti objavljeni na YouTube
kanalu PMR-a i korišteni u daljnjoj promociji ustanove na lokalnoj, nacionalnoj
i međunarodnoj razini.

#odiuPMR s Klubom mladih Rijeka

Nastavak promotivnih aktivnosti projekta i prezentacija
hologramskog prikaza špiljskog medvjeda slijedi u petak, 13. rujna, pod nazivom
#odiuPMR. Program zajednički organiziraju Prirodoslovni muzej Rijeka i Klub
mladih Rijeka. Druženje u muzeju počinje u 17 sati prijavama za Muzejski quiz
pod vodstvom Ivice Mustača. Posjetitelje očekuje i zanimljiv turnir Crash Team
Racing kao i nagrade za sudionike te Boarding games u akvariju s različitim
društvenim igrama. Za dobru atmosferu pobrinut će se Ri Teatar i DJ Diablo,
poznat po svojim disco i rockabilly ritmovima. Ulaz je besplatan. U slučaju
lo-šeg vremena svi programi održat će se u zatvorenim prostorima muzeja. Sve
informacije mogu se pro-naći na Facebook stranicama PMR i Kluba mladih Rijeka.

Prirodoslovni muzej Rijeka 
jedan je od dionika u projektu „INNOCULTOUR – INOVACIJA I PROMOCIJA
JADRANSKE KULTURNE BAŠTINE KAO POKRETAČ TURISTIČKE INDUSTRIJE“, osmišljen kako
bi kapitalizirao rezultate projekta Museumcultour, koji se provodio od 2012. do
2015. godine, s namjerom jačanja kulturnog turizma kroz povezivanje i međusobnu
nadogradnju potencijala manje poznatih muzeja i integraciju inovativne
tehnologije i kreativnih industrija u promicanje prirodnih i kulturnih dobara.


Projekt INNOCULTOUR usmjeren je prvenstveno prema mladim i
znatiželjnim posjetiteljima kojima su ključni motivi za posjećivanje kulturnih
i prirodnih znamenitosti neposredno iskustvo, strast, zabava, znatiželja, što
se ovim projektom pokušalo ostvariti. Projekt bi trebao pridonijeti i
uravnoteženijem teritorijalnom razvoju, koristeći manje poznata mjesta
kulturnog i prirodnog nasljeđa kroz aktivno uključivanje kreativnih industrija,
lokalnog stanovništva i dionika posvećenih zaštiti i promociji prirodne i
kulturne baštine kako bi se omogućila bolja iskorištenost takvih potencijala u
lokalnom ekonomskom razvoju te sinergijom različitih dionika povećala
vidljivost i atraktivnost manje poznate vrijedne kulturne i prirodne baštine.