Grad Rijeka već niz godina u prosincu provodi akciju ocjenjivanja i odavanja priznanja najbolje uređenim izlozima, a od 2012. godine akcija je prerasla u projekt “Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva”. U sklopu projekta uz financijsku potporu Odjela za poduzetništvo učenici Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci (ŠPUR) pod vodstvom svojih mentora, prateći potrebe korisnika poslovnih prostora, uređuju njihove izloge.

Prvo mjesto dijele: Obuća d.o.o, izlog trgovine Flair, Korzo 2e (izlog izradili učenici ŠPUR-a Mihaela Draganić i Ante Polić) i Salon CROATA, Korzo 3 (izlog izradila učenica ŠPUR-a Sara Šomić)
Izlog Salona Croata dijeli prvo mjesto s izlogom trgovine Flair

Priznanja je uručio zamjenik gradonačelnika Grada Rijeke
Marko Filipović. Tom prilikom zamjenik gradonačelnika Filipović čestitao je
nagrađenima, a svima koji su uredili svoje izloge zahvalio što su dali doprinos
ljepšem izgledu grada u ovo blagdansko vrijeme.

Cilj projekta je omogućiti mladim učenicima završnih razreda
ŠPUR-a da svoja praktična znanja, nadograđujući ih sugestijama iskusnih
poduzetnika, prezentiraju građanima Rijeke dajući time značajan doprinos
uređenju i unaprjeđenju izgleda užeg gradskog središta. Financirajući samo
uređenje izloga, Odjel za poduzetništvo svakako želi olakšati poduzetnicima ovu
vrstu marketinške aktivnosti. Trenutno se na ovaj način obilježava proslava
Dana sv. Vida, zaštitnika grada i Fiumanke te proslava prosinca i božićnih
blagdana u Rijeci, a do sada je na ovaj način uređeno preko sto izloga.

Dodjela priznanja za najbolje uređene izloge u užem centru grada u vrijeme božićno-novogodišnjih blagdana

Kako je kazala v.d. pročelnice Odjela za poduzetništvo
Vlasta Linić, uređujući svoje izloge poduzetnici ne samo pridonose blagdanskoj
atmosferi i razvoju urbanog turizma u gradu koji svake godine bilježi sve veći
broj turističkih posjeta, već i privlače kupce i klijente.

Ocjenjivački sud kojeg su činili Ines Boban Štiglić iz
Turističke zajednice grada Rijeke, Dajana Durić i Silvana Konjevoda iz
Hrvatskog društva likovnih umjetnika Rijeka, te Vesna Martić iz Odjela gradske
uprave za poduzetništvo Grada Rijeke, obišao je 19. prosinca uži centar grada,
gdje se nalazi najveći broj trgovina, odnosno poslovnih prostora.

Croatia RecordsPrilikom odabira najbolje uređenog izloga članovi
Ocjenjivačkog suda rukovodili su se originalnošću i kreativnošću izloga,
estetskim skladom, blagdanskim ugođajem, te suradnjom poduzetnika s
institucijama, primjerice odgojnim, obrazovnim, socijalnim i sl.

Priznanja u kategoriji najuspješnije uređenih izloga u
suradnji sa Školom primijenjene umjetnosti u Rijeci:

  • 1. mjesto dijele:
    Obuća d.o.o, izlog trgovine Flair, Korzo 2e (izlog izradili učenici ŠPUR-a
    Mihaela Draganić i Ante Polić) i Salon CROATA, Korzo 3 (izlog izradila učenica
    ŠPUR-a Sara Šomić)
  • 2. mjesto: RTM d.o.o
    izlog trgovine Torbica, Korzo 37b (izlog izradila učenica ŠPUR-a Laura Šmogor)
  • 3. mjesto: MAX &
    Co, Korzo 6a (izlog izradi la učenica Emily Lalić)

Priznanja u kategoriji najuspješnije uređenih izloga u
vlastitom aranžmanu:

  • 1. mjesto Mala galerija Bruketa, Užarska 25
  • 2. mjesto: Cvjećarnica Čičak, Sokol kula 1
  • 3. mjesto Croatia Records music shop, Užarska 3

Izdvojeno priznanje ide Studiju Atelier Rogić, Užarska 15b.
Aktivan kroz cijelu godinu, gospodin Rogić prati svaki događaj od značaja za
grad i zna ga prezentirati prolazniku poštujući visoke kriterije estetike, igre
koloritom te uvijek uspijeva stvoriti komunikaciju sa svakim promatračem.
Ocjenjivački sud suglasan je u činjenici kako je gospodin Rogić postao standard
kvalitete i estetike u vizualnom identitetu grada Rijeke. Atelier Rogić nudi
takvu razinu proizvoda i usluge prema kojem bi se trebala mjeriti postignuća
drugih umjetnika i poduzetnika. Kontinuirana kvaliteta i prezentacija proizvoda
kod gospodina Rogića uvijek je na zavidnoj razini.

Atelier RogićStručno povjerenstvo, kao i godinu prije, upućuje pohvale
poduzetnicima za suradnju sa Školom za primijenjenu umjetnost u Rijeci (dalje
ŠPUR) što su omogućili mladim ljudima, talentima u početku svoga stvaranja i
djelovanja da pokažu svoje umijeće, prezentiraju ga građanima i posjetiteljima
Rijeke te drugim poduzetnicima i time proslave posljednji mjesec u godini, a
ujedno promoviraju i sam proizvod odnosno poduzetničku djelatnost prostora u
kojem izlažu.

Pohvale za uspješnu suradnju upućene su vlasnicima izloga
prodavaonica i poslovnih prostora Marella (Adamićeva 19a), Tosca Blu (Korzo
5a), AMEC Rijekatekstil d.o.o izlog trgovine Max Mara (Korzo 40c); Ghetaldus
(Korzo 2f), Casa mia (Andrije Medulića 5), Ciciban (Korzo 23a) i Tena trgovina
tekstilom i pozamanterijom (Pavla Rittera Vitezovića 9).

Priznanje za uspješnu suradnju s riječkim poduzetnicima ide
Školi za primijenjenu umjetnost u Rijeci te za angažiranje učenika smjera
aranžersko-scenografskog i kiparskog dizajna koji su u kratkom roku i s
ograničenim sredstvima uspješno uredi li 11 poslovnih prostora. Izlozi su ove
godine uređeni pod vodstvom mentorica Nine Bačić Mencer, Nives Papandopulo,
Tatjane Masterl i lnes Milčić.

Ocjenjivački sud izdvojio je i izloge Dallas music shopa
(Splitska 2), Optisola (Korzo 5) i trgovine Family – posteljine i više (Fiumara
13b), kao i ugostiteljske objekte Caffe bar Samovar (Trg Matije Vlačića
Flaciusa 2), Caffe bar Garçon (Trg lvana Koblera b.b) te WOK’abilly (Adamićeva
24a), koji su u vlastitom aranžmanu odnosno angažirajući vlastite suradnike
vrlo lijepo, reprezentativne, estetski i u duhu blagdana uredili prostore
svojih izloga i time dali svoj doprinos uređenju grada.