U Beertiji, u petak, 13. studenog od 20 sati održat će se panel kojim će se u Sklopu sedmog Impulse festivala, uz predstavljanje platforme Gigimit, potaknuti rasprava na temu konvencionalni booking vs. booking putem online platforme.
Gigimit je trenutno najveća online booking platforma specijalizirana za prijave live izvođača na showcase festivale. U svojoj bazi broji preko 90.000 umjetnika i više od 6.000 promotora.
Misija im je pojednostavljenje bookinga za organizatore te pomoć umjetnicima da stupe na željene nacionalne i međunarodne pozornice. Inicijatori su pokretanja međunarodne showcase festivalske mreže I.N.E.S. (Innovation Network of European Showcases) koja zasad broji 20ak festivala diljem Europe.
Gosti panela su Gabriel Kaindl-Hönig (Gigmit) i Stjepan Kolobarić Steps (Pozitivan Ritam/P.D.V. Records). Panel na engleskom jeziku moderirat će Marin Jurčić (Distune Promotion/Impulse Festival).
O gostima panela:
Gabriel Kaindl-Hönig Gigimitov je partnerships manager. Njegovi su zadaci inovacija i proširenje Gigimitove mreže suradnika, primarno showcase festivala, ali i ostalih organizatora i klubova koji traže live izvođače. Osim što će nam predstaviti platformu, govorit će o prednostima ovog načina bookinga, izazovima i preprekama s kojima se suočavaju, kao i o novim mogućnostima koje platforma otvara, kako organizatorima, tako i izvođačima.
Stjepan Kolobarić Steps veteran je zagrebačke nezavisne scene. Zaposlenik je Pozitivnog Ritma, te P.D.V. Recordsa gdje se bavi promocijom i izdavaštvom domaće nezavisne glazbe. Stoji iza desetaka organiziranih koncerata po cijeloj Europi – prvenstveno svojeg benda Stonebride. Stjepan će upotpuniti raspravu o bookingu, iz druge “tradicionalne”, ali i dalje dominantne perspektive bookiranja koncerata i planiranja turneja.
Ulaz na panel je slobodan.
Novo, sedmo izdanje Impulse Festivala održava se od 13. do 19. studenog 2020.
Impulse je riječki klupski festival koji spaja omiljene gradske lokacije s misijom promocije dobre glazbe. Događaji koji se odvijaju tijekom trajanja festivala kroz različite medije tematiziraju glazbu, koja je okosnica i poveznica festivala, u duhu čega je i njegov slogan – “glazba je svugdje”.
Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba.
Impulse festival pratite na Facebooku i Instagramu.