Autotrolej

Nažalost, Autotrolej je bio
primoran izmijeniti vozne redove na ovim linijama zbog nemogućnosti postizanja
dogovora između Opatije, Matulja i Kastva – jedinica lokalne samouprave na
čijem području navedene linije prometuju.

Naime, problem na ovim linijama
konstantno se generira od 2013. godine. Dobro je poznato da je Autotrolej
društvo u vlasništvu Grada Rijeke te susjednih JLS, dok s određenim JLS ima
sklopljene ugovore o prijevozu. Riječ je o Gradu Opatiji, te općinama Matulji,
Lovran i Mošćenička Draga.  Problem je
nastao upravo kod ovih JLS i to zbog nepriznavanja Modela za raspoređivanje
kilometara, rashoda, putnika i prihoda linija na gradove i općine, a koji je
usvojila Skupština Društva još 2007. godine i sukladno kojem Autotrolej i sve
ostale JLS uredno funkcioniraju. Slijedom navedenog, Autotrolej prema Gradu
Opatiji ima potraživanja za prošlu godinu u iznosu od 530 tisuća kuna.  

Grad Opatija je također još 2013.
godine pokrenuo pitanje primjene navedenog Modela na linijama koje prometuju na
području Opatije, a koje ih povezuju s Općinom Matulji i Gradom Kastvom. 


više se navrata i na nekoliko zajedničkih sastanaka pokušalo doći do
usuglašenja novog modela podjele nedostajućih sredstava, ali nažalost bez
uspjeha.

Kako rješenje nije postignuto,
navedena potraživanja Autotroleju predstavljaju ogromne
teškoće i poremećaj u poslovanju, te smo nažalost bili primorani primijeniti
ovakav vozni red. Treba napomenuti kako smo o navedenoj problematici
obavijestili i Nadzorni odbor i Skupštinu Društva.

Svi gradovi i općine liburnijskog
područja pisano su obaviješteni o nastalim izmjenama, a KD Autotrolej je, kako
bi izašlo u susret korisnicima, omogućio korištenje javnog prijevoza riječkog
sustava bez nadoplate mjesečnih prava, odnosno sa postojećim kartama za
prijevoz.

Vozni red linije 32 doživio je
samo manje korekcije u polascima, a zbog potrebe samog poslovnog procesa.

Oznake